Poll: which hack do you like better

Be advised that this is a public poll: other users can see the choice(s) you selected.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 39
  1. #16
    [CA]GazaKiller's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Posts
    191
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    My Mood
    Busy
    BC5 or Jack Off With SandPaper.
    Quote Originally Posted by Stephen View Post
    -Route22- = @NOOB
    Quote Originally Posted by weepee View Post
    Everyone on MPGH is legit.

  2. #17
    Nate's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    614
    Posts
    2,506
    Reputation
    38
    Thanks
    405
    My Mood
    Goofy
    JA for "legitimate"-wannabe, hackers and Black Cipher for ol' fashioned hackers.









  3. #18
    Mouzie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Saegertown
    Posts
    9,151
    Reputation
    520
    Thanks
    2,036
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by Nate View Post
    JA for "legitimate"-wannabe, hackers and Black Cipher for ol' fashioned hackers.
    JA have more ol'fashion hacks than BC. ._.

  4. #19
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,660
    My Mood
    Hot
    Both are awesome



    (╮°-°)╮┳━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━┻









  5. #20
    Lmsjr1234's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    1,367
    Reputation
    11
    Thanks
    229
    My Mood
    Amused
    What is wrong with Flame's hack?

    Quote Originally Posted by itisshame View Post
    When I tried to multi opk using BC5 in cabin and it was kinda glitchy and it seemed like it was summoning the four isolated ones that if you opk you get banned for. My brother told me he was banned doing that previously. Could it be?
    Yeah Nexon puts bots in all of the FT maps.I haven't gotten ban for killing a few of them but i try to avoid them if i can

    @itisshame
    Last edited by Lmsjr1234; 06-08-2011 at 01:36 PM.
    My Mods
    Roulette WheelX
    No Smoke ModX
    Clear Infected ScreenX
    Colorful SmokeX
    Anywhere Bomb Defuse ModX
    Colored Knife Crosshair ModX

  6. #21
    NOOB's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,863
    Reputation
    425
    Thanks
    8,598
    Quote Originally Posted by Lmsjr1234 View Post
    What is wrong with Flame's hack?


    Yeah Nexon puts bots in all of the FT maps.I haven't gotten ban for killing a few of them but i try to avoid them if i can

    @itisshame
    I also noticed that too. However, in Cabin Fever, the four isolated bots are the bots that come from downstairs and open the door when you win the game. Anyways, it's an easy fix I can add in to skip those bots.

  7. #22
    spidermanftw's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    Superheros never tell there location
    Posts
    1,237
    Reputation
    21
    Thanks
    171
    My Mood
    Mellow
    well id have to say both are very good. But what I cant wait for is when bc gets infin stamina. Bc6 will own so hard. and weapon telekill is just as good plus gets you hi sec, super solider, ss boxes.

  8. #23
    Shame's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    CA is where its at
    Posts
    1,669
    Reputation
    19
    Thanks
    89
    My Mood
    Bashful
    Quote Originally Posted by NOOB View Post


    I also noticed that too. However, in Cabin Fever, the four isolated bots are the bots that come from downstairs and open the door when you win the game. Anyways, it's an easy fix I can add in to skip those bots.
    So there is no way to avoid them at the moment right? Because I really don't want to get banned for that.

  9. #24
    CAFlames's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    Where ever my imagination takes me
    Posts
    3,014
    Reputation
    202
    Thanks
    2,934
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by NOOB View Post


    I also noticed that too. However, in Cabin Fever, the four isolated bots are the bots that come from downstairs and open the door when you win the game. Anyways, it's an easy fix I can add in to skip those bots.
    @NOOB I found out that nametags ay detect invisible GMs.
    I found out because I saw a name that didnt have a player that belonged to it, I checked scoreboard and there was a GM in it. I got banned 5 seconds later :O

    Current Works:
    ---Horror Game






    Special thanks to drgnforce9 for my sig picture

    Quote Originally Posted by m_t_h View Post

    CAflames is one epic coder.

    Rep and thanks him.. or you're perma banned.

  10. #25
    Shame's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    CA is where its at
    Posts
    1,669
    Reputation
    19
    Thanks
    89
    My Mood
    Bashful
    Quote Originally Posted by CAFlames View Post


    @NOOB I found out that nametags ay detect invisible GMs.
    I found out because I saw a name that didnt have a player that belonged to it, I checked scoreboard and there was a GM in it. I got banned 5 seconds later :O
    Ouch. So we should check score board often?

  11. The Following User Says Thank You to Shame For This Useful Post:

    fragbox (06-08-2011)

  12. #26
    Hugo Chavez's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    in a package of SKITTLES
    Posts
    3,880
    Reputation
    105
    Thanks
    322
    I prefer being legit.

  13. #27
    Nitehawk772's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Location
    Downtown.
    Posts
    5,284
    Reputation
    111
    Thanks
    636
    My Mood
    Amazed
    Neither... I quit hacking so I don't care. If I was still a hax0r I'd probably say Black Cipher because it's got a cool name.

  14. #28
    Tristan's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    MD, Canada
    Posts
    9,209
    Reputation
    19
    Thanks
    496
    My Mood
    Tired
    Black cause i sometimes have no clue what "you go jajaj far" is....

  15. #29
    ortax's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Brooklyn
    Posts
    1,593
    Reputation
    44
    Thanks
    129
    My Mood
    Breezy
    BC 5 , because NOOB is a mastermind. I love the aimbot system, the wireframe also. The fly thing is pretty sexy. Just a awesome hack. I <3 you NOOB!

  16. #30
    fragbox's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    oregon
    Posts
    310
    Reputation
    9
    Thanks
    25
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by jerty000 View Post
    JAv1.6 cause infinite stamina and weapon opk xD
    black cipher 5 has weopon opk......

    Quote Originally Posted by Andy Six View Post
    I prefer being legit.
    omg nobody cares if you prefer legit!

    Quote Originally Posted by itisshame View Post


    Ouch. So we should check score board often?
    0.o nice to now good find bro

    reped and thanked !

    Quote Originally Posted by itisshame View Post


    So there is no way to avoid them at the moment right? Because I really don't want to get banned for that.
    ah dang i always killed that blue guy :P at the begging of each game
    Last edited by fragbox; 06-08-2011 at 08:58 PM.
    Actions speak louder than words.

    CounterStrike:GlobalOffensive

    Learning C++ currently, then i'll start producing some simple hacks/tools for counterstrike


Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast