Thread: CA LIES

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 38
  1. #16
    Wax.'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Sexi Land, Wanna join me?
    Posts
    4,918
    Reputation
    285
    Thanks
    615
    My Mood
    Chatty
    Quote Originally Posted by imachoob View Post
    Wow, I literally JUST noticed that and I've been using paypal for a while...
    Just seen what lol?

    Quote Originally Posted by MissRandomSpam View Post
    can anybody help me with the su r v ey thingy ?
    i dont have a clue how to setup and verify paypal
    You don't need paypal for the ******s :O just go to Charge account, and then to Free NX and fill shit out :O



    Windows File--------Anime Lord--------Wax.

    Donate To Me


  2. #17
    Rave.'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Halifax
    Posts
    2,171
    Reputation
    42
    Thanks
    151
    Hi. Lol search me lol you will find a whole shit load of criminal charges. :\
    Oh Lawrd, yousa criminal ;0?


    Edit: The periods in Pay-Pal...I went logged on and was like...
    "Oh, that's neat."

  3. #18
    Wax.'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Sexi Land, Wanna join me?
    Posts
    4,918
    Reputation
    285
    Thanks
    615
    My Mood
    Chatty
    Quote Originally Posted by imachoob View Post


    Oh Lawrd, yousa criminal ;0?


    Edit: The periods in Pay-Pal...I went logged on and was like...
    "Oh, that's neat."
    1st. Not fully a Criminal

    Lol I have known that for a long time. /



    Windows File--------Anime Lord--------Wax.

    Donate To Me


  4. #19
    ~G36E~'s Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,620
    Reputation
    57
    Thanks
    424
    My Mood
    Amused
    Being a Criminal is fun.

  5. #20
    Mouzie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Saegertown
    Posts
    9,151
    Reputation
    520
    Thanks
    2,036
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by SmartAlley View Post
    Cool story bruh, you know what? I dont care / I just want to play and hack. If some ppl want to spend their fortune in that game, Idgaf.
    Wait..

    That does not make any sense, if a hacker spending money to hack on the game.. wouldn't that cost funding as well?

  6. #21
    ~G36E~'s Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,620
    Reputation
    57
    Thanks
    424
    My Mood
    Amused
    Nice Usertitle Mouzie... Mpgh's Jew...

  7. #22
    DOEET's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    443
    Reputation
    11
    Thanks
    36
    Don't judge, that Jew helped me save enough GP for a GP Perm(whenever the next one is).
    ג'יימס עבור הנהגה

  8. #23
    ~G36E~'s Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,620
    Reputation
    57
    Thanks
    424
    My Mood
    Amused
    I'm not judging i like everyone

  9. #24
    Mouzie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Saegertown
    Posts
    9,151
    Reputation
    520
    Thanks
    2,036
    My Mood
    Happy
    I made my titlebar as I am the only Jew around here. <<;

  10. #25
    AVGN's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Making America Great Again.
    Posts
    15,451
    Reputation
    1549
    Thanks
    6,234
    Quote Originally Posted by windows File View Post
    LOL I still win :O

    obvious photoshop is obvious



    ^Thanks to RJ^




  11. #26
    CRUSTY's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    ._.
    Posts
    8,016
    Reputation
    161
    Thanks
    497
    My Mood
    Pensive
    Old is old and you're retarded for not finding this sooner. This has been around FOREVER.

  12. #27
    Polo™'s Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Im awsome and i fuck dolphins. Shwag Shwag Shwagg
    Posts
    10,120
    Reputation
    612
    Thanks
    861
    My Mood
    Pensive
    This is y i hate nexon. They say shit, and dont back it up.

  13. #28
    ~G36E~'s Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,620
    Reputation
    57
    Thanks
    424
    My Mood
    Amused
    I KNEW ABOUT THIS 4 a WHILE, i was just on website and i accidently clicked it. so stfu crusty

  14. #29
    Jailbroken671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    13 28 N, 144 47 E
    Posts
    9,021
    Reputation
    704
    Thanks
    2,054
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Xx-__-xX View Post
    *cough* M32 *cough*
    lol
    Quote Originally Posted by Jabuuty671 View Post
    To be honest, you can't complain, because the reasons why NX Guns are overpowered to most of you is because MPGH is full of noobs that don't surpass Major legitimately, because they either get banned prematurely for hacking, or get banned for some other reasons, which will result in you not being able to buy the better guns.
    Only benefits from NX are the special NX items, etc; which aren't necessary. If people whine about NX being overpowered, then it shows they're retarded because a good player with a strategic setup and lots of skill in a game can beat a rich kid with Codename Viper, M32's and other specialist items.
    yep, i agree completly
    (i didnt read, too long)

  15. #30
    Wax.'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Sexi Land, Wanna join me?
    Posts
    4,918
    Reputation
    285
    Thanks
    615
    My Mood
    Chatty
    Quote Originally Posted by AVGN View Post


    obvious photoshop is obvious
    LOL It isn't photo shopped :O Oh well though think what you want.



    Windows File--------Anime Lord--------Wax.

    Donate To Me


Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. -God- you know you lying...
    By skip in forum Flaming & Rage
    Replies: 10
    Last Post: 08-24-2008, 04:41 PM
  2. THE PATCH IS A LIE!
    By nog_lorp in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 5
    Last Post: 08-07-2008, 06:38 AM
  3. The Cake is a lie
    By arunforce in forum General
    Replies: 0
    Last Post: 03-02-2008, 08:43 AM
  4. OMG i lied about me age...OMG
    By BluSpex in forum General
    Replies: 14
    Last Post: 09-03-2007, 09:51 PM
  5. The Game, Stop Snitchin Stop Lying
    By gunot in forum Entertainment
    Replies: 5
    Last Post: 02-08-2006, 03:06 PM