Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 38
  1. #1
    Tony Stark`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Chicago
    Posts
    5,370
    Reputation
    212
    Thanks
    458

    so ive been stalking noob

    hes looking at all the hacks that are rated higher then his and like l;ooking at all of the feautres and same with the vip thread so his next hack will be un real + he owes me a beta key

  2. #2
    Hugo Chavez's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    in a package of SKITTLES
    Posts
    3,880
    Reputation
    105
    Thanks
    322
    What are you talking about?

  3. #3
    Lmsjr1234's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    1,367
    Reputation
    11
    Thanks
    229
    My Mood
    Amused
    I'm Confused
    My Mods
    Roulette WheelX
    No Smoke ModX
    Clear Infected ScreenX
    Colorful SmokeX
    Anywhere Bomb Defuse ModX
    Colored Knife Crosshair ModX

  4. #4
    HomeScillet's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Las Vegas, Nevada.
    Posts
    1,389
    Reputation
    67
    Thanks
    465
    My Mood
    Amused
    He just jelly
    Need assistance? PM / Mention Me

    Volleyball is life

  5. #5
    Kprizzy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    MTOWN USA
    Posts
    6,599
    Reputation
    95
    Thanks
    292
    My Mood
    Angelic
    SOoooooooooo......... Wat?

  6. #6
    FrankFKA's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Location
    Magical island of Porn
    Posts
    444
    Reputation
    10
    Thanks
    37
    My Mood
    Innocent
    He's saying that @NOOB is testing all the hacks out there that have a higher rating than Black Cipher, and looking at all the features, and he thinks that @NOOB is gonna add alot of features so BC will be unreal...
    I am da BOBO King!
    My Mods:
    FAMAS G2
    [html]http://www.mpgh.net/forum/210-combat-arms-mods-rez-modding/252185-first-mod-famas-g2-all-out-hex-edit.html[/html]
    AUG A3:
    [html]http://www.mpgh.net/forum/210-combat-arms-mods-rez-modding/254901-frankfka-presents-aug-a3-camo.html[/html]
    PRESS THANKS IF I HELPED!!

  7. The Following User Says Thank You to FrankFKA For This Useful Post:

    Tony Stark` (06-21-2011)

  8. #7
    Tony Stark`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Chicago
    Posts
    5,370
    Reputation
    212
    Thanks
    458
    Quote Originally Posted by FrankFKA View Post
    He's saying that @NOOB is testing all the hacks out there that have a higher rating than Black Cipher, and looking at all the features, and he thinks that @NOOB is gonna add alot of features so BC will be unreal...
    thank you .

  9. #8
    Calcium's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Location
    Positive
    Posts
    1,062
    Reputation
    9
    Thanks
    93
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by Skyrim View Post


    thank you .
    I also heard a rumor BC6 is going to be nicknamed "Charlie Sheen"

  10. #9
    pashak's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    350
    Reputation
    29
    Thanks
    42
    I stole that beta key

  11. #10
    whit's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    7,170
    Reputation
    490
    Thanks
    2,252
    Hahaha NOOBS a Creeper

  12. #11
    Tony Stark`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Chicago
    Posts
    5,370
    Reputation
    212
    Thanks
    458
    Quote Originally Posted by pashak View Post
    I stole that beta key
    bitch please

  13. #12
    flameswor10's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    12,528
    Reputation
    981
    Thanks
    10,404
    My Mood
    In Love
    My private hack will blow your mind

  14. #13
    BenXer's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    6,199
    Reputation
    322
    Thanks
    720
    Next they gonna put NX generator in

  15. #14
    YellowFever's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Posts
    11,910
    Reputation
    488
    Thanks
    1,934
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by flameswor10 View Post
    My private hack will blow your mind
    It can't blow my mind if you don't release it/gimme.
    .





    Member Since: 20/02/2011
    Donator Since: 12/08/2011
    Minion Since: 04/10/2012

  16. #15
    Stevenom's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Summoner's Rift
    Posts
    17,746
    Reputation
    1087
    Thanks
    1,916
    My Mood
    Doubtful
    Quote Originally Posted by whit View Post
    Hahaha NOOBS a Creeper
    NOOB's gonna explode.

Page 1 of 3 123 LastLast