Thread: Fuck Nexon!

Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    ~Aluseu1's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Thats a good question.
    Posts
    422
    Reputation
    11
    Thanks
    40
    My Mood
    Aggressive

    Fuck Nexon!

    Ok so i got on today on my 100% legit account and i tried go into a game and it booted me out saying that my Account ID has been caught using a hacking program, you account may be subject to ban or something like that, i would have gotten a screenshot but i was so fucking pissed i had to throw my keyboard across the room

  2. #2
    Wax.'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Sexi Land, Wanna join me?
    Posts
    4,918
    Reputation
    285
    Thanks
    615
    My Mood
    Chatty
    So basically what your telling us is your short tempered and you got ticked off that you lost your so called "100%" legit account, so you threw your key-bored and most likely didn't think that you could have broken it, and then you threw a 3 year old fit, and then your all okay with it but now posting on mpgh fuck nexon?

    Om..
    /Fail.



    Windows File--------Anime Lord--------Wax.

    Donate To Me


  3. #3
    ★IRock★'s Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Posts
    422
    Reputation
    -9
    Thanks
    28
    My Mood
    Twisted
    Nexon is fucked up


    Email:Insomniac@InCSForever.com



  4. #4
    ~Aluseu1's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Thats a good question.
    Posts
    422
    Reputation
    11
    Thanks
    40
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by windows File View Post
    So basically what your telling us is your short tempered and you got ticked off that you lost your so called "100%" legit account, so you threw your key-bored and most likely didn't think that you could have broken it, and then you threw a 3 year old fit, and then your all okay with it but now posting on mpgh fuck nexon?

    Om..
    /Fail.
    lol i never said i threw a fit im saying im pissed off becuz its my legit account and it may get banned just cause i owned some poor noob in quarantine, oops forgot to mention that

  5. #5
    Wax.'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Sexi Land, Wanna join me?
    Posts
    4,918
    Reputation
    285
    Thanks
    615
    My Mood
    Chatty
    Quote Originally Posted by ~Aluseu1 View Post
    lol i never said i threw a fit im saying im pissed off becuz its my legit account and it may get banned just cause i owned some poor noob in quarantine, oops forgot to mention that
    You threw a fit by throwing your key-bored, its a game mate, its all right send in a complaint saying you where not hacking problem solved. The only way you would have been banned is.

    -GM caught you.
    -Someone Screen shot you.

    That's it.



    Windows File--------Anime Lord--------Wax.

    Donate To Me


  6. #6
    ~Aluseu1's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Thats a good question.
    Posts
    422
    Reputation
    11
    Thanks
    40
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by windows File View Post
    You threw a fit by throwing your key-bored, its a game mate, its all right send in a complaint saying you where not hacking problem solved. The only way you would have been banned is.

    -GM caught you.
    -Someone Screen shot you.

    That's it.
    it doesnt help that you go into golf and go 30-4 in quarantine

  7. #7
    manuel90's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Zombie land, USA
    Posts
    125
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Aggressive
    That has happened to me to...
    Try just re-logging in :/
    It worked for me lmao

    EDIT: Thanks me if I helped
    Last edited by manuel90; 07-15-2010 at 07:23 AM.

  8. #8
    Polo™'s Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Im awsome and i fuck dolphins. Shwag Shwag Shwagg
    Posts
    10,120
    Reputation
    612
    Thanks
    861
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by windows File View Post
    You threw a fit by throwing your key-bored, its a game mate, its all right send in a complaint saying you where not hacking problem solved. The only way you would have been banned is.

    -GM caught you.
    -Someone Screen shot you.

    That's it.
    Cmon u know uve been pissed off by a game before...I threw my psp at the wall becuz i missed a buzzer beater with kobe. U know uve done something like that before.

  9. #9
    ~Aluseu1's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Thats a good question.
    Posts
    422
    Reputation
    11
    Thanks
    40
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by manuel90 View Post
    That has happened to me to...
    Try just re-logging in :/
    It worked for me lmao
    thats not the point, the point is i could be banned with my 5 perm guns

  10. #10
    Wax.'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Sexi Land, Wanna join me?
    Posts
    4,918
    Reputation
    285
    Thanks
    615
    My Mood
    Chatty
    Quote Originally Posted by Waka_Flocka_Flame View Post


    Cmon u know uve been pissed off by a game before...I threw my psp at the wall becuz i missed a buzzer beater with kobe. U know uve done something like that before.
    Nope never, however I have the attitude of if it happens then it happens and I play again and get further.

    @manuel90
    -Shorten your signature it is way to long.



    Windows File--------Anime Lord--------Wax.

    Donate To Me


  11. #11
    UnOwN CoD3R's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Elmo's World!
    Posts
    296
    Reputation
    14
    Thanks
    371
    Lawls you got owned...

  12. #12
    DOEET's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    443
    Reputation
    11
    Thanks
    36
    I'm "pretty fucking sure" that it(ToS) CLEARLY says that Nexon will ban ALL of your accounts. Hacking accounts and accounts connected to it(all of your accounts).

    But it says "may" be subject to ban. Just don't hack.

  13. #13
    ғᴜᴋᴏᴊʀ's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Posts
    1,568
    Reputation
    87
    Thanks
    141
    My Mood
    Inspired
    Quote Originally Posted by windows File View Post
    So basically what your telling us is your short tempered and you got ticked off that you lost your so called "100%" legit account, so you threw your key-bored and most likely didn't think that you could have broken it, and then you threw a 3 year old fit, and then your all okay with it but now posting on mpgh fuck nexon?

    Om..
    /Fail.
    The nigga speaks the truth

  14. #14
    CRUSTY's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    ._.
    Posts
    8,016
    Reputation
    161
    Thanks
    497
    My Mood
    Pensive
    Old is old, you got owned.

  15. #15
    Wax.'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Sexi Land, Wanna join me?
    Posts
    4,918
    Reputation
    285
    Thanks
    615
    My Mood
    Chatty
    Quote Originally Posted by CRUSTY View Post
    Old is old, you got owned.
    That video is very annoying lol. /yea



    Windows File--------Anime Lord--------Wax.

    Donate To Me


Similar Threads

  1. FUCKING NEXON IS A FUCK
    By zlavik in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 4
    Last Post: 08-17-2009, 08:11 PM
  2. FUCK FUCK NEXON AND THEY GIANT PUSSYSSSSSSSSSS
    By qdude11 in forum Flaming & Rage
    Replies: 0
    Last Post: 08-10-2009, 07:36 PM
  3. FUCKING NEXON ASS HOLES
    By Ultma in forum Flaming & Rage
    Replies: 9
    Last Post: 01-22-2009, 07:46 PM
  4. a thead 2 fuck nexon
    By Hyak in forum Spammers Corner
    Replies: 0
    Last Post: 10-25-2008, 05:48 AM
  5. >:-( Fuck nexon
    By skull100 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 9
    Last Post: 08-22-2008, 08:08 PM