Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Results 46 to 60 of 83
  1. #46
    Nismo's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    CA Section
    Posts
    1,294
    Reputation
    93
    Thanks
    141
    My Mood
    In Love
    This is fucking gay. AUG scope? Seriously? Nice gun, but Nexon just ruined it.
    Previously Armalite42



  2. #47
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,463
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by CRUSTY View Post


    What's the point of buying it perm if it's only gonna be here for 2 weeks?
    The perm sale is only available in a 2 week window
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  3. #48
    Nigga.Boi's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Posts
    602
    Reputation
    8
    Thanks
    67
    My Mood
    Twisted
    I don't see how this is OP, seems like a slow semi.

  4. #49
    WOLFPACK X69X's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    space bound....
    Posts
    4,592
    Reputation
    194
    Thanks
    382
    My Mood
    Crappy
    looks a lot like the 30 30 golden gun my uncle won

  5. #50
    Ed's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    female
    Location
    New Zealand
    Posts
    18,295
    Reputation
    1007
    Thanks
    1,163
    My Mood
    In Love
    So what is it anyway?





  6. #51
    Dr.Dental's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Aus
    Posts
    4,197
    Reputation
    180
    Thanks
    545
    My Mood
    Busy
    Is it really that good? Anything that's not a one hit kill can't be that good.

  7. #52
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,660
    My Mood
    Hot
    Quote Originally Posted by noob555 View Post
    Nah they'll nerf it after it's not sold for perm anymore so they can get all DA nerds to buy it
    :/
    Agreed

    LoL that shit looks like a shotgun



    Quote Originally Posted by AVGN View Post
    95 damage

    easily tankable
    Even with recon vest


    Quote Originally Posted by Jarppi View Post


    thx god, i have a job
    I have a job but I cant get Nx



    (╮°-°)╮┳━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━┻









  8. #53
    Jabuuty671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,221
    Reputation
    1468
    Thanks
    4,093
    Damn, i wanna play now
    basically 1 shot kill


  9. #54
    AVGN's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Making America Great Again.
    Posts
    15,451
    Reputation
    1549
    Thanks
    6,234

    Quote Originally Posted by Jabuuty671 View Post
    Damn, i wanna play now
    basically 1 shot kill
    depends on where you shoot them

    i think if you shoot them in the foot it wont kill them



    ^Thanks to RJ^




  10. #55
    Jabuuty671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,221
    Reputation
    1468
    Thanks
    4,093
    Quote Originally Posted by AVGN View Post



    depends on where you shoot them

    i think if you shoot them in the foot it wont kill them
    I think if you shoot them in the foot, it will kill them.


  11. #56
    BossMan.'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    BossWorld
    Posts
    3,314
    Reputation
    51
    Thanks
    419
    My Mood
    Relaxed
    They'll nerf it when alot of people buy it for permanent



  12. #57
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,660
    My Mood
    Hot
    Quote Originally Posted by Jabuuty671 View Post
    Damn, i wanna play now
    basically 1 shot kill
    Change your damn Ip bro



    (╮°-°)╮┳━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━┻









  13. #58
    JIGS4W's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,912
    Reputation
    48
    Thanks
    156
    95 damage. 100 accuracy. What is Nexon thinking


  14. #59
    BossMan.'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    BossWorld
    Posts
    3,314
    Reputation
    51
    Thanks
    419
    My Mood
    Relaxed
    anyone notice that everytime someone posts a thread about something being overpowered, nexon nerfs it.

    -Nexon spies-
    -flamesword-



  15. #60
    Jabuuty671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,221
    Reputation
    1468
    Thanks
    4,093
    Quote Originally Posted by SmartAlley View Post


    Change your damn Ip bro
    ISP Never replied to my customer service email

    fucking shit


    Quote Originally Posted by SmartAlley View Post


    Change your damn Ip bro
    ISP Never replied to my customer service email

    fucking shit


Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast

Similar Threads

  1. STUPID VERIZON PEICE OF SHIT PHONE!!!
    By fecher in forum Flaming & Rage
    Replies: 3
    Last Post: 09-02-2011, 01:32 PM
  2. Girl+Shit all over her
    By Dorado in forum Showroom
    Replies: 10
    Last Post: 04-18-2011, 09:18 AM
  3. You Always Thinking You Can Over Power ME !!
    By Chix-sux-dix in forum General
    Replies: 3
    Last Post: 11-19-2010, 01:57 PM
  4. FUCKING JEW ASS PEICE OF FUCKIN SHIT!
    By Zhellbound in forum Flaming & Rage
    Replies: 45
    Last Post: 06-12-2009, 02:12 AM
  5. Power Leveling shit
    By Hyperion in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 31
    Last Post: 08-04-2008, 10:27 AM