Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 37
  1. #16
    eliran93's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    ♥ Cash: 2,147
    Posts
    302
    Reputation
    11
    Thanks
    18
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by LoLz2BaD4u View Post
    and delete the 4 texturez out of ur combat arms/game folder..((put them in a safe place))
    is that safe?
    would it stuff up the game?


    EDIT: PLEASE LET THIS THREAD DIE I JUST REALISED THAT IT IS MORE THEN A YEAR OLD
    Last edited by eliran93; 09-04-2009 at 03:16 AM.

  2. #17
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    How about u get banned?
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  3. #18
    eliran93's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    ♥ Cash: 2,147
    Posts
    302
    Reputation
    11
    Thanks
    18
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by User1 View Post
    How about u get banned?
    why? i use the TNT ones and they lagg me bad
    i want to buy VIP
    EDIT: PLEASE LET THIS THREAD DIE I JUST REALISED THAT IT IS MORE THEN A YEAR OLD
    EDIT: PLEASE LET THIS THREAD DIE I JUST REALISED THAT IT IS MORE THEN A YEAR OLD
    EDIT: PLEASE LET THIS THREAD DIE I JUST REALISED THAT IT IS MORE THEN A YEAR OLD
    EDIT: PLEASE LET THIS THREAD DIE I JUST REALISED THAT IT IS MORE THEN A YEAR OLD
    EDIT: PLEASE LET THIS THREAD DIE I JUST REALISED THAT IT IS MORE THEN A YEAR OLD
    Last edited by eliran93; 09-04-2009 at 03:16 AM.

  4. #19
    Tierrize's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    C:\MPGH\General
    Posts
    1,022
    Reputation
    -6
    Thanks
    89
    My Mood
    Amused
    Its your internet i have same os and ram its internet!!....maybe you shouldn't watch the charmed ones on tv? perhaps thats a fix?


    Hazedup is the best there ever was

  5. #20
    ghostsbow's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Wherever The Wind Takes Me =) haha
    Posts
    710
    Reputation
    12
    Thanks
    34
    My Mood
    Amazed
    Haha I see people still call it charms, Lols it was called charms in like the stone ages of combat arms, and when ppl say it nowadays I crack up

  6. #21
    urukillora's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    872
    Reputation
    10
    Thanks
    40
    My Mood
    Angelic
    ure running extra programs. ofcourse ure gonna lag more
    I KNOW WAY MORE FKING ANIMES THAN U DO SO DONE MISS WITH ANIME SHET ON ME
    If u want advises on anime i will glad to help u. Just gimme what kind of anime u want
    This pic is from Code Geass. If u didnt watch it yet, go watch it. If u hate it, dont talk to me. I watched both seasons 4+ times....
    [img]http://smileyrainbow.files.*********.com/2008/10/code_geass_r2.jpg[/img]

  7. #22
    DonMadawg's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    miami
    Posts
    1,135
    Reputation
    8
    Thanks
    100
    My Mood
    Mellow
    YEA IM STILL PEEING MYSELF AT THE FACT HE EVEN TITELD THIS with "charms"



  8. #23
    Katie_Perry's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    3,089
    Reputation
    31
    Thanks
    175
    My Mood
    Sneaky
    Which Chams...

  9. #24
    ADYHAX's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    94
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    yes its my amazing charms taht are makin u lag like shiet

  10. #25
    dmoneypaid's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    in ca lans
    Posts
    12
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    wow..i got vista...with 1gb and hardly lag.i only lag sometimes with an aimbot

  11. #26
    tooktheriver2's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    395
    Reputation
    11
    Thanks
    27
    My Mood
    Sick
    lol i have 1.5 g's of ram im runnning vista and i dont like i have intel graphics accelarator drive and i dont lagg for shit and my computer is literally gay and i dont lagg , but i have cable so yeah , must be you r internet

    http://www.rew ards1.com/index.php?referrer_id=1235684
    remove the spaces, and click on the link on top for free nx!!

  12. #27
    HaX00R's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Laval in Quebec, La belle province
    Posts
    454
    Reputation
    9
    Thanks
    102
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by User1 View Post
    How about u get banned?
    goood idia ,
    wrong section next time go on help section
    /close


    U CAN'T SKIP, U CAN'T HIDDEN, U CANT PROTECT, U CAN ONLY DIE WHIT MaGNuM

  13. #28
    Ghty82's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Combat Arms Section, Sydney, Australia
    Posts
    1,451
    Reputation
    11
    Thanks
    128
    My Mood
    Angelic
    Help section dude



    "I dream of a world where people are not judged by their post count but by their content of character." Me
    "Ask not what MPGH can do for you, But what you can do for your MPGH!"

  14. #29
    tyler911's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    IN A HOUSE
    Posts
    32
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    My Mood
    Twisted
    when i lag i just turn it on to see where ppl is and just turn it off and kill

  15. #30
    Doom445's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    43
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Twisted
    Dont No Why It Lags For Charms

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. Plz do not delete, its my hw from school!!!!!
    By Daryth22 in forum Spammers Corner
    Replies: 10
    Last Post: 03-23-2011, 01:47 PM
  2. Still get Error from charm hack
    By azngamerboi9 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 2
    Last Post: 08-04-2008, 11:36 AM
  3. Stealing Flash Templates from Template Monster.
    By sf0d in forum Spammers Corner
    Replies: 4
    Last Post: 09-06-2006, 06:26 PM
  4. nooby question from a nooby guy
    By ace76543 in forum Hack Requests
    Replies: 9
    Last Post: 07-21-2006, 12:55 AM
  5. [Tutorial] Reading from the CMD line
    By shercipher in forum C++/C Programming
    Replies: 7
    Last Post: 04-04-2006, 01:49 PM

Tags for this Thread