Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Results 46 to 60 of 84
  1. #46
    weemanfc's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    957
    Reputation
    4
    Thanks
    62
    My Mood
    Happy
    lol i got band for using this in a mach so i whouldent lol it fucking sucks alot XD

  2. #47
    Bluthera[BackUp]'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    female
    Location
    Ban-Land
    Posts
    269
    Reputation
    13
    Thanks
    48
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by weemanfc View Post
    lol i got band for using this in a mach so i whouldent lol it fucking sucks alot XD
    It's from .182. Also, it edits .cfg files probably, or at least memory. Should've used a disabler.


    Please stop bumping.

  3. #48
    Koen's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    I don't know, you tell me bitch.
    Posts
    2,315
    Reputation
    19
    Thanks
    1,668
    My Mood
    Bored
    The title says 184 O_o


    Check out my new topic : Medal of Honor 2010 Retail ESP / Wallhack Here



    Add me :
    On MSN
    Koenschouten@hotmail.com

  4. #49
    Bluthera[BackUp]'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    female
    Location
    Ban-Land
    Posts
    269
    Reputation
    13
    Thanks
    48
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by koeninatorrr View Post
    The title says 184 O_o
    lolz I messed up again. I'm busy coding atm, or rather, attempting to create a custom UI.

    Even so, this will get you banned unless you use a disabler. Nuf said.

  5. #50
    Koen's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    I don't know, you tell me bitch.
    Posts
    2,315
    Reputation
    19
    Thanks
    1,668
    My Mood
    Bored
    Lol eyah I was like wtf this isn't even an old topic.. :/ Well it's an old one but for the same version, you go do your coding lmao.


    Check out my new topic : Medal of Honor 2010 Retail ESP / Wallhack Here



    Add me :
    On MSN
    Koenschouten@hotmail.com

  6. #51
    Bluthera[BackUp]'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    female
    Location
    Ban-Land
    Posts
    269
    Reputation
    13
    Thanks
    48
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by koeninatorrr View Post
    Lol eyah I was like wtf this isn't even an old topic.. :/ Well it's an old one but for the same version, you go do your coding lmao.
    lolz. yea, i generally assume that topics I haven't seen in a while are outdated. Shows how long IW hasn't updated MW2, eh?

  7. #52
    Py$!eK's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    Warsaw
    Posts
    260
    Reputation
    10
    Thanks
    167
    My Mood
    In Love
    It's bannable?









  8. #53
    Koen's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    I don't know, you tell me bitch.
    Posts
    2,315
    Reputation
    19
    Thanks
    1,668
    My Mood
    Bored
    Yea it is.


    Check out my new topic : Medal of Honor 2010 Retail ESP / Wallhack Here



    Add me :
    On MSN
    Koenschouten@hotmail.com

  9. #54
    Py$!eK's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    Warsaw
    Posts
    260
    Reputation
    10
    Thanks
    167
    My Mood
    In Love
    Ehhh...I dont using it xD









  10. #55
    Melodia's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    female
    Posts
    2,608
    Reputation
    276
    Thanks
    1,661
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by Py$!eK View Post
    Ehhh...I dont using it xD
    It is fun =)

  11. #56
    Py$!eK's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    Warsaw
    Posts
    260
    Reputation
    10
    Thanks
    167
    My Mood
    In Love
    Yeah, when my VAC CHaos working, i using this









  12. #57
    IdTapThat's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Posts
    78
    Reputation
    10
    Thanks
    18
    tele-kill for MW2?
    Hmm....

  13. The Following User Says Thank You to IdTapThat For This Useful Post:

    COD4Bauss (03-17-2010)

  14. #58
    Azathᴏth's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    49°51′S 128°34′W
    Posts
    13,526
    Reputation
    1136
    Thanks
    1,683
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by Bluthera[BackUp] View Post
    lolz. yea, i generally assume that topics I haven't seen in a while are outdated. Shows how long IW hasn't updated MW2, eh?
    We like it that way

  15. #59
    IdTapThat's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Posts
    78
    Reputation
    10
    Thanks
    18
    does this tele port u to the people and u kill them?

  16. The Following User Says Thank You to IdTapThat For This Useful Post:

    COD4Bauss (03-17-2010)

  17. #60
    House's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,990
    Reputation
    223
    Thanks
    8,952
    My Mood
    Cynical

    Wink

    Quote Originally Posted by Py$!eK View Post
    Yeah, when my VAC CHaos working, i using this
    Awsome combination = VAC disabler + aimbot + teleport/telefly

    50 kills/TDM_round + nuke

Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast

Similar Threads

  1. [Release] [LEECHED] Teleport/Telefly, GODMODE HACK -Abduhl
    By lolzors a hacker in forum Call of Duty 6 - Modern Warfare 2 (MW2) Hacks
    Replies: 21
    Last Post: 02-06-2010, 10:11 PM
  2. [Release] Teleporter v1.1
    By dezer in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 15
    Last Post: 07-03-2007, 06:14 AM
  3. [Release] Teleporter v1.0
    By dezer in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 07-01-2007, 01:42 PM
  4. Teleport (X/Y) [help pls]
    By kingkicker8 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 6
    Last Post: 06-29-2007, 05:44 PM
  5. Teleportation Turret
    By Dreimos in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 15
    Last Post: 06-01-2006, 12:54 PM