Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19
  1. #1
    iownageXD's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    1,231
    Reputation
    61
    Thanks
    178
    My Mood
    Angelic

    Warhead CTRL vent tapping?

    I met GiovaniDK while I was playing legit, since it's my NX account.
    I was at warhead, and you know the vents that are near the base? I ran into those and jumped down- continuing into sewer. I killed another guy before running into sewers, and then GiovianiDK ran into sewers without noticing me (i was behind her).

    Afterwards, she started saying I tapped and everything by pressing CTRL at the vents? Can anyone please explain wt f that means?!

  2. #2
    Jabuuty671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,221
    Reputation
    1468
    Thanks
    4,093
    Tapping is a type of OPK where you disconnect your internet for about 6 seconds, and you can move anywhere and shoot anybody (They wo'nt be moving)
    here's an example


    Giovani seems like a QQing noob /
    high account though
    Combat Arms My Avatar -- Online FPS Action

    let me know if i answered your questions so this can be closed

    I don't know about the CTRL Vent stuff though.
    ---Change your signature / get rid of the link


  3. #3
    iownageXD's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    1,231
    Reputation
    61
    Thanks
    178
    My Mood
    Angelic
    QQing noob indeed. She/He was spamming the game the whole time saying I tap after I killed him.

    Also, thanks.

  4. #4
    Mc565's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    5,503
    Reputation
    390
    Thanks
    1,481
    WTF IS CTRL VENT TAPPING?
    lmao.

    mc565mpgh@hotmail.com

    -Thanks to De La Ghetto
    <3


  5. #5
    Julma Henri's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,533
    Reputation
    205
    Thanks
    773
    My Mood
    In Love
    I like alot tapping
    Help me get donator.



    Want to become part of Editor Force? Click the tag below and apply now !

  6. #6
    Sm4rtAlley's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Backing up SmartAlley
    Posts
    225
    Reputation
    31
    Thanks
    13
    My Mood
    Fine
    Youtube video fail,


  7. #7
    -Simply-Own-'s Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    CA Section
    Posts
    2,228
    Reputation
    11
    Thanks
    233
    My Mood
    Amazed
    I Liked Tapping.

    Need Help? With Anything? Add Me On Msn.
    simplyown123@hotmail.com



    Made By Me

    -----------------------------------------------------------------


  8. #8
    gallopokoi's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,584
    Reputation
    15
    Thanks
    226
    My Mood
    Cheeky
    Well, maybe you did something, that made the nexon server think you were still somewhere else. :O

  9. #9
    Polo™'s Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Im awsome and i fuck dolphins. Shwag Shwag Shwagg
    Posts
    10,120
    Reputation
    612
    Thanks
    861
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Jabuuty671 View Post
    Tapping is a type of OPK where you disconnect your internet for about 6 seconds, and you can move anywhere and shoot anybody (They wo'nt be moving)
    here's an example
    YouTube - Combat Arms: Tapping Fun

    Giovani seems like a QQing noob /
    high account though
    Combat Arms My Avatar -- Online FPS Action

    let me know if i answered your questions so this can be closed

    I don't know about the CTRL Vent stuff though.
    ---Change your signature / get rid of the link
    Lol shit jabuuty did someone piss u off?

  10. #10
    MugNuf's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Posts
    792
    Reputation
    9
    Thanks
    160
    My Mood
    Goofy
    I tapped once, it was boring and ruined the fun of the round for me.

    Oh, and wtf is vent ctrl tapping?

  11. #11
    iownageXD's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    1,231
    Reputation
    61
    Thanks
    178
    My Mood
    Angelic
    pff. no one knows, so im guessing that noob just QQ's a lot.

  12. #12
    Stevenom's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Summoner's Rift
    Posts
    17,746
    Reputation
    1087
    Thanks
    1,916
    My Mood
    Doubtful
    Quote Originally Posted by Jabuuty671 View Post
    Tapping is a type of OPK where you disconnect your internet for about 6 seconds, and you can move anywhere and shoot anybody (They wo'nt be moving)
    here's an example
    YouTube - Combat Arms: Tapping Fun

    Giovani seems like a QQing noob /
    high account though
    Combat Arms My Avatar -- Online FPS Action

    let me know if i answered your questions so this can be closed

    I don't know about the CTRL Vent stuff though.
    ---Change your signature / get rid of the link
    Lies. You can't go anywhere when you tap. That's ghostmode.

  13. #13
    -Madara_Uchihă-'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    6,507
    Reputation
    688
    Thanks
    1,136
    My Mood
    Relaxed
    CTRL Vent Tapping?

    Stop makin shit up /

  14. #14
    BossMan.'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    BossWorld
    Posts
    3,314
    Reputation
    51
    Thanks
    421
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by Naruto_fAn View Post
    Lies. You can't go anywhere when you tap. That's ghostmode.
    You can. Try it.



  15. #15
    whobansme??'s Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    female
    Location
    a
    Posts
    513
    Reputation
    10
    Thanks
    35
    My Mood
    Bitchy
    Lol. 1.04 KDR, I say, get over it bro. I can do waay better legit, but seriously, dont worry, mite be just some lag on your part or his part.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Warhead roof + bonus vent !!
    By rapid x in forum Combat Arms Glitches
    Replies: 0
    Last Post: 07-24-2009, 02:17 PM
  2. New Warhead Vent Glitch *Pics included*
    By Deadheat33 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 7
    Last Post: 12-19-2008, 06:18 PM
  3. My Vent's Under Attack!
    By gilimad in forum General
    Replies: 10
    Last Post: 08-12-2007, 08:21 PM
  4. vent
    By bucky in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 1
    Last Post: 06-05-2007, 07:23 PM
  5. CTRL+V Board!!!
    By arunforce in forum Spammers Corner
    Replies: 6
    Last Post: 05-29-2006, 02:43 PM