Thread: Super-fucked

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 45 of 72
  1. #31
    CRUSTY's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    ._.
    Posts
    8,016
    Reputation
    161
    Thanks
    497
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by ROUGHS3X View Post
    Wow. That's a new world record. From super fucked pissed angry flippin to couldn't care less dickish in 10 minutes.
    Hot damn, skeeter, he just set a new world record!

  2. #32
    ROUGHS3X's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH's resident persona non grata.
    Posts
    3,368
    Reputation
    38
    Thanks
    481
    My Mood
    Amused
    LoL @ our activity, points, etc being back. But now my album's screwed up.

    I wanna be #1 in activity again like a few months ago it was like 72%

  3. #33
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    LOl i was going to scam the pass and opk and rage fuck it lol i'm luke420 dumb fucks noone trust me anymore

  4. #34
    AnonTyler's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    533
    Reputation
    0
    Thanks
    23
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by Luke420 View Post
    LOl i was going to scam the pass and opk and rage fuck it lol i'm luke420 dumb fucks noone trust me anymore
    Thats a good way to get anal'd<3

  5. #35
    ROUGHS3X's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH's resident persona non grata.
    Posts
    3,368
    Reputation
    38
    Thanks
    481
    My Mood
    Amused
    Nobody trust Luke! Down with whitey! lmao

  6. #36
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Obama GTFOOOOOOOOO and naws mpgh can smd tbh

  7. #37
    ROUGHS3X's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH's resident persona non grata.
    Posts
    3,368
    Reputation
    38
    Thanks
    481
    My Mood
    Amused
    Everybody PM Luke really fast. He has free VIP subscriptions but they expire in 3 days.

  8. #38
    AnonTyler's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    533
    Reputation
    0
    Thanks
    23
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by ROUGHS3X View Post
    Everybody PM Luke really fast. He has free VIP subscriptions but they expire in 3 days.
    OKAY! derp

  9. #39
    CRUSTY's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    ._.
    Posts
    8,016
    Reputation
    161
    Thanks
    497
    My Mood
    Pensive
    Whats up with the derp shit? Is it really necessary?

    BTW EVERYONE SPAM LUKE

  10. #40
    Taylor Swift's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Spangdahlem, Germany
    Posts
    6,384
    Reputation
    357
    Thanks
    635
    My Mood
    Buzzed
    Tell Nexon that somebody hacked your account and changed your Birthday...
    If you need somebody to talk to... click here. This is not a scam, or a joke.
    Help me afford my next tattoo!


    Scammers List:
    1. patti123 - $50.00

  11. #41
    azneaglez's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    In your closet that your neighbors stole from you -.-
    Posts
    436
    Reputation
    10
    Thanks
    16
    My Mood
    Asleep
    Quote Originally Posted by Chandman View Post
    Tell Nexon that somebody hacked your account and changed your Birthday...
    Nexon would never do that :P
    (X) Doing Nothing
    ( ) 999 posts

    You know you want to click it

    Free Aimbot

  12. #42
    ROUGHS3X's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH's resident persona non grata.
    Posts
    3,368
    Reputation
    38
    Thanks
    481
    My Mood
    Amused
    derp idk brah what is up with that derp

    nexon's just gonna think he tried getting a hack and got keylogged. they take no responsibility for account security

  13. #43
    CRUSTY's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    ._.
    Posts
    8,016
    Reputation
    161
    Thanks
    497
    My Mood
    Pensive
    Nexon won't change your password unless they do some sort of phone number thing where you can call them and they register that you made the account by phone number

    Even filing a ticket wont get it changed because you only need to know password to file a ticket

  14. #44
    AnonTyler's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    533
    Reputation
    0
    Thanks
    23
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by CRUSTY View Post
    Whats up with the derp shit? Is it really necessary?

    BTW EVERYONE SPAM LUKE
    Derp- A way of making fun of someone for posting something stupid.

    Also placed at the end of sarcasm, or a stupid joke.

    Ex. What does LOL mean?

    'DERP'

  15. #45
    ROUGHS3X's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH's resident persona non grata.
    Posts
    3,368
    Reputation
    38
    Thanks
    481
    My Mood
    Amused
    Oh right on.

    This thread is fuckin' cool though, derp

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Similar Threads

  1. How you get super user. (Liz be fucking shit up :@)
    By iverson954360 in forum General
    Replies: 12
    Last Post: 05-10-2011, 08:08 PM
  2. Fucked Up My Computer....
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 7
    Last Post: 03-06-2010, 09:51 AM
  3. im super fucked.
    By M2A in forum General
    Replies: 48
    Last Post: 04-24-2009, 09:05 AM
  4. Fucking up newbie sites :)
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 30
    Last Post: 01-26-2006, 09:42 PM