View Poll Results: Good?

Voters
207. This poll is closed
  • great

    165 79.71%
  • no wey

    42 20.29%
Page 3 of 9 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 31 to 45 of 121
  1. #31
    IHelper's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Ask me tommorow
    Posts
    4,797
    Reputation
    53
    Thanks
    2,054
    My Mood
    Amazed
    No Problem
    You want respect
    Earn it.

  2. #32
    gunmanca's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    how do i buy hacks?

  3. #33
    raghib33's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    98
    Reputation
    10
    Thanks
    16
    My Mood
    Psychedelic
    Good. Very good. 'Specially utube vid.
    "You will never know peace... you will rise, again and again... that is your curse."

  4. #34
    stickmansam114's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    15
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    i dont really understand how to use 3.0.

  5. #35
    Jarppi's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    مص مقيت والدتي دي
    Posts
    6,088
    Reputation
    173
    Thanks
    1,503
    My Mood
    Worried
    lol, why is he banned??

  6. #36
    IHelper's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Ask me tommorow
    Posts
    4,797
    Reputation
    53
    Thanks
    2,054
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by gunmanca View Post
    how do i buy hacks?
    http://www.mpgh.net/forum/payments.php
    Enjoy
    You want respect
    Earn it.

  7. #37
    stickmansam114's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    15
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    can i have a link to a hack that i can actuallly use here??? cuz i tried CA pub by heli and power and no work plz help. i did everything: engine.exe browse dll, inject, start. no work...

  8. #38
    Jabuuty671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,221
    Reputation
    1468
    Thanks
    4,093
    Quote Originally Posted by joeyetmoi View Post
    lol, why is he banned??
    Because he stole the cookie from the cookie jar.
    Nuff said.


  9. #39
    IHelper's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Ask me tommorow
    Posts
    4,797
    Reputation
    53
    Thanks
    2,054
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by stickmansam114 View Post
    can i have a link to a hack that i can actuallly use here??? cuz i tried CA pub by heli and power and no work plz help. i did everything: engine.exe browse dll, inject, start. no work...
    http://www.mpgh.net/forum/payments.php
    nice hack there
    You want respect
    Earn it.

  10. #40
    rizen255's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    florida
    Posts
    57
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Amazed
    yay gj i will thank

  11. #41
    Gobber's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Thanks for the virus, bitch

  12. #42
    Jabuuty671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,221
    Reputation
    1468
    Thanks
    4,093
    Quote Originally Posted by Gobber View Post
    Thanks for the virus, bitch
    Virus? are you an idiot?
    ...your Anti Virus must fail


  13. #43
    BARON's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,304
    Reputation
    11
    Thanks
    514
    Nice detailed TUT man!!!!

  14. #44
    PutoRama's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Posts
    126
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Relaxed
    oh man , very nice thnx

  15. #45
    0434's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    kool awesome man ty

Page 3 of 9 FirstFirst 12345 ... LastLast

Similar Threads

  1. Working Injectors (Noob Friendly)
    By cwafflez in forum CrossFire Spammers, Injectors and Multi Tools
    Replies: 306
    Last Post: 03-11-2011, 04:17 PM
  2. Help with Perx Injector-Noob's Hack 9-30-10
    By SkullistE1 in forum Combat Arms Help
    Replies: 9
    Last Post: 10-01-2010, 09:29 PM
  3. The Perx Injector/Valkrie Injector [NOOB FRIENDLY]
    By IHelper in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 43
    Last Post: 02-11-2010, 03:55 PM
  4. [Noob Friendly]How to use EliteVision Hack
    By Marsicano in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 16
    Last Post: 01-19-2009, 10:21 AM
  5. [Uber Thread2] List of EVERYTHING! -Noob Friendly
    By FatEmoLLaMa in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 13
    Last Post: 08-11-2008, 12:41 AM