Page 3 of 11 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 31 to 45 of 164
  1. #31
    John Jack's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    520
    Reputation
    24
    Thanks
    69
    Quote Originally Posted by shadowxeno View Post
    lol id play but ull think i hack :C

    He mods, newp can't join.

  2. #32
    shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    1,680
    Reputation
    19
    Thanks
    154
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by John Jack View Post
    He mods, newp can't join.
    lol cross modding is patched and since when did textures help?

  3. #33
    John Jack's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    520
    Reputation
    24
    Thanks
    69
    Quote Originally Posted by shadowxeno View Post
    lol cross modding is patched and since when did textures help?
    Run AC and we'll let you play

  4. #34
    BenXer's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    6,200
    Reputation
    322
    Thanks
    720
    Quote Originally Posted by shadowxeno View Post
    lol cross modding is patched and since when did textures help?
    Bump - No Mods, not even Texture Mods.

  5. #35
    shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    1,680
    Reputation
    19
    Thanks
    154
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by BenXer View Post


    Bump - No Mods, not even Texture Mods.
    lol i dont texture mod and btw whats AC o.O

    lol this?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Alternating_current
    http://en.wikipedia.org/wiki/Air_conditioning
    or this
    http://www.aircanada.com/

  6. #36
    John Jack's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    520
    Reputation
    24
    Thanks
    69
    AC is a airconditioner
    gotta turn on your air conditioner if you wanna play
    End troll.

  7. #37
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,661
    My Mood
    Hot
    100% Legit

    When will be the first game?



    (╮°-°)╮┳━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━┻









  8. #38
    shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    1,680
    Reputation
    19
    Thanks
    154
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by SmartAlley View Post
    100% Legit

    When will be the first game?
    I think it started already cause of noob said he won

  9. #39
    BenXer's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    6,200
    Reputation
    322
    Thanks
    720
    Quote Originally Posted by SmartAlley View Post
    100% Legit

    When will be the first game?
    When teams are full.

  10. #40
    Shakugan no Shana's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    female
    Location
    ...
    Posts
    5,213
    Reputation
    176
    Thanks
    830
    My Mood
    Pensive
    Can we start em on tues-wed?

  11. #41
    John Jack's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    520
    Reputation
    24
    Thanks
    69
    Quote Originally Posted by Sokka View Post
    Can we start em on tues-wed?
    Friday would be the best
    I don't have that much time on weekdays....

  12. The Following User Says Thank You to John Jack For This Useful Post:

    Shakugan no Shana (04-10-2011)

  13. #42
    Shakugan no Shana's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    female
    Location
    ...
    Posts
    5,213
    Reputation
    176
    Thanks
    830
    My Mood
    Pensive
    Are we allowed to leave to change guns ingame?

    Quote Originally Posted by John Jack View Post
    Friday would be the best
    I don't have that much time on weekdays....
    Spring break for me then :/

  14. #43
    John Jack's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    520
    Reputation
    24
    Thanks
    69
    Quote Originally Posted by Sokka View Post
    Are we allowed to leave to change guns ingame?



    Spring break for me then :/
    yea spring break xD LOOOOL
    it begins on friday for meh 8D

  15. #44
    shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    1,680
    Reputation
    19
    Thanks
    154
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Sokka View Post
    Are we allowed to leave to change guns ingame?



    Spring break for me then :/
    Why would you change ur guns ingame? Just get a 3 slot bp

  16. #45
    BenXer's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    6,200
    Reputation
    322
    Thanks
    720
    Quote Originally Posted by Sokka View Post
    Are we allowed to leave to change guns ingame?



    Spring break for me then :/
    No, read the rules or I'll put more details
    If you want a time PM me.

Page 3 of 11 FirstFirst 12345 ... LastLast