Poll: Good Idea or Bad?

Be advised that this is a public poll: other users can see the choice(s) you selected.

Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Wax.'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Sexi Land, Wanna join me?
    Posts
    4,918
    Reputation
    285
    Thanks
    615
    My Mood
    Chatty

    Combat Arms Montage Section?

    Okay so I was thinking, there are a lot of montages that are posted in the CA General Section that people have put a shit load of work into. However they drift away after a couple weeks or even a week because the section is so active.

    So I got to thinking, what about a CA Montage Section? Where you can post your Montages in and thats it?

    What do you think?



    Windows File--------Anime Lord--------Wax.

    Donate To Me


  2. #2
    Dr.Dental's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Aus
    Posts
    4,197
    Reputation
    180
    Thanks
    545
    My Mood
    Busy
    Yeah pretty good. However, I still think there aren't enough montage editors. There are only a handful number of people that can produce decent frags and edit decently from this section. However if there's a influx of montages, yeah it would be alright.

  3. #3
    PashaAmd's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,014
    Reputation
    58
    Thanks
    224
    one of the better ideas

  4. #4
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,463
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  5. #5
    Wax.'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Sexi Land, Wanna join me?
    Posts
    4,918
    Reputation
    285
    Thanks
    615
    My Mood
    Chatty
    Quote Originally Posted by 666HiddenMaster666 View Post
    Ahhh Didn't see that :O



    Windows File--------Anime Lord--------Wax.

    Donate To Me


  6. #6
    B1RDMAN's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    1,805
    Reputation
    7
    Thanks
    59
    My Mood
    Amused
    AHAHAHAH I remember doing this before
    http://www.mpgh.net/forum/197-combat...e-section.html
    It faild



    ---------Respect List----------
    -Simply-Own-
    Ad litteram
    AVGN
    Mouzie
    ------MY Hacks/MODS---------
    Unlimited Explosives REZ Mod
    Anti-kick REZ MOD

    Troll Face The Game


  7. #7
    Jabuuty671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,221
    Reputation
    1468
    Thanks
    4,093
    I don't think there's much activity here for a montage section.
    won't work out.
    sounds like a good idea, only if we had more editors and more people that are willing to record.
    plus it's a hacking site, legit CBL fags could come here and report the montages, etc;etc;etc;


  8. #8
    B1RDMAN's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    1,805
    Reputation
    7
    Thanks
    59
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Jabuuty671 View Post
    I don't think there's much activity here for a montage section.
    won't work out.
    sounds like a good idea, only if we had more editors and more people that are willing to record.
    plus it's a hacking site, legit CBL fags could come here and report the montages, etc;etc;etc;
    Thats what people said when i made a thread



    ---------Respect List----------
    -Simply-Own-
    Ad litteram
    AVGN
    Mouzie
    ------MY Hacks/MODS---------
    Unlimited Explosives REZ Mod
    Anti-kick REZ MOD

    Troll Face The Game


  9. #9
    FUKO's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    PBlackout.exe /mhu
    Posts
    11,132
    Reputation
    1103
    Thanks
    3,842
    Not enough people to edit, not enough people interested imo.

  10. #10
    Wax.'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Sexi Land, Wanna join me?
    Posts
    4,918
    Reputation
    285
    Thanks
    615
    My Mood
    Chatty
    Quote Originally Posted by Jabuuty671 View Post
    I don't think there's much activity here for a montage section.
    won't work out.
    sounds like a good idea, only if we had more editors and more people that are willing to record.
    plus it's a hacking site, legit CBL fags could come here and report the montages, etc;etc;etc;
    eh thats true.



    Windows File--------Anime Lord--------Wax.

    Donate To Me