Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 49
  1. #16
    Eccentric's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Location
    In The Sky.
    Posts
    1,423
    Reputation
    48
    Thanks
    84
    My Mood
    Breezy
    Quote Originally Posted by EL_PACHUCO View Post
    change the music gets boring after the same thing
    Agreed
    ShortMessage

    MSN: NexusLite@live.com
    Live: SSNYC@live.com
    Xbox: Courtliest

  2. #17
    Soap's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Ohio
    Posts
    2,576
    Reputation
    138
    Thanks
    466
    My Mood
    Worried
    thats my tiger strider mod



  3. #18
    Reflex-'s Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    192.168.1.01
    Posts
    6,633
    Reputation
    584
    Thanks
    2,261
    My Mood
    Dead
    Nice Montage bro i really like it

  4. #19
    Shakugan no Shana's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    female
    Location
    ...
    Posts
    5,213
    Reputation
    176
    Thanks
    830
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by kingsleyeng View Post
    very nice montage you are very skilled only problem with watching montages these days for me is im better than the people making it lol
    Against majors, captains, and leutendants like I play? I doubt it. Anyone can rape noobs.

  5. #20
    Stephen's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Engine.exe
    Posts
    4,690
    Reputation
    184
    Thanks
    1,147
    My Mood
    Aggressive
    Best montage I have seen in a long time.

  6. #21
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,660
    My Mood
    Hot
    OMG this is the guy with the voice!!!

  7. #22
    Jenkees's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,090
    Reputation
    41
    Thanks
    108
    My Mood
    Goofy
    Damn nice sniping :P. glad to see someone legit.

  8. #23
    Brecht Algoet's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    CA General< CA Mods
    Posts
    5,413
    Reputation
    381
    Thanks
    594
    legit 2 .

  9. #24
    Jenkees's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,090
    Reputation
    41
    Thanks
    108
    My Mood
    Goofy
    Quote Originally Posted by ARMEGEDDON View Post
    legit 2 .
    XD lol :P. I'm legit as well, but I'm not half as good as him.

  10. #25
    aeronyx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    /210/
    Posts
    11,238
    Reputation
    1211
    Thanks
    4,972
    The last kill with the M24A3 was fucking pro.

  11. #26
    Brecht Algoet's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    CA General< CA Mods
    Posts
    5,413
    Reputation
    381
    Thanks
    594
    ty for spec thx

  12. #27
    muumimamma's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    female
    Posts
    2,491
    Reputation
    48
    Thanks
    409
    My Mood
    Daring
    Look's good ! Just need's gun sound's.
    [ Useless space ]

  13. #28
    Mouzie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Saegertown
    Posts
    9,151
    Reputation
    520
    Thanks
    2,036
    My Mood
    Happy
    Maybe I should make a montage.

  14. #29
    ParraEels's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    1,688
    Reputation
    9
    Thanks
    90
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by Mouzie View Post
    Maybe I should make a montage.
    yes u shud

  15. #30
    Sketchy's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Posts
    4,877
    Reputation
    515
    Thanks
    652
    My Mood
    Inspired
    You clearly forgot to add my name in the credits.
    You know how much I did for you.
    LOL no I didn't do anything.
    Your sick with pistols.


    Quote Originally Posted by Mouzie View Post
    Maybe I should make a montage.
    Do it Mr Mouzie!

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast