Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 28 of 28
  1. #16
    Polo™'s Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Im awsome and i fuck dolphins. Shwag Shwag Shwagg
    Posts
    10,120
    Reputation
    612
    Thanks
    861
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by iownageXD View Post
    That'd be stupid considering there are people who have over 90 combo legit. Heard of round 19/20 by yourself, respawn tokens and flame thrower?
    Bullshit thats just a cover up, unless you can pull out a youtube video of it then shush.

  2. #17
    Aznganxter's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    409
    Reputation
    16
    Thanks
    29
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by iownageXD View Post
    That'd be stupid considering there are people who have over 90 combo legit. Heard of round 19/20 by yourself, respawn tokens and flame thrower?
    so bs u cant go over 50 combo legit...

  3. #18
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,265
    Reputation
    723
    Thanks
    13,318
    My Mood
    Sleepy
    old is old

  4. #19
    Beatz's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    In your head.
    Posts
    2,119
    Reputation
    66
    Thanks
    321
    My Mood
    Stressed
    Sucks for you. I hope I dont get banned.
    Don't Talk If You Can't Do.


  5. #20
    CRUSTY's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    ._.
    Posts
    8,016
    Reputation
    161
    Thanks
    497
    My Mood
    Pensive
    .80 kdr /

  6. #21
    Disturbed's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    10,405
    Reputation
    1063
    Thanks
    2,559
    Old website is old.


  7. #22
    Nirvana's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    What is this i dont even
    Posts
    6,101
    Reputation
    258
    Thanks
    670
    My Mood
    Sick
    Haha serves you right hacker.

    1,308,234,234,999 is a way too high number,only like 4,000,000 + play ca i think.

  8. #23
    Disturbed's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    10,405
    Reputation
    1063
    Thanks
    2,559
    Quote Originally Posted by Visionary View Post
    Haha serves you right hacker.

    1,308,234,234,999 is a way too high number,only like 4,000,000 + play ca i think.
    If you are being serious I am going to have to give you a major facepalm.


  9. #24
    Jailbroken671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    13 28 N, 144 47 E
    Posts
    9,021
    Reputation
    704
    Thanks
    2,054
    My Mood
    Devilish
    Umm, good for you
    wanna enjoy ur ban here too?
    stop posting these threads.

  10. #25
    flameswor10's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    12,528
    Reputation
    981
    Thanks
    10,404
    My Mood
    In Love
    You needed to make a thread?
    No I do not make game hacks anymore, please stop asking.


    Been MPGH Minion: 6 July 2011 - 1 August 2012

  11. #26
    David's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Guantanamo Bay
    Posts
    4,613
    Reputation
    405
    Thanks
    1,196
    My Mood
    Aggressive
    Lol you just found out about CBL, have you been living under a rock or something?

  12. #27
    cichlidofoid's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    27
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Sleepy
    ive banned 15+ times lol

  13. #28
    noobynoob123's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    wtf, btw this is pwang3nub

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. I finally got banned?
    By fuzzum111 in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 36
    Last Post: 07-10-2011, 09:15 PM
  2. Finally got my ban appeal read by GM
    By revan09 in forum Vindictus Discussions
    Replies: 18
    Last Post: 07-02-2011, 02:12 PM
  3. finally i got banned! o.o
    By pepsi233 in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 29
    Last Post: 10-18-2009, 12:17 PM
  4. Haha! Finally got BANNED wo_OT!
    By why06jz in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 14
    Last Post: 10-09-2009, 09:20 PM
  5. iverson954360 got banned ;)
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 29
    Last Post: 12-08-2006, 06:56 AM

Tags for this Thread