Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 32
  1. #1
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,463
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical

    Mid-Air M136 Rocket

    It's the rocket used in LAW and the Super Spy's launcher though it shows up when you fire a RPG which is very weird. I got this when I dced in-game and while I was taking SS of it, the sound of the rocket flying was being repeated over and over and over and over and...you know what I mean.

    To Shocking: Let's see you eat this one w/out hurting yourself









    Nexon needs to change on how to hold the M39 EMR properly

    Look I found a MP7 MOD STEEL + something most of you guys probly missed running around in Overdose trying to survive, kill, or infect.


    ^LOL I cut off the blue character's head while censoring.
    Last edited by 666HiddenMaster666; 02-19-2010 at 10:29 PM.
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to 666HiddenMaster666 For This Useful Post:

    Azn_Theory (03-03-2010),noob555 (03-03-2010),WOAH (10-09-2010)

  3. #2
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    wats with that sniper?


    LIVERPOOL FC


  4. #3
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,463
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by sendi11 View Post
    wats with that sniper?
    L96A1 Arctic Wolf to M39 EMR Desert with no scope textures and L115A3/L115A2 scope-in.
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  5. #4
    shirles14's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    188
    Reputation
    10
    Thanks
    8
    yur hands look hella wierd..

  6. #5
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,463
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    Its the specialists' hands/assualt vest hands that you get when you use cross-mods. That is my theory since all the guns I haven't cross-modded looks like the regular character's.
    Last edited by 666HiddenMaster666; 02-19-2010 at 10:39 PM.
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  7. #6
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    wow u use alot of mods lol


    LIVERPOOL FC


  8. #7
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,463
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by sendi11 View Post
    wow u use alot of mods lol
    I just do it for the fun of it. When I challenge Shocking I won't be using it for a fair play. Either I get owned 'cause I'm in my noob mood or own her 'cause I'm in the pro mood.
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  9. #8
    Shocking's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    female
    Location
    In your pants.
    Posts
    4,116
    Reputation
    112
    Thanks
    1,027
    My Mood
    Shocked
    Whats with people mentioning me in their threads :L
    I love getting a snyper, and staring at someone with a law RPG, thats looking at me.
    As soon as they shoot i shoot the rpg, making them suicide. LOL!
    Only works if they're on hp low enough to die from 1 rpg.
    I've seen the law bullet before anyways, i shot it and lagged. :L

  10. #9
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,463
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by Shocking View Post
    Whats with people mentioning me in their threads :L
    I think it's because they like you and is trying to flirt with you. In my case it's because you said you wanted to eat a M32 Gernade when I took SS of it.

    Quote Originally Posted by Shocking View Post
    I love getting a snyper, and staring at someone with a law RPG, thats looking at me.
    As soon as they shoot i shoot the rpg, making them suicide. LOL!
    Only works if they're on hp low enough to die from 1 rpg.
    LOL, nice, Imma try that for the hell of it.

    Quote Originally Posted by Shocking View Post
    I've seen the law bullet before anyways, i shot it and lagged. :L
    I've seen worse on my laptop. It was going in SLOWMOTION IN-GAME. But on my desktop, it just flies~
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  11. #10
    juanrineytor's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    Moo-chang
    Posts
    3,398
    Reputation
    0
    Thanks
    195
    My Mood
    Amused
    If you really havent seen one already you must be pretty new O.o

  12. #11
    InCognito's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    15,310
    Reputation
    1228
    Thanks
    4,294,967,295
    Quote Originally Posted by Shocking View Post
    Whats with people mentioning me in their threads :L
    I love getting a snyper, and staring at someone with a law RPG, thats looking at me.
    As soon as they shoot i shoot the rpg, making them suicide. LOL!
    Only works if they're on hp low enough to die from 1 rpg.
    I've seen the law bullet before anyways, i shot it and lagged. :L
    Its because there are a lot of horny boys on this site trying to hit on you.

  13. #12
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,463
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by sosodistinct View Post
    Its because there are a lot of horny boys on this site trying to hit on you.
    If I may ask. Does that include you?
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  14. #13
    InCognito's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    15,310
    Reputation
    1228
    Thanks
    4,294,967,295
    Quote Originally Posted by HiddenMaster View Post
    If I may ask. Does that include you?
    Nah, I never hit on Shocking.

  15. #14
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,463
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by sosodistinct View Post
    Nah, I never hit on Shocking.
    Uh huh, OK...
    /Sarcasm maybe?
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  16. #15
    InCognito's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    15,310
    Reputation
    1228
    Thanks
    4,294,967,295
    Quote Originally Posted by HiddenMaster View Post
    Uh huh, OK...
    /Sarcasm maybe?
    LMAO, look at all my posts, I rarely reply to Shocking.

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 16
    Last Post: 04-22-2010, 02:02 AM
  2. Yes! Air Gear Season II? Rumor or Not?!
    By HellGuard99 in forum Anime
    Replies: 19
    Last Post: 03-01-2010, 09:56 PM
  3. Air Gear IS SO FRIKIN AWOSOME
    By Gourav2122 in forum Anime
    Replies: 16
    Last Post: 12-31-2008, 03:17 PM
  4. Air Gear >.>
    By Gourav2122 in forum Art & Graphic Design
    Replies: 9
    Last Post: 02-22-2007, 02:53 AM
  5. Sword rocket request tut
    By aoshi in forum Gunz General
    Replies: 4
    Last Post: 02-09-2006, 04:43 PM