Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    purezhacker's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    150
    Reputation
    11
    Thanks
    311
    My Mood
    Psychedelic

    ddd555~Public CA hack [DONT WORK?]

    ddd555~Public CA hack doesn't work for me anymore, I used the Bypasss.dll and it doesn't work, I also tried using Head Shot By Rage Kings and it doesn't work anymore.. I think i need a new bypass because Combat arms just closes out and stops working all the time.

    It's also very fucking laggy, Like the mouse wont even move without it lagging everywhere.


    Help?

    IDC IF THIS IS WRONG SECTION BTW

  2. #2
    Seargent's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    CA Section
    Posts
    120
    Reputation
    10
    Thanks
    12
    My Mood
    Angelic
    haha that sucks

  3. #3
    purezhacker's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    150
    Reputation
    11
    Thanks
    311
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Seargent View Post
    haha that sucks
    Yeah, it's pissing me off too, mostly because i can't even play the game normally without it closing.

    NEXON IS A PIECE OF SH!T

  4. #4
    -Habitat's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    73
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Got detected, get a new bypass..?
    Or wait for new hacks lmao.

  5. #5
    Descrete's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    San Diego
    Posts
    121
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Psychedelic
    Hmmm well What system are you useing?
    And have You tried all the compatibilities????

    By the way purez u better upload ur siggy lol you just got 90 posts

  6. #6
    purezhacker's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    150
    Reputation
    11
    Thanks
    311
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by -Habitat View Post
    Got detected, get a new bypass..?
    Or wait for new hacks lmao.
    Can't find a new bypass, none work


    Quote Originally Posted by Descrete View Post
    Hmmm well What system are you useing?
    And have You tried all the compatibilities????
    I've tried all compatibilities, Im running Windows Vista Basic, on a Hp computer, I've reinstalled CA and all of the hacks. Still nothing

  7. #7
    Descrete's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    San Diego
    Posts
    121
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by purezhacker View Post
    Can't find a new bypass, none work




    I've tried all compatibilities, Im running Windows Vista Basic, on a Hp computer, I've reinstalled CA and all of the hacks. Still nothing
    Hmmmm lets seee what other things could have been wrong....
    Have you tried running with a diff. Bypass?
    Such as neverborns?

  8. #8
    Shizun's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    in your pussy
    Posts
    303
    Reputation
    10
    Thanks
    31
    My Mood
    Flirty
    AHH
    I tried tnt it won't work 1 min into game bom yeter day working fine >.>
    My Gaming Rig
    Intel Core i7 980X @ 4.2Ghz Ghz Corsair Dominator Gt 2000Mhz 12Gb memory(Ram)
    Asus Rampage III Extreme motherboard Lg BH-08 Blu Ray burner and player
    Corsair 800D Obsidian Case 3TB=3000GB WD Cavier Black 1TB each x3
    eVGA Gtx 295 Co-op Ftw x2 Windows 7 Professional
    Very niceeee =)
    Originally Posted by chrisisafoo
    I HAVE AN IDEA!!!

    I am going to try to turn my head into a pair of pants

    PS: dont put this in your siggy or ill look stupid

  9. #9
    Descrete's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    San Diego
    Posts
    121
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Shizun View Post
    AHH
    I tried tnt it won't work 1 min into game bom yeter day working fine >.>
    Lol i dont even use tnt even more i use Oscars chams and wallhack

  10. #10
    4shotG's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    OFWGKTA
    Posts
    287
    Reputation
    11
    Thanks
    29
    My Mood
    Drunk
    Quote Originally Posted by purezhacker View Post
    ddd555~Public CA hack doesn't work for me anymore, I used the Bypasss.dll and it doesn't work, I also tried using Head Shot By Rage Kings and it doesn't work anymore.. I think i need a new bypass because Combat arms just closes out and stops working all the time.

    It's also very fucking laggy, Like the mouse wont even move without it lagging everywhere.


    Help?

    IDC IF THIS IS WRONG SECTION BTW
    Post in Help Section Next time
    Hip Hop Saved My Life.

  11. #11
    purezhacker's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    150
    Reputation
    11
    Thanks
    311
    My Mood
    Psychedelic

    AHA!

    Quote Originally Posted by Descrete View Post
    Lol i dont even use tnt even more i use Oscars chams and wallhack

    Im trying out Oscars chams and wallhack + Nb Bypass ,It's working so far - Thanks, I finally found a bypass that works

  12. #12
    NeverBorn's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    stealing from the cookie jar
    Posts
    1,569
    Reputation
    12
    Thanks
    563
    My Mood
    Pensive
    i can't even get a bypass to work because i'm running on Win XP.

  13. #13
    devon919's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Canada
    Posts
    161
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Relaxed
    advertising i see o.o

  14. #14
    carbon22's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    IN YOUR ASS!
    Posts
    175
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    My Mood
    Stressed
    Quote Originally Posted by Descrete View Post
    Lol i dont even use tnt even more i use Oscars chams and wallhack
    HELP ME. THOSE DON'T WORK FOR ME!!!!

  15. #15
    BARON's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,304
    Reputation
    11
    Thanks
    514
    Works fine for me....

Similar Threads

  1. Combat Arms MPGH Public Hack V.3 hack dont work
    By jojoxd in forum Combat Arms EU Discussions
    Replies: 12
    Last Post: 04-18-2010, 03:32 PM
  2. MPGH V1.05 hack dont work anymore?
    By I regigas i in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 19
    Last Post: 10-25-2008, 09:42 PM
  3. Hacks dont work plz help
    By LoneSoldier in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 6
    Last Post: 10-18-2008, 04:04 PM
  4. My speed hack dont work :/
    By karlong in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 16
    Last Post: 08-21-2008, 05:56 PM
  5. Hacks dont work
    By blackmarth in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 3
    Last Post: 06-03-2007, 10:35 AM

Tags for this Thread