Thread: McDonalds >.>

Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 67
  1. #1
    FroggeReborn's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    Survivor of Raccoon City, Destroyed October 1st, 1998
    Posts
    443
    Reputation
    23
    Thanks
    21
    My Mood
    Daring

    McDonalds >.>

    Well i was on my way to my School today to fill out some papers before i start College this August, after that i was Hungry and went to McDonalds to eat, ordered my food and sat down, and sitting in Front of me was a Guy playing Combat Arms through his Laptop, Seems that the game is in the most uncommon places including Fast Food restaurants lol

    P.S: and this was my meal. You Jelly?
    Last edited by FroggeReborn; 07-20-2011 at 10:26 PM.
    R.I.P Raccoon City 1968-1998
    http://www.youtube.com/watch?v=UgJQlqTrD4o

  2. #2
    666HiddenMaster666's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    The Universe
    Posts
    14,461
    Reputation
    953
    Thanks
    1,854
    My Mood
    Cynical
    Yay?
    I think I saw someone playing WoW at a library
    Quote Originally Posted by Extravagant View Post
    The problem is that we're people. People are shitty beings, you just gotta keep that in mind.
    "Science is interesting, and if you don't agree you can fuck off." - Richard Dawkins
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

    Quote Originally Posted by Lehsyrus View Post
    Troll nomination. Allah and Muhammad for 1400 years of bullshit.

  3. #3
    Hugo Chavez's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    in a package of SKITTLES
    Posts
    3,880
    Reputation
    105
    Thanks
    322
    Cool story bro!

  4. #4
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    And I play CoD at my library... So?
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  5. #5
    pandalizer's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    pie
    Posts
    215
    Reputation
    9
    Thanks
    55
    library? nerds :P

  6. #6
    HomeScillet's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Triangulating... ❀◕ ‿ ◕❀
    Posts
    1,556
    Reputation
    92
    Thanks
    520
    My Mood
    Sneaky
    Damn! You best pass me some of those fries

    Need assistance?


  7. The Following User Says Thank You to HomeScillet For This Useful Post:

    Donnuh (07-22-2011)

  8. #7
    goten`'s Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    Mars
    Posts
    1,213
    Reputation
    24
    Thanks
    174
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by ~HOMESCILLET~ View Post
    Damn! You best pass me some of those fries
    There is no such thing as eFries

    Ironically, I just got back from McDonalds and the first thing I did was open up MPGH to this thread. o_O
    Last edited by goten`; 07-20-2011 at 10:36 PM.

    Important rules for all the idiots:

    1st rules of spelling. Don't fuck with the ORIGINAL.


    There're three things I refuse to tolerate: cowardice, bad haircuts, and millitary insurrection.

    - Frieza

    You want to keep everyone from dying? That's naive. It's a war; people die.

    - Luffy to Vivi in Alabasta


    We shouldn't worry about being able to achieve our dreams, as long as we have the desire to do it!

  9. #8
    Mr. Murk's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    134
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    Two fries? Fatty

  10. The Following User Says Thank You to Mr. Murk For This Useful Post:

    hQW$%^&y (07-21-2011)

  11. #9
    FroggeReborn's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    Survivor of Raccoon City, Destroyed October 1st, 1998
    Posts
    443
    Reputation
    23
    Thanks
    21
    My Mood
    Daring
    Quote Originally Posted by Mr. Murk View Post
    Two fries? Fatty
    I was fucking Hungry O:< lol :P
    R.I.P Raccoon City 1968-1998
    http://www.youtube.com/watch?v=UgJQlqTrD4o

  12. #10
    willrulz188's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Ohio?
    Posts
    1,786
    Reputation
    35
    Thanks
    231
    My Mood
    Amazed
    Im totally ketchup right now
    Question ALL statements! ?
    You're in denial that you're in denial. ?

  13. #11
    Hugo Chavez's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    in a package of SKITTLES
    Posts
    3,880
    Reputation
    105
    Thanks
    322
    Quote Originally Posted by willrulz188 View Post
    Im totally ketchup right now
    That doesn't make sense.

    You should have showed him MPGH.

  14. The Following User Says Thank You to Hugo Chavez For This Useful Post:

    EwanWarFox (07-21-2011)

  15. #12
    Ian's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    ส้้้้้้้้้้้้้
    Posts
    5,828
    Reputation
    506
    Thanks
    892
    That guy sounds like Boombox to me.
    @Bloombox

  16. The Following 2 Users Say Thank You to Ian For This Useful Post:

    hQW$%^&y (07-21-2011),SpaceMan (07-21-2011)

  17. #13
    Stevenom's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Summoner's Rift
    Posts
    17,746
    Reputation
    1087
    Thanks
    1,916
    My Mood
    Doubtful
    McFatty.

  18. #14
    Speculation's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    The Ocean
    Posts
    1,598
    Reputation
    25
    Thanks
    163
    My Mood
    Amused
    >.> I'm fucking jelly at your food.
    Gift from ImmaNinja555

    Asking Alexandria

  19. #15
    Wretched's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    ☣ ☠ Ⅵ Ⅵ Ⅵ
    Posts
    3,034
    Reputation
    4
    Thanks
    179
    My Mood
    Daring
    Double quarter pounder with cheese is better.
     

Page 1 of 5 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. McDonald's Commercial Lytos Beatbox
    By Lytos GFX in forum General
    Replies: 0
    Last Post: 09-09-2009, 06:46 AM
  2. McDonald's Rap - Big Mac Rap
    By DRzRevolution in forum Entertainment
    Replies: 0
    Last Post: 06-08-2009, 08:32 AM
  3. Wooot i won 25 my coke rewards points on monopoly at mcdonald's
    By MisticSoldier in forum Spammers Corner
    Replies: 1
    Last Post: 10-22-2008, 10:30 PM
  4. Burger king kicks Mcdonalds ass
    By AN1MAL in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 12-30-2006, 08:35 AM
  5. McDonalds Drive-Thru Rap
    By arunforce in forum General
    Replies: 2
    Last Post: 10-11-2006, 04:03 PM