Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 36
  1. #1
    blackjaq's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Under your bed...
    Posts
    232
    Reputation
    9
    Thanks
    5
    My Mood
    Amazed

    Xm8 Overpowered?

    Uhh i have this gun perm and its amazing but i keep getting told its overpowered... i dont see how tho.. anyone know?


    Probobly just the shitty CA community

  2. #2
    DannyIzHere's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    In front of my PC.
    Posts
    828
    Reputation
    -3
    Thanks
    44
    My Mood
    Fine
    I dont think its over powered since the recoil is high and it has really fast fire rate it evens it out.


  3. #3
    blackjaq's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Under your bed...
    Posts
    232
    Reputation
    9
    Thanks
    5
    My Mood
    Amazed
    You can go full auto for about 5 shots, i hate the scope tho, the whole texture of the gun is low qaulity and ugly

  4. #4
    -Madara_Uchihă-'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    6,507
    Reputation
    688
    Thanks
    1,136
    My Mood
    Relaxed
    That's where us Texture Modders come in ;D

  5. #5
    blackjaq's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Under your bed...
    Posts
    232
    Reputation
    9
    Thanks
    5
    My Mood
    Amazed
    Lol but do you kno what i mean? its low qaulity and choppy

  6. #6
    Dr.Dental's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Aus
    Posts
    4,197
    Reputation
    180
    Thanks
    545
    My Mood
    Busy
    Quote Originally Posted by DannyIzHere View Post
    I dont think its over powered since the recoil is high and it has really fast fire rate it evens it out.
    Recoil is lower than G36E...

    Its good, but the G36E is just better. Its not oped, its just rather new which causes the community to perceive it is better than it really is. Trust me though in saying, its one of the top guns.

  7. The Following User Says Thank You to Dr.Dental For This Useful Post:

    noob555 (02-03-2011)

  8. #7
    flameswor10's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    12,528
    Reputation
    981
    Thanks
    10,404
    My Mood
    In Love
    I've never tried the xm8
    No I do not make game hacks anymore, please stop asking.


    Been MPGH Minion: 6 July 2011 - 1 August 2012

  9. #8
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,660
    My Mood
    Hot
    IM ok with my G36C
    I love guns with no scopes



    (╮°-°)╮┳━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━┻









  10. #9
    B1RDMAN's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    1,805
    Reputation
    7
    Thanks
    59
    My Mood
    Amused
    Does anoyone wanna gift me a 1 day so i can see if its worth perm?



    ---------Respect List----------
    -Simply-Own-
    Ad litteram
    AVGN
    Mouzie
    ------MY Hacks/MODS---------
    Unlimited Explosives REZ Mod
    Anti-kick REZ MOD

    Troll Face The Game


  11. #10
    The Dark Knight's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    5,646
    Reputation
    95
    Thanks
    701
    lmao i wanna get this perm

  12. #11
    teroristaboy's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Canada
    Posts
    317
    Reputation
    16
    Thanks
    17
    My Mood
    Confused
    Its not available for 1 day

  13. #12
    DannyIzHere's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    In front of my PC.
    Posts
    828
    Reputation
    -3
    Thanks
    44
    My Mood
    Fine
    Quote Originally Posted by Foxy View Post


    Recoil is lower than G36E...
    Yeah but the fire rate is higher so its harder to control.


  14. #13
    :Pure Nig:'s Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Posts
    811
    Reputation
    27
    Thanks
    52
    Quote Originally Posted by DannyIzHere View Post


    Yeah but the fire rate is higher so its harder to control.
    It's only good for close combat IMO

  15. #14
    Azathᴏth's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    49°51′S 128°34′W
    Posts
    13,526
    Reputation
    1136
    Thanks
    1,683
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by :Pure Nig: View Post


    It's only good for close combat IMO
    Then you don't know how to tap fire and burst

  16. #15
    Jailbroken671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    13 28 N, 144 47 E
    Posts
    9,021
    Reputation
    704
    Thanks
    2,054
    My Mood
    Devilish
    its not OP, just very powerful with uncontrolable recoil

Page 1 of 3 123 LastLast