Page 20 of 67 FirstFirst ... 10181920212230 ... LastLast
Results 286 to 300 of 1005
  1. #286
    noideahowboutyou's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    anawhire
    Posts
    45
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Bitchy
    okay... but would that make a difference? Coz i've never even tried changing the mouse sensitivity...
    EDIT: How about resetting the controls?

  2. The Following User Says Thank You to noideahowboutyou For This Useful Post:

    NOOB (06-21-2011)

  3. #287
    Abstract's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Look in your refrigerator
    Posts
    3,626
    Reputation
    54
    Thanks
    978
    Try it becuzz the auimbot is faster so a hich moyse sensitivity will take it away from the aimspot

  4. The Following User Says Thank You to Abstract For This Useful Post:

    NOOB (06-21-2011)

  5. #288
    noideahowboutyou's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    anawhire
    Posts
    45
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Bitchy
    i put the mouse sensitivity to the lowest but it still happens...
    btw i wasnt using aimbot, it happens when i move my mouse....

  6. The Following User Says Thank You to noideahowboutyou For This Useful Post:

    NOOB (06-21-2011)

  7. #289
    Abstract's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Look in your refrigerator
    Posts
    3,626
    Reputation
    54
    Thanks
    978
    Oh i read fail
    did you edit the code?

  8. The Following User Says Thank You to Abstract For This Useful Post:

    NOOB (06-21-2011)

  9. #290
    noideahowboutyou's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    anawhire
    Posts
    45
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Bitchy
    nope i hate editing stuff like that so ive never touched it.....but i've tried playing it without hacks in window mode and it still happens
    It only stops if im on fullscreen and this started only yesterday...it was all working before that

  10. The Following User Says Thank You to noideahowboutyou For This Useful Post:

    NOOB (06-21-2011)

  11. #291
    Abstract's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Look in your refrigerator
    Posts
    3,626
    Reputation
    54
    Thanks
    978
    Try the old version ofn the hack

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Abstract For This Useful Post:

    noideahowboutyou (06-04-2010),NOOB (06-21-2011)

  13. #292
    noideahowboutyou's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    anawhire
    Posts
    45
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Bitchy
    ermm the 4.3 hack?

  14. The Following User Says Thank You to noideahowboutyou For This Useful Post:

    NOOB (06-21-2011)

  15. #293
    Abstract's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Look in your refrigerator
    Posts
    3,626
    Reputation
    54
    Thanks
    978
    Yeah Try it out.

  16. The Following 2 Users Say Thank You to Abstract For This Useful Post:

    noideahowboutyou (06-04-2010),NOOB (06-21-2011)

  17. #294
    noideahowboutyou's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    anawhire
    Posts
    45
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Bitchy
    okay thanks!I'll see if it works
    EDIT: It still stays like that......
    Last edited by noideahowboutyou; 06-04-2010 at 11:40 AM.

  18. #295
    Archangel's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Between Both Worlds
    Posts
    8,868
    Reputation
    1021
    Thanks
    8,868
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by dostogg View Post
    Yeah but doesnt his go trough the console?
    I dunno what war3z version does so...
    nope, the one which is comming in my trainer will be external, so undetected.
    so willl the name changer/spammer

  19. #296
    noideahowboutyou's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    anawhire
    Posts
    45
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Bitchy
    could my problem be a game problem instead?

  20. #297
    Archangel's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Between Both Worlds
    Posts
    8,868
    Reputation
    1021
    Thanks
    8,868
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by noideahowboutyou View Post
    could my problem be a game problem instead?
    mm no, since the hack is fully external.
    Its probebly your mouse.

  21. The Following User Says Thank You to Archangel For This Useful Post:

    noideahowboutyou (06-04-2010)

  22. #298
    noideahowboutyou's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    anawhire
    Posts
    45
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Bitchy
    okay then ill try unplugging my mouse
    EDIT: I've tried unplugging the mouse but it doesnt help...
    btw y cant the hacks be in fullscreen? Coz this doesnt happen if its on fullscreen...
    Last edited by noideahowboutyou; 06-04-2010 at 03:19 PM.

  23. #299
    Tigermisu's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Posts
    159
    Reputation
    10
    Thanks
    27
    My Mood
    Innocent
    Quote Originally Posted by noideahowboutyou View Post
    okay then ill try unplugging my mouse
    EDIT: I've tried unplugging the mouse but it doesnt help...
    btw y cant the hacks be in fullscreen? Coz this doesnt happen if its on fullscreen...
    Maybe is an external app conflicting with the ESP that makes it go wierd, or i dont know...

    Anyways, this hack uses Aero overlay to draw the ESP markers, aero is transparency on windows, so it has to be windowed.

  24. The Following User Says Thank You to Tigermisu For This Useful Post:

    noideahowboutyou (06-04-2010)

  25. #300
    noideahowboutyou's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    anawhire
    Posts
    45
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Bitchy
    okay then... thanks i guess. I proly won't be able to use these hacks anymore then D:

Page 20 of 67 FirstFirst ... 10181920212230 ... LastLast

Similar Threads

  1. [Detected] HFT V2 Esp (V1.2.208 compatible)
    By Archangel in forum Call of Duty 6 - Modern Warfare 2 (MW2) Hacks
    Replies: 178
    Last Post: 08-27-2010, 01:23 PM
  2. External BoxEsp V1.1 Sniper Aimbot + Strings Esp (v1.3.37 compatible)
    By Archangel in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Private Servers
    Replies: 93
    Last Post: 07-23-2010, 08:35 AM
  3. [SOLVED][Question]External BoxEsp V4.32 Sniper Aimbot + Strings Esp Aimbot Question.
    By bryn1000 in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Help
    Replies: 11
    Last Post: 07-05-2010, 06:12 PM
  4. [Detected] External BoxESP aimbot tweaks. [1.1.195 compatible]
    By Tigermisu in forum Call of Duty 6 - Modern Warfare 2 (MW2) Hacks
    Replies: 20
    Last Post: 06-12-2010, 12:32 AM
  5. Sibot (WH, Aimbot, AutoShoot, ESP , .........)
    By Perfect13 in forum Call of Duty 4 - Modern Warfare (MW) Hacks
    Replies: 47
    Last Post: 02-07-2010, 02:13 AM