Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Results 46 to 60 of 85
  1. #46
    SubCub's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    Clarion, Pa
    Posts
    696
    Reputation
    -32
    Thanks
    120
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by JUNKED View Post


    That picture looks so photoshopped lol.
    Indded the 55.00 looks to close to the grade or what ever.

  2. #47
    RavalloJr's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    On MPGH's Moon
    Posts
    2,556
    Reputation
    76
    Thanks
    428
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by Lmsjr1234 View Post
    I just go to my Nexon "friend" and he unbans me
    Yes, we all have nexon "friends"

  3. #48
    caruolo's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Posts
    62
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    Quote Originally Posted by Shadowxeno-Backup View Post


    i dont give a shit about try hard nerds. I dont give a shit about my grades either. Im 14 and i can bench 150 so i bet i could kick your nerdy ass
    lmao i bet u would crush ur ass if u benched 150 and i dun really give a shit if u call me a nerd cuz i got a hella cool/hot gf so technically... im not a nerd so screw off dude

  4. #49
    ~Shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    2,659
    Reputation
    54
    Thanks
    392
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by JUNKED View Post


    Yes, we all have nexon "friends"
    I have an Anti Nexon friend. its called Black Cipher
    Xbox 360 BF3 top 100 Jet pilots


  5. #50
    SubCub's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    Clarion, Pa
    Posts
    696
    Reputation
    -32
    Thanks
    120
    My Mood
    Cheerful
    Sorry 1lt4 banned with 29perms
    O Btw perm claymore and hawk...

  6. #51
    RavalloJr's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    On MPGH's Moon
    Posts
    2,556
    Reputation
    76
    Thanks
    428
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by caruolo View Post
    lmao i bet u would crush ur ass if u benched 150 and i dun really give a shit if u call me a nerd cuz i got a hella cool/hot gf so technically... im not a nerd so screw off dude
    WHAT AS THE POINT OF THIS THREAD! YOU DIDN'T ASK ANYTHING AND NOW YOU'RE TALKING ABOUT SCHOOL!

  7. #52
    ~Shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    2,659
    Reputation
    54
    Thanks
    392
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by SubCub View Post
    Sorry 1lt4 banned with 29perms
    O Btw perm claymore and hawk...
    lol o yeah. 97 banned accounts under Private
    Xbox 360 BF3 top 100 Jet pilots


  8. #53
    ~Shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    2,659
    Reputation
    54
    Thanks
    392
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by caruolo View Post
    lmao i bet u would crush ur ass if u benched 150 and i dun really give a shit if u call me a nerd cuz i got a hella cool/hot gf so technically... im not a nerd so screw off dude
    Do you mean like this?



    Quote Originally Posted by JUNKED View Post


    WHAT AS THE POINT OF THIS THREAD! YOU DIDN'T ASK ANYTHING AND NOW YOU'RE TALKING ABOUT SCHOOL!
    I told you. He's a mad person with issues.
    Xbox 360 BF3 top 100 Jet pilots


  9. #54
    GI-mark's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    indianapolis indiana
    Posts
    149
    Reputation
    9
    Thanks
    57
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by caruolo View Post
    lmao i bet u would crush ur ass if u benched 150 and i dun really give a shit if u call me a nerd cuz i got a hella cool/hot gf so technically... im not a nerd so screw off dude



    only nerds say *screw of dude* an ur hot gf is probly a magazin pic that hangs out next to ur toilet with a box of tissue


  10. #55
    Lmsjr1234's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    1,367
    Reputation
    11
    Thanks
    229
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Noovaa View Post
    19 perms, ouch. Just make another account and hack with aimbot and stuff and ruin the game for others. (y)
    I telekill for a few hours every time i get banned. I call it pay back.
    My Mods
    Roulette WheelX
    No Smoke ModX
    Clear Infected ScreenX
    Colorful SmokeX
    Anywhere Bomb Defuse ModX
    Colored Knife Crosshair ModX

  11. #56
    caruolo's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Posts
    62
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    Quote Originally Posted by JUNKED View Post


    WHAT AS THE POINT OF THIS THREAD! YOU DIDN'T ASK ANYTHING AND NOW YOU'RE TALKING ABOUT SCHOOL!
    i wanted help but people like YOU just spammed when i asked a simple question and i provided info like i DIDNT hack on this account.... yet some people bug me like crap about it... THANKS to SubCub for actually sending me a pm and trying to help unlike u assholes

  12. #57
    GI-mark's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    indianapolis indiana
    Posts
    149
    Reputation
    9
    Thanks
    57
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by Shadowxeno-Backup View Post


    Do you mean like this?





    I told you. He's a mad person with issues.
    rotflmfao ya just like that


  13. #58
    ~Shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    2,659
    Reputation
    54
    Thanks
    392
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by GI-mark View Post
    rotflmfao ya just like that
    actually i just found his GF on google.
    Xbox 360 BF3 top 100 Jet pilots


  14. #59
    caruolo's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Posts
    62
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    dude u guys need to get a life... rather than picking on people who need help... and my gf is real and not some shit on some paper

    Quote Originally Posted by Shadowxeno-Backup View Post


    actually i just found his GF on google.
    lol.... u dont even know me yet ur saying crap? nice one

  15. #60
    Disturbed's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    10,405
    Reputation
    1063
    Thanks
    2,559
    Merged 3 threads into one. (This thread)


Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast