Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 30
  1. #1
    Lonely Tedy Bear's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    female
    Location
    Utah,Salt Lake Posts: 5,371 ►►►►Lonely-Tedy◄◄◄◄
    Posts
    1,541
    Reputation
    -151
    Thanks
    321
    My Mood
    Lonely

    New fireteam how excited are YOU!!!! ?

    omg i about had a fking heartt attack when i seen the new fireteam was coming out tonight!!! in like 2 hours. Im not even joking my heart is pounding so fking hard im so excited i never thought they would have released it this soon FINALLY nexon i love you i want to fking rape you

    Just wondering about other's how exited-ed are you ?? i Can't bereave it a walk thourgh zombie map FKING GOING TO BE SWEET ima stay up 24 hours playing it
             

  2. #2
    Jailbroken671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    13 28 N, 144 47 E
    Posts
    9,021
    Reputation
    704
    Thanks
    2,054
    My Mood
    Devilish
    gonna be a fuck load harder, even a new, stronger zombie...

  3. #3
    Lonely Tedy Bear's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    female
    Location
    Utah,Salt Lake Posts: 5,371 ►►►►Lonely-Tedy◄◄◄◄
    Posts
    1,541
    Reputation
    -151
    Thanks
    321
    My Mood
    Lonely
    Quote Originally Posted by Jailbroken™ View Post
    gonna be a fuck load harder, even a new, stronger zombie...
    that would be awesome also they better give more exp =P they don't give much
    They are adding alot of changes it is going to be awesome, They are taking out zombie head shots if i read that right
             

  4. #4
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,660
    My Mood
    Hot
    Desert Thunder FTW



    (╮-)╮┳━┳ ( ╯□)╯ ┻━┻









  5. #5
    BossMan.'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    BossWorld
    Posts
    3,314
    Reputation
    51
    Thanks
    419
    My Mood
    Relaxed
    Meh.
    It'll be just like Cabin Fever.
    Everyone will play hard out at it for a week.
    Then give up.



  6. #6
    Lonely Tedy Bear's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    female
    Location
    Utah,Salt Lake Posts: 5,371 ►►►►Lonely-Tedy◄◄◄◄
    Posts
    1,541
    Reputation
    -151
    Thanks
    321
    My Mood
    Lonely
    Quote Originally Posted by Dr. Fatality View Post
    Meh.
    It'll be just like Cabin Fever.
    Everyone will play hard out at it for a week.
    Then give up.
    No ffffffuuuuuuuuuuu /
    Im a good glitch finder i hope i can find some good ones hahaha
    SO FKING EXCITED 1 more fkinh hour i cant wate i was going to go to sleep BUT not NOW

    I just hope this time they give a new fireteam reward
    Also they need to give like 100+exp for every level you complete
             

  7. #7
    Jailbroken671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    13 28 N, 144 47 E
    Posts
    9,021
    Reputation
    704
    Thanks
    2,054
    My Mood
    Devilish
    basically its the same as Cabin, upstairs, downstairs, and where u usually play.

  8. #8
    Lonely Tedy Bear's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    female
    Location
    Utah,Salt Lake Posts: 5,371 ►►►►Lonely-Tedy◄◄◄◄
    Posts
    1,541
    Reputation
    -151
    Thanks
    321
    My Mood
    Lonely
    GUYS GUYS
    anyone got xfire and wanna play with me ? i wanna play this asap

    GUYS GUYS
    anyone got xfire and wanna play with me ? i wanna play this asap

    Quote Originally Posted by Jailbroken View Post
    basically its the same as Cabin, upstairs, downstairs, and where u usually play.
    have you even seen the video ?
             

  9. #9
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,660
    My Mood
    Hot
    Quote Originally Posted by Lonely Tedy Bear View Post
    GUYS GUYS
    anyone got xfire and wanna play with me ? i wanna play this asap

    GUYS GUYS
    anyone got xfire and wanna play with me ? i wanna play this asap



    have you even seen the video ?
    I got xfire but Im not home



    (╮-)╮┳━┳ ( ╯□)╯ ┻━┻









  10. #10
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    Looks gay. Want a zombie game? Buy L4D2

  11. #11
    Lonely Tedy Bear's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    female
    Location
    Utah,Salt Lake Posts: 5,371 ►►►►Lonely-Tedy◄◄◄◄
    Posts
    1,541
    Reputation
    -151
    Thanks
    321
    My Mood
    Lonely
    Quote Originally Posted by Bowser View Post
    Looks gay. Want a zombie game? Buy L4D2
    good game but this is a REAL zombie game xD way good graphics etc but this is more fun kinda cause you earn shit
             

  12. #12
    Stevenom's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Summoner's Rift
    Posts
    17,746
    Reputation
    1087
    Thanks
    1,916
    My Mood
    Doubtful
    Dude someone already told us that it's gonna be a new fireteam map. =="
    http://www.mpgh.net/forum/197-combat...ked-infos.html

    This is copied from Call of Duty World at War.

  13. #13
    Standby's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Homeless
    Posts
    31
    Reputation
    20
    Thanks
    0
    My Mood
    Buzzed
    L4D2 is Un-Fucking Believable!









  14. #14
    Lonely Tedy Bear's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    female
    Location
    Utah,Salt Lake Posts: 5,371 ►►►►Lonely-Tedy◄◄◄◄
    Posts
    1,541
    Reputation
    -151
    Thanks
    321
    My Mood
    Lonely
    Quote Originally Posted by ~HeartLessKid~ View Post
    Dude someone already told us that it's gonna be a new fireteam map. =="
    http://www.mpgh.net/forum/197-combat...ked-infos.html

    This is copied from Call of Duty World at War.
    how the fk can something be copied when it is this simple ?
             

  15. #15
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by Lonely Tedy Bear View Post
    good game but this is a REAL zombie game xD way good graphics etc but this is more fun kinda cause you earn shit
    1. Explain to me how this is real.

    2. Explain to me why earning shit is better than a game that has superior gameplay, superior graphics, and superior fun factor.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. How evil are you? (quiz)
    By AN1MAL in forum Entertainment
    Replies: 57
    Last Post: 06-18-2013, 10:46 PM
  2. How Old Are You?
    By radnomguywfq3 in forum General
    Replies: 44
    Last Post: 03-18-2009, 04:12 PM
  3. How Old Are you?
    By arunforce in forum General
    Replies: 36
    Last Post: 03-15-2007, 11:42 AM
  4. How Old Are You É
    By quin123 in forum General
    Replies: 10
    Last Post: 08-02-2006, 09:31 PM