Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 24
  1. #1
    daniellasin's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    418
    Reputation
    11
    Thanks
    62
    My Mood
    Aggressive

    virus in engine.exe

    i have mcaffe anti virus and it wont let me download engine.exe because of a trojan artemis virus

    i turned off anti virus and installed ca but it deleted engine.exe when i started game idk whats wrong and i cant leave my anti irus of cause my parents would kill me

    any1 have any ideas of what to do

  2. The Following User Says Thank You to daniellasin For This Useful Post:

    Thank You (08-31-2009)

  3. #2
    Bombsaway707's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Gym
    Posts
    8,817
    Reputation
    791
    Thanks
    3,947
    My Mood
    Amused
    Make Nexon HQ a-splode... Lol but for most AV there is an option to trust a program/process... If you cant find that then ur screwed... But im guessing that engine.exe is classified as a virus bcuz it scans PC's for Hacks.
    Last edited by Bombsaway707; 08-27-2009 at 11:06 AM.

  4. #3
    dogboy708's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    463
    Reputation
    10
    Thanks
    27
    My Mood
    Amused
    TIP: take mcafee disk and eat it. then take the biggest shit of your life.
    just press restore and get something else. even something from the ghetto 7/11 is better. with mcafee u mite as well not have any AV at all

  5. #4
    satindemon4u's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,192
    Reputation
    12
    Thanks
    260
    My Mood
    Lonely
    Turn it off, install CA, play all you want, turn it on.

    Everytime you play just turn the piece of shit off lmao

  6. #5
    abou01's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    i dont know
    Posts
    390
    Reputation
    11
    Thanks
    24
    My Mood
    Bored
    just delete ur antivirus and instla NAV(norton antivirus 2009)and it will not delete ur engine.exe.
    Edit:what is ur antivirus mcaffe with artemis or mcaffe only because i had mcafee and never delete my engine.exe now i have NAV way better than mcaffe sh.it.

  7. #6
    dogboy708's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    463
    Reputation
    10
    Thanks
    27
    My Mood
    Amused
    if your parents are ADAMENT about your computer getting viruses and wotn let you switch, turn of heuristics.

    thoguh i suggest kaspersky IS

  8. #7
    asdf12341234asdf's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    415
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Sad
    CA is packed with Themida, this causes false positives most of the time, but in this case, Nexon packed it with Themida because they put a Keylogger and Screenshot program in it. If they didn't pack it, every AV would detect their Keylogger and Screenshot programs (which is illegal btw!)

  9. #8
    dogboy708's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    463
    Reputation
    10
    Thanks
    27
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by asdf12341234asdf View Post
    CA is packed with Themida, this causes false positives most of the time, but in this case, Nexon packed it with Themida because they put a Keylogger and Screenshot program in it. If they didn't pack it, every AV would detect their Keylogger and Screenshot programs (which is illegal btw!)
    fuck nexon lol
    we established that nexon is the fatmans bitch awhile ago. or atleast i did

  10. #9
    daniellasin's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    418
    Reputation
    11
    Thanks
    62
    My Mood
    Aggressive
    if i turn off and play then turn it back on it will delete ca so i have to install each time i want to platy thats fcken homo

  11. The Following User Says Thank You to daniellasin For This Useful Post:

    Thank You (08-31-2009)

  12. #10
    daniellasin's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    418
    Reputation
    11
    Thanks
    62
    My Mood
    Aggressive
    i cant add things to the trusted list

  13. The Following User Says Thank You to daniellasin For This Useful Post:

    Thank You (08-31-2009)

  14. #11
    dogboy708's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    463
    Reputation
    10
    Thanks
    27
    My Mood
    Amused
    turn off heuristics. i said that. or realtime scanning

  15. #12
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    Uninstall the whole fucking program.
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  16. #13
    dogboy708's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    463
    Reputation
    10
    Thanks
    27
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by User1 View Post
    Uninstall the whole fucking program.
    he said he cant i believe

  17. #14
    satindemon4u's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,192
    Reputation
    12
    Thanks
    260
    My Mood
    Lonely
    Take that shitty antivirus off and put a new one on.

  18. #15
    dogboy708's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    463
    Reputation
    10
    Thanks
    27
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by satindemon4u View Post
    Take that shitty antivirus off and put a new one on.
    da. agreed. find a good one with full trial. then abuse it. like me

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. [Idea] "Controlling" Engine.exe
    By secutos in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 16
    Last Post: 03-11-2016, 08:27 PM
  2. Engine.exe is a virus?
    By Eternal Shadow in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 29
    Last Post: 08-09-2009, 10:01 AM
  3. Unable to Open process (Engine.exe)
    By xTwilightD in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 12
    Last Post: 10-26-2008, 12:55 PM
  4. Linking Engine.exe with UCE
    By SuperMoo332 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 1
    Last Post: 08-15-2008, 07:16 PM
  5. Unable to open or attach Engine.exe
    By stonie in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 5
    Last Post: 08-02-2008, 11:57 AM

Tags for this Thread