View Poll Results: Are you going to play Combat Arms still?

Voters
34. This poll is closed
  • Yes, of course. It's the best!

    20 58.82%
  • Maybe, maybe not....

    5 14.71%
  • No, it's just a load of bull now.

    5 14.71%
  • What's a "Combat Arms"? o-o

    4 11.76%
Page 5 of 5 FirstFirst ... 345
Results 61 to 74 of 74
  1. #61
    BossMan.'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    BossWorld
    Posts
    3,314
    Reputation
    51
    Thanks
    419
    My Mood
    Relaxed
    Still think CA is **** now?



  2. #62
    AVGN's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Making America Great Again.
    Posts
    15,451
    Reputation
    1549
    Thanks
    6,234
    Hey guys check this turret vid I found




    ^Thanks to RJ^




  3. The Following 5 Users Say Thank You to AVGN For This Useful Post:

    Ali (04-30-2010),BossMan. (04-29-2010),CRUSTY (04-29-2010),[MPGH]Jabuuty671 (04-29-2010),SmartAlley (04-29-2010)

  4. #63
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,660
    My Mood
    Hot
    Quote Originally Posted by AVGN View Post
    Hey guys check this turret vid I found

    YouTube - Combat Arms: Specialist Auto-Turret Weapon
    LOL nice video...



    (╮°-°)╮┳━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━┻









  5. #64
    zeropower123's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    nether realm
    Posts
    253
    Reputation
    10
    Thanks
    12
    My Mood
    Psychedelic
    MMMM
    have a much lagg on combat arms
    but is for the internet company
    HAVE MUCH PROBLEMS
    but that g.ays say:
    WE ARE WORKING IN THAT TO GIVE YOU A BETTER SERVICE
    i have 7 days waiting
    but combat arms is not shi.t
    is much better now!!!!
    but you can play A.V.A is pretty cool

  6. #65
    notrace2me's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Summoners Rift
    Posts
    652
    Reputation
    101
    Thanks
    54
    My Mood
    Shocked
    Combat arms in some peoples opinion say its the most shittiest game with all the hackers, but thousands and more still play it

  7. #66
    Ali's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Qc, Canada
    Posts
    11,453
    Reputation
    342
    Thanks
    3,514
    My Mood
    Cool
    Combat arms = Epic win

  8. #67
    BossMan.'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    BossWorld
    Posts
    3,314
    Reputation
    51
    Thanks
    419
    My Mood
    Relaxed
    LOL. "Combat Arms has too many hackers". You're on a hacking site fool.



  9. #68
    Clo239's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    Fort Myers, Florida
    Posts
    460
    Reputation
    11
    Thanks
    43
    My Mood
    Bored
    nah i just played 40 sec ago and we were all legit i was playing 2 lt and my score was 47 kills and 22 deaths



    urs 8===================D

    mine 8=D

    who will win lol




  10. #69
    BossMan.'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    BossWorld
    Posts
    3,314
    Reputation
    51
    Thanks
    419
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by Clo239 View Post
    nah i just played 40 sec ago and we were all legit i was playing 2 lt and my score was 47 kills and 22 deaths
    Want a medal?



  11. #70
    Clo239's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    Fort Myers, Florida
    Posts
    460
    Reputation
    11
    Thanks
    43
    My Mood
    Bored
    yes plz

    XD



    urs 8===================D

    mine 8=D

    who will win lol




  12. #71
    GridMaster's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Xbox Dashboard
    Posts
    1,629
    Reputation
    54
    Thanks
    204
    Quote Originally Posted by Project_ZZ View Post
    True true. So what are you playing now?
    Uhh, only the best game out right now, Battlefield: Bad Company 2 on Xbox360 all the fuckin way!

    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    Boys and girls, this is what we call a retard.

  13. #72
    Pixipixel_'s Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    VCExpress.exe || France :D
    Posts
    2,088
    Reputation
    27
    Thanks
    741
    My Mood
    Cool
    I can't quit CA now, i spent too much NX on it =/

  14. #73
    GridMaster's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Xbox Dashboard
    Posts
    1,629
    Reputation
    54
    Thanks
    204
    Dude, i spent 2 years of my life and atleast 250 dollars on NX, but I quit.

    Its a shit ass game. it fails, graphics fail, players fail, hackshield fails.

    All that play it are kids, or teenagers with nothing better to do.Flame War!!

    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    Boys and girls, this is what we call a retard.

  15. #74
    Pixipixel_'s Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    VCExpress.exe || France :D
    Posts
    2,088
    Reputation
    27
    Thanks
    741
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by trevmmeister View Post
    Dude, i spent 2 years of my life and atleast 250 dollars on NX, but I quit.

    Its a shit ass game. it fails, graphics fail, players fail, hackshield fails.

    All that play it are kids, or teenagers with nothing better to do.Flame War!!
    It's still fun with clan mates in clan wars. ( better with IRL friends =P )
    Pubs game aren't funny with noobs.

Page 5 of 5 FirstFirst ... 345

Similar Threads

  1. Lmao Funny Shit That Happend In Combat Arms!
    By -Simply-Own- in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 21
    Last Post: 05-14-2010, 12:13 AM
  2. Combat Arms or Shit Arms (i get confused)
    By matypatty in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 30
    Last Post: 04-01-2010, 01:01 PM
  3. nexon's combat arms
    By brownsfan91 in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 11
    Last Post: 12-17-2007, 12:04 PM
  4. Combat Arms
    By Synns in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 0
    Last Post: 11-21-2007, 10:09 PM
  5. Combat Arms
    By tednugent in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 7
    Last Post: 07-10-2007, 08:53 AM

Tags for this Thread