Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    hoodedsonny1's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    My humble abode.
    Posts
    266
    Reputation
    6
    Thanks
    20
    My Mood
    Stressed

    Check this wack glitch



    Were doing a Clan match.

  2. #2
    Vizz's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Five ★'s
    Posts
    3,245
    Reputation
    112
    Thanks
    1,968
    My Mood
    Bored
    Haha lol that's funny and weird.
    TEAM KILL !

  3. #3
    HaloGunner977th's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    All up in dis place.
    Posts
    180
    Reputation
    9
    Thanks
    21
    My Mood
    Dead
    LoL He's on their team xD Nice!
    Battlefield 4 <3

  4. #4
    hoodedsonny1's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    My humble abode.
    Posts
    266
    Reputation
    6
    Thanks
    20
    My Mood
    Stressed
    Yeah, we were like kill those motha fu**ers, but he kpt getting TK'ed cuz he sucked

  5. #5
    Dread929's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Visual Studio 2010 Because MPGH told me to. :/
    Posts
    106
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    My Mood
    Breezy
    Its a glitch... if u rlly wanna glitch get online ps2 socom 1. then talk 2 meh.

  6. #6
    epicowns's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    Under UR bed
    Posts
    281
    Reputation
    11
    Thanks
    65
    My Mood
    Doubtful
    Haha, thats gold.


    Bow down to us...

    We are the mpgh Pedo Force!!


  7. #7
    doommach's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    WoW - Herpyourderp - Barthilas - oceanic
    Posts
    441
    Reputation
    12
    Thanks
    21
    My Mood
    Angelic
    dude that not glitchig that lagging if u join a clan match on alpha team and u take ages to load eventually when u do load u can end up on the other team that is because when the game is half way u switch sides.

    SO LOL U LAGGGGGGGG NOT GLITCH IDIOT

    PS I TIHNK U FORGOT TO MENTION IN UR ORIGINAL POST UTOOK LIKE 10 MINS FOR UR GAME TO LOAD LOL

  8. #8
    urukillora's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    872
    Reputation
    10
    Thanks
    40
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by doommach View Post
    dude that not glitchig that lagging if u join a clan match on alpha team and u take ages to load eventually when u do load u can end up on the other team that is because when the game is half way u switch sides.

    SO LOL U LAGGGGGGGG NOT GLITCH IDIOT

    PS I TIHNK U FORGOT TO MENTION IN UR ORIGINAL POST UTOOK LIKE 10 MINS FOR UR GAME TO LOAD LOL
    be nicer?
    also if the happened to me ill suicide nade lol
    I KNOW WAY MORE FKING ANIMES THAN U DO SO DONE MISS WITH ANIME SHET ON ME
    If u want advises on anime i will glad to help u. Just gimme what kind of anime u want
    This pic is from Code Geass. If u didnt watch it yet, go watch it. If u hate it, dont talk to me. I watched both seasons 4+ times....
    [img]http://smileyrainbow.files.*********.com/2008/10/code_geass_r2.jpg[/img]

  9. #9
    hoodedsonny1's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    My humble abode.
    Posts
    266
    Reputation
    6
    Thanks
    20
    My Mood
    Stressed
    PS I TIHNK U FORGOT TO MENTION IN UR ORIGINAL POST UTOOK LIKE 10 MINS FOR UR GAME TO LOAD LOL
    Hey fuck face, stfu and use your brain. How could I be lagging if he's on there team dumbass. It means HE was lagging you stupid fuck.

  10. #10
    Vizz's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Five ★'s
    Posts
    3,245
    Reputation
    112
    Thanks
    1,968
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by hoodedsonny1 View Post
    Hey fuck face, stfu and use your brain. How could I be lagging if he's on there team dumbass. It means HE was lagging you stupid fuck.
    Aha, CHOPPED!.

  11. #11
    rapid x's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    561
    Reputation
    10
    Thanks
    190
    My Mood
    Sleepy
    someone told me that the leader of te clan can send him to the other team if you have more people then the others
    PRESS THANKS IF I HELPED YOU
    called lagger while he was lagging []
    called hacker without hacking []
    called hacker with glitching []
    called hacker with hacks []
    release a tut [video] []
    release a hack []
    100 posts []
    150 posts []
    200 posts []
    300 posts []
    500 posts []
    1000 posts [x]
    100 Thanks []
    150 Thanks []
    200 Thanks [x]
    300 Thanks [x]
    500 Thanks [x]
    play Hello Kitty online []

  12. #12
    parcerman's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    About 10 feet behind you out of sight :)
    Posts
    129
    Reputation
    10
    Thanks
    8
    My Mood
    Sneaky
    Aha! I'm part of -PuReOwNAgE- and that is really messed up. I've never seen it before :P

  13. #13
    ppatrick636's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    10
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    i knew u guys hackeD!!!!!!i knew it.u guys were too good too not hack

  14. #14
    parcerman's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    About 10 feet behind you out of sight :)
    Posts
    129
    Reputation
    10
    Thanks
    8
    My Mood
    Sneaky
    How do we hack?
    [img]http://************.com/sig/014/DoOcHeBaG11.jpg[/img]
    [IMG]http://************.com/sig/017/XSuperNerdX.jpg[/IMG]
    [IMG]http://************.com/sig/017/CarpetMunchy.jpg[/IMG]

Similar Threads

  1. yo guys check this anime out
    By shakib in forum Anime
    Replies: 10
    Last Post: 01-07-2007, 11:00 AM
  2. Check this out!
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 7
    Last Post: 11-24-2006, 01:58 AM
  3. CMG anthem, check this out FoM lovers ;)
    By Beer_Hunter in forum General Gaming
    Replies: 2
    Last Post: 10-17-2006, 04:48 PM
  4. Omg Omg Omg Check This!!
    By The_Enigma in forum General
    Replies: 15
    Last Post: 07-08-2006, 10:35 AM
  5. Guys check this out
    By kvmn8 in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 06-26-2006, 03:10 AM

Tags for this Thread