Thread: Minions

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    DoctorLove's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Texas
    Posts
    160
    Reputation
    11
    Thanks
    36
    My Mood
    Breezy

    Minions

    So the threads are closed about new minions. Wonder who they are and I'm kinda excited to know lol. Good candidates in all of them (minus king cause he must be high). Who did you want to win? (I wanna be a minion someday. lol)

  2. #2
    SpaceMan's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    I forgot. :/
    Posts
    4,291
    Reputation
    162
    Thanks
    896
    My Mood
    Pensive
    Dont think this thread is much needed, we should all just wait and see.
    I think Smarts gonna get it

  3. The Following User Says Thank You to SpaceMan For This Useful Post:

    [MPGH]aeronyx (06-08-2011)

  4. #3
    Tristan's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    MD, Canada
    Posts
    9,209
    Reputation
    19
    Thanks
    496
    My Mood
    Tired
    Just wait and see. No need for spam!

  5. #4
    Tony Stark`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Chicago
    Posts
    5,370
    Reputation
    212
    Thanks
    458
    . close thread tho dumb thread is dumb

  6. #5
    U4L's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    41
    Reputation
    9
    Thanks
    5
    My Mood
    Amused
    i wonder who will get MD.

    i'd choose AVGN
    Backing up @Da Kurlzz

  7. #6
    Jabuuty671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,221
    Reputation
    1468
    Thanks
    4,093
    I'm gonna be minion


  8. The Following User Says Thank You to Jabuuty671 For This Useful Post:

    Tony Stark` (06-08-2011)

  9. #7
    Based God's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,284
    Reputation
    213
    Thanks
    197
    My Mood
    Asleep
    Quote Originally Posted by Jabuuty671 View Post
    I'm gonna be minion
    LUCKY!
    I remember when you got chosen...
    the JABUUTY APPROVED stamps...
    good times...

    From Vocal


  10. The Following User Says Thank You to Based God For This Useful Post:

    [MPGH]Jabuuty671 (06-08-2011)

  11. #8
    Jabuuty671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    21,221
    Reputation
    1468
    Thanks
    4,093
    lol, those were old times
    but I quit CA so I wasn't doing the section any good =/ tried to do my best to get promoted so the minions who are more interested in CA can become CA mod... if not then i'd have resigned from my staff-spot.
    anyways...
    good luck to you guys, whoever gets it better keep the section clean if not better its activity!


  12. #9
    noob555's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    o.O
    Posts
    8,235
    Reputation
    511
    Thanks
    1,229
    i hope smart alley gets it

  13. #10
    Tony Stark`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Chicago
    Posts
    5,370
    Reputation
    212
    Thanks
    458
    Quote Originally Posted by noob555 View Post
    i hope smart alley gets it
    there picking two minions

  14. #11
    aeronyx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    /210/
    Posts
    11,238
    Reputation
    1211
    Thanks
    4,972
    I'd love to become minion for the CA section.

  15. #12
    Tony Stark`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Chicago
    Posts
    5,370
    Reputation
    212
    Thanks
    458
    Quote Originally Posted by Zephyr. View Post
    I'd love to become minion for the CA section.
    same here bro