Thread: Why don't...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18
  1. #1
    DaxxPWN's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Posts
    183
    Reputation
    10
    Thanks
    10
    My Mood
    Bored

    Why don't...

    People, when the hacks get patched, just put out the same exact hack, except modified slightly like a name change etc. Then, the contributors wont have to hear about everybody begging for the hacks. Nexon just wont give up. Just wish someone would do that cause' then, if it gets patched, they do an update. WE do an update. And BOOM no more bitchy people.


  2. #2
    goten`'s Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    Mars
    Posts
    1,213
    Reputation
    24
    Thanks
    174
    My Mood
    Bored
    Huhh.....?

    Important rules for all the idiots:

    1st rules of spelling. Don't fuck with the ORIGINAL.


    There're three things I refuse to tolerate: cowardice, bad haircuts, and millitary insurrection.

    - Frieza

    You want to keep everyone from dying? That's naive. It's a war; people die.

    - Luffy to Vivi in Alabasta


    We shouldn't worry about being able to achieve our dreams, as long as we have the desire to do it!

  3. #3
    DaxxPWN's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Posts
    183
    Reputation
    10
    Thanks
    10
    My Mood
    Bored
    What im trying to say is, why don't contributers, like NOOB, or Crash just update hacks so they're not detected.


  4. #4
    Assistive's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    Posts
    6,298
    Reputation
    705
    Thanks
    1,430
    My Mood
    Amused
    Because it is just so funny to read funny post like these xD
    @NOOB

    "Dab is a Shitposting Retard" - Boombox 2016
     


  5. #5
    hustelboy's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Underground Cave System Posts: 4,435,765
    Posts
    312
    Reputation
    28
    Thanks
    39
    Why u wont do it for them ??
    So actually ure begging for more hacks to now...
    Fail

    Nice Sig with ure skills
    U can get a perm ban for it ( nexon spy's )
    See your sig and u can get a ban
    Last edited by hustelboy; 05-20-2011 at 05:41 PM.

  6. #6
    NOOB's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,863
    Reputation
    425
    Thanks
    8,598
    @Crash and I update our hacks hours after the patches

    but we lazy on releasing

  7. The Following 5 Users Say Thank You to NOOB For This Useful Post:

    Crash (05-20-2011),hustelboy (05-20-2011),Mouzie (05-20-2011),Stephen (05-20-2011),Assistive (05-20-2011)

  8. #7
    hustelboy's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Underground Cave System Posts: 4,435,765
    Posts
    312
    Reputation
    28
    Thanks
    39
    Quote Originally Posted by NOOB View Post
    @Crash and I update our hacks hours after the patches

    but we lazy on releasing
    But updating is not always easy because hacks are getting new features.
    So i say

    /close

  9. #8
    anibal92234's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    443
    Reputation
    9
    Thanks
    36
    My Mood
    Amazed
    @NOOB always updates quick but niggah lazy
    Obama /




    Quote Originally Posted by CrazyMotor View Post
    Thanks dude,Yeah ur rite [MPGH]Czar ain't legit he scammed the both of us...He hacked our accounts.

  10. #9
    NOOB's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,863
    Reputation
    425
    Thanks
    8,598
    Quote Originally Posted by hustelboy View Post
    But updating is not always easy because hacks are getting new features.
    So i say

    /close
    oh noes i gotta search for GCS and ClientInfoMgr addie and copy+paste it into da hack, dat is so hard bro amirite.

  11. #10
    whit's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    7,170
    Reputation
    490
    Thanks
    2,252
    Quote Originally Posted by NOOB View Post
    @Crash and I update our hacks hours after the patches

    but we lazy on releasing
    You guys have no life

  12. #11
    anibal92234's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    443
    Reputation
    9
    Thanks
    36
    My Mood
    Amazed
    @whit you have no life
    Obama /




    Quote Originally Posted by CrazyMotor View Post
    Thanks dude,Yeah ur rite [MPGH]Czar ain't legit he scammed the both of us...He hacked our accounts.

  13. #12
    hustelboy's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Underground Cave System Posts: 4,435,765
    Posts
    312
    Reputation
    28
    Thanks
    39
    Quote Originally Posted by NOOB View Post


    oh noes i gotta search for GCS and ClientInfoMgr addie and copy+paste it into da hack, dat is so hard bro amirite.
    Didn't knew what u said there. @NOOB !!

    But i still luv you

  14. #13
    whit's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    7,170
    Reputation
    490
    Thanks
    2,252
    Quote Originally Posted by anibal92234 View Post
    @whit you have no life
    im graduating High School tomorrow, So i Believe i do

  15. #14
    anibal92234's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    443
    Reputation
    9
    Thanks
    36
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by whit View Post
    im graduating High School tomorrow, So i Believe i do
    Why you lieying You dropped out son
    Obama /




    Quote Originally Posted by CrazyMotor View Post
    Thanks dude,Yeah ur rite [MPGH]Czar ain't legit he scammed the both of us...He hacked our accounts.

  16. #15
    whit's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    7,170
    Reputation
    490
    Thanks
    2,252
    Quote Originally Posted by anibal92234 View Post
    Why you lieying You dropped out son
    Never

Page 1 of 2 12 LastLast