Thread: PATCH

Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    The Dark Knight's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    5,646
    Reputation
    95
    Thanks
    701

    PATCH

    lol do yall think that finally just finally the gun emporium will be open?




    @Fad3d On3

  2. #2
    Synns's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Posts
    5,175
    Reputation
    170
    Thanks
    2,554
    My Mood
    Bitchy
    "Please check back at 2PM PDT"

    Holy shit.. That is a long patch.

    15 hour patch..

  3. #3
    Boss's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Posts
    2,190
    Reputation
    92
    Thanks
    108
    more info pl0x
    MSN MPGHEd@hotmail.com





    Quote Originally Posted by iTzSeyeko. View Post
    Your logic is invalid, cuz obviously i have friends.. Look at my avatar dumb ass...

    awwh you mad?

    Yup no friends here....

  4. #4
    H3ARTbreaker's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    (̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے
    Posts
    2,402
    Reputation
    57
    Thanks
    155
    the fuck. i thought i was 2.5 hours.


  5. #5
    The Dark Knight's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    5,646
    Reputation
    95
    Thanks
    701
    lol yall fail its 2 PST so only one hour left ill keep yall informed when it is up...
    and only one hour to go hopefully if nexon dont add time like last patch O__@

  6. #6
    Synns's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Posts
    5,175
    Reputation
    170
    Thanks
    2,554
    My Mood
    Bitchy
    Quote Originally Posted by Fad3d On3 View Post
    lol yall fail its 2 PST so only one hour left ill keep yall informed when it is up...
    and only one hour to go hopefully if nexon dont add time like last patch O__@
    PM != AM.

    Learn the difference.

  7. The Following User Says Thank You to Synns For This Useful Post:

    Stevenom (04-06-2011)

  8. #7
    Boss's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Posts
    2,190
    Reputation
    92
    Thanks
    108
    what the emporium?
    MSN MPGHEd@hotmail.com





    Quote Originally Posted by iTzSeyeko. View Post
    Your logic is invalid, cuz obviously i have friends.. Look at my avatar dumb ass...

    awwh you mad?

    Yup no friends here....

  9. #8
    L3G3ND_KILL3R's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Posts
    4,833
    Reputation
    207
    Thanks
    650
    My Mood
    Bored
    Is the patch undergoing?


    Need help with CALL OF DUTY RELATED or anything just private message me and im willing to help ^____^ Have a nice day!
    Quote Originally Posted by HelpIsWanted View Post
    so i have a camp next month, and i am 12, now all boys in my class have a large dick with hari and i dont have that. who can help me please?
    i see in films people can grow hair and grow dicks.

    i know its weird question, but i need !

  10. #9
    BenXer's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    6,199
    Reputation
    322
    Thanks
    720
    Patch done. Your answer is answered
    Close
    @Jabuuty671
    @AVGN