Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 25
  1. #1
    mr.fish's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    12
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Sleepy

    Fireteam Farming!

    Im going to create a room with abunch of opkers any one want in? i need 3 people at least so i can start. Add my msn cfisher_cody@hotmail.com and in the request as a friend say Fireteam - Farm

    This is so we will quickly finish fireteam and power level and power gp.

    Hackers only.

    No one will be reported or kicked. No Recording/SS. Please.. If you do ss or record edit out names. ty

    Asap let's go!
    Last edited by mr.fish; 01-30-2011 at 10:42 AM.

  2. #2
    KingDot's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Goodbye
    Posts
    11,806
    Reputation
    1167
    Thanks
    1,333
    My Mood
    Busy
    No one will go.

    You chose the wrong time to play.

    Not a lot of people are on MPGH right nao.

    Mayb later?
    Love you all


    ~BE A PART OF MPGH. JOIN GROUPS~




    (┛◉Д◉)┛彡┻━┻
    ლ(ಠ益ಠ)ლ

    Quote Originally Posted by KingDot
    Flame bait and instigate

  3. #3
    Sid's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    10,714
    Reputation
    927
    Thanks
    1,265
    id join but i dont use Choco hx and i got no more OPKs

  4. #4
    NOOB's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,863
    Reputation
    425
    Thanks
    8,598
    Yo lemme join, I'll report you all to Nexon and upload footage to CBL.

  5. The Following 3 Users Say Thank You to NOOB For This Useful Post:

    ғᴜᴋᴏᴊʀ (01-30-2011),0PtIc_HuTch (01-30-2011),pandalizer (01-30-2011)

  6. #5
    xJ33's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Posts
    558
    Reputation
    17
    Thanks
    27
    My Mood
    Blah
    Bump. Still on-going.

  7. #6
    mr.fish's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    12
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Sleepy
    Pm me for ingame name.

  8. #7
    TheAvenger's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Justin Bieber`s House!Yeh Posts:19,251
    Posts
    1,469
    Reputation
    65
    Thanks
    134
    My Mood
    Doh
    Fireteam -.- god help these ppl o m g fireteam = peace of crap

  9. #8
    xJ33's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Posts
    558
    Reputation
    17
    Thanks
    27
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by halaf View Post
    Fireteam -.- god help these ppl o m g fireteam = peace of crap
    It's for fun, why even bother posting on this then? LOL.

  10. #9
    Velocity's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGHCRAFT
    Posts
    4,380
    Reputation
    106
    Thanks
    749
    Quote Originally Posted by ᴺᴼᴼᴮ View Post
    Yo lemme join, I'll report you all to Nexon and upload footage to CBL.
    good idea. i wont be there so do it.

  11. #10
    aComplexGamer's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Arizona
    Posts
    1,040
    Reputation
    -5
    Thanks
    64
    My Mood
    Blah
    you know how stupid u sounded if your in the game when there hacking and didnt kick any of them theyll ban u for benefitting from a hacker and still think u hack xD

  12. #11
    Jenkees's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,090
    Reputation
    41
    Thanks
    108
    My Mood
    Goofy
    Quote Originally Posted by ᴺᴼᴼᴮ View Post
    Yo lemme join, I'll report you all to Nexon and upload footage to CBL.
    Report their Trainees, and the amount of time it took you to report him is similar to that of the time it will take him to make a new Trainee

  13. #12
    xJ33's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Posts
    558
    Reputation
    17
    Thanks
    27
    My Mood
    Blah
    /End
    It's not on-going no more.

  14. #13
    B1RDMAN's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    1,805
    Reputation
    7
    Thanks
    59
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by KingDot View Post
    No one will go.

    You chose the wrong time to play.

    Not a lot of people are on MPGH right nao.

    Mayb later?
    I just woke up and this post was 8 hours ago so yeah, you did it too early



    ---------Respect List----------
    -Simply-Own-
    Ad litteram
    AVGN
    Mouzie
    ------MY Hacks/MODS---------
    Unlimited Explosives REZ Mod
    Anti-kick REZ MOD

    Troll Face The Game


  15. #14
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,463
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    Sure, lemme bring my Fraps
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  16. #15
    Azathᴏth's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    49°51′S 128°34′W
    Posts
    13,526
    Reputation
    1136
    Thanks
    1,683
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by 666HiddenMaster666 View Post
    Sure, lemme bring my Fraps
    Lemme bring MY faps

Page 1 of 2 12 LastLast