Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Flexxxx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Posts
    225
    Reputation
    10
    Thanks
    9

    More Epic 360's(Short Fuse)


    and a 360 in Wave Rider

  2. #2
    deadskulz's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    hell.
    Posts
    8,955
    Reputation
    702
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Devilish
    dude can you atleast take "legit" out...
    this is the most obvious aimbot ive seen in a long time

  3. #3
    Flexxxx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Posts
    225
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    The MOst obivious youve seen in along time?
    there all obvious
    and wth,ive never seen you around befor(this isnt my main so dont go sayin im noob)

  4. #4
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,807
    My Mood
    Stressed
    lol at the guy in the first vid
    "ludacris aimbots btw"
    obvious aimbot is obvious

  5. #5
    deadskulz's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    hell.
    Posts
    8,955
    Reputation
    702
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Flexxxx View Post
    The MOst obivious youve seen in along time?
    there all obvious
    and wth,ive never seen you around befor(this isnt my main so dont go sayin im noob)
    then why'd u say "legit" and
    lol'd at Wiz

  6. #6
    Flexxxx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Posts
    225
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    LOl coz its epic
    stop spam posting you little leech

  7. #7
    noob555's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    o.O
    Posts
    8,235
    Reputation
    511
    Thanks
    1,229
    It's not epic....
    your aimbot locks on to the target, you force it to turn it twitches, not even a 360
    facepalm

    I just watched the second video
    oh yay you know how to turn around and shoot someone
    YOUR'RE SO COOL

  8. #8
    Flexxxx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Posts
    225
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    At least i can affored an aimbot /

  9. #9
    noob555's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    o.O
    Posts
    8,235
    Reputation
    511
    Thanks
    1,229
    Quote Originally Posted by Flexxxx View Post
    At least i can affored an aimbot /
    Unlike you I know how to reverse engineer loaders. I don't need to waste money to get hacks.

  10. #10
    Mouzie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Saegertown
    Posts
    9,151
    Reputation
    520
    Thanks
    2,036
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by noob555 View Post
    Unlike you I know how to reverse engineer loaders. I don't need to waste money to get hacks.
    OH YEAH!?!


    I CAN GET AN RPG-7 and blow up your house!

  11. #11
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,660
    My Mood
    Hot
    Fail videos are fail



    (╮°-°)╮┳━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━┻









  12. #12
    flameswor10's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    12,528
    Reputation
    981
    Thanks
    10,404
    My Mood
    In Love
    First one.. EPIC AIMBOT THERE MATE
    No I do not make game hacks anymore, please stop asking.


    Been MPGH Minion: 6 July 2011 - 1 August 2012