Thread: faggot is back

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19
  1. #1
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold

    faggot is back

    faggot has Released a new hack! This time with a tonne of public and free Features for you all!

    Features

    - Direct X
    . Chams
    . Wallhack
    . Nofog
    . Nosky
    . Nohands
    . Crosshair

    - ESP
    . Name
    . Distance
    . Box
    . Pickup
    . Nades
    . Radar

    - Misc
    . Antikick
    . Unl Respawn
    . Glitcher
    . Telekill
    . Ghostmode
    . Speedhack
    . Norecoil
    . Nospread



    Fuck life forreal antikcik omgggggggg

  2. #2
    cakoman's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    MooCow City
    Posts
    498
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    My Mood
    Doh
    Oh fucking shit.

    But I've seen anti-kick, sometimes it doesnt work.

    And good job with your avatar lol.






    Respect List:
    -Dave
    -XpLiiCiT-
    -User1
    -Me (obviously)
    -Liz (she is so cool flaming)
    -Obama

  3. #3
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by cakoman View Post
    Oh fucking shit.

    But I've seen anti-kick, sometimes it doesnt work.

    And good job with your avatar lol.
    lol i know my avatar pwns

  4. #4
    Solley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    because we all dont know eachother
    Posts
    2,763
    Reputation
    28
    Thanks
    289
    My Mood
    Yeehaw
    Lol id quit ca instantly if they started making vip hacks...
    Quote Originally Posted by Nexon View Post
    Attention Soldiers!
    Me and Sam 69.
    --Combat Arms Command--
    good to know, Nexon.

    (\__/)
    (>_<)
    ('') ('')

  5. #5
    zmansquared's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Kickin it at Microsoft
    Posts
    2,088
    Reputation
    36
    Thanks
    221
    My Mood
    Cheerful
    is it in the hack section?
    Need Help With Coding or Something??? MSN me
    zmansquared@hotmail.com


    I am the one and only Microsoft Fag!!!

    Quote:
    Originally Posted by Arhk
    All games should be hacked, if we don't do it someone else will. Hackers force the progress, of better programming methods.
    ~


    Take this Pic everyone!



    next-

  6. #6
    cakoman's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    MooCow City
    Posts
    498
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    My Mood
    Doh
    Yea, well it isnt that bad, some rooms are still legit, just some chams or something like that. I tried Gordon and I must say, it pwns, but i still hate Gordfag.






    Respect List:
    -Dave
    -XpLiiCiT-
    -User1
    -Me (obviously)
    -Liz (she is so cool flaming)
    -Obama

  7. #7
    0oShameo0's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    QC
    Posts
    471
    Reputation
    8
    Thanks
    79
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by zmansquared View Post
    is it in the hack section?
    its not a hack what were saying is gorfags can kill them self


    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    Plenty of hacks if you aren't a dumb blind bitch
    Quote Originally Posted by arunforce View Post
    Yawn. I can get there scratching my ass.
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    hahahahahhaha
    AGGAGAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post


    GTFO
    Free Cookies

  8. #8
    Solley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    because we all dont know eachother
    Posts
    2,763
    Reputation
    28
    Thanks
    289
    My Mood
    Yeehaw
    Oh and just asking so that means *the unmentionable site* is back up???? >.<
    Last edited by Solley; 01-08-2010 at 08:26 PM.
    Quote Originally Posted by Nexon View Post
    Attention Soldiers!
    Me and Sam 69.
    --Combat Arms Command--
    good to know, Nexon.

    (\__/)
    (>_<)
    ('') ('')

  9. #9
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by iR4WR View Post
    Oh and just asking so that means ********* is back up???? >.<
    guess soo Go dl there hack and you can gtfo of mpgh you dig nig ?

  10. #10
    cakoman's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    MooCow City
    Posts
    498
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    My Mood
    Doh
    iR4WR nice siggy lol. and yep but they changed to another website. not saying name.

    EDIT: FTW PWN Store!!! 770-978-PAWN






    Respect List:
    -Dave
    -XpLiiCiT-
    -User1
    -Me (obviously)
    -Liz (she is so cool flaming)
    -Obama

  11. #11
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by cakoman View Post
    iR4WR nice siggy lol. and yep but they changed to another website. not saying name.

    EDIT: FTW PWN Store!!! 770-978-PAWN
    yeah i know what they did i am the mpgh anti leecher/faggots that use this hack will get fucked ya dig

  12. #12
    Solley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    because we all dont know eachother
    Posts
    2,763
    Reputation
    28
    Thanks
    289
    My Mood
    Yeehaw
    ^lol ty
    Im not trying to dl its just the sites back.
    Its like free vip all over again
    Quote Originally Posted by Nexon View Post
    Attention Soldiers!
    Me and Sam 69.
    --Combat Arms Command--
    good to know, Nexon.

    (\__/)
    (>_<)
    ('') ('')

  13. #13
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by iR4WR View Post
    ^lol ty
    Im not trying to dl its just the sites back.
    Its like free vip all over again
    dl it and you can GTFO K ca time i just bought 20k nx peace

  14. #14
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    nice antikick, im impressed, wtf is next opk?


    LIVERPOOL FC


  15. #15
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by sendi11 View Post
    nice antikick, im impressed, wtf is next opk?
    yeah really lawls

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. IM BACK MATURE-PEDOPHILLE-GODDAMN-FAGGOTS
    By EvilHacker in forum Member Introduction & Return
    Replies: 7
    Last Post: 05-30-2010, 07:41 PM
  2. I'm back
    By AthlaS in forum General
    Replies: 63
    Last Post: 05-10-2006, 04:38 PM
  3. Hey everyone, I'm back
    By Severed in forum General
    Replies: 5
    Last Post: 03-18-2006, 06:26 PM
  4. MPGH back up!
    By arunforce in forum News & Announcements
    Replies: 2
    Last Post: 02-21-2006, 01:29 AM
  5. Igunz Is Back
    By $GHOST$ in forum Gunz Hacks
    Replies: 14
    Last Post: 02-07-2006, 10:04 PM