Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,265
    Reputation
    723
    Thanks
    13,318
    My Mood
    Sleepy

    Generals like to hack too now.




    ._.


    Not surprised that its a BB member.


    Edit: For everyone asking, no i didn't make the video, i just saw it on iBurstCA's youtube channel and reuploaded it here.
    Last edited by Polo; 08-14-2011 at 12:41 PM.

  2. #2
    7722lol's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Jersey... not where I wanna be
    Posts
    428
    Reputation
    6
    Thanks
    23
    My Mood
    Relaxed
    LMAO. Hope you ticket this to nexon and get his general ass banned.

  3. #3
    Tony Stark`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Chicago
    Posts
    5,370
    Reputation
    212
    Thanks
    458
    nice bust

  4. #4
    Ian's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    ส้้้้้้้้้้้้้
    Posts
    5,828
    Reputation
    506
    Thanks
    892
    Did you make the video?

  5. #5
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,265
    Reputation
    723
    Thanks
    13,318
    My Mood
    Sleepy
    @Ian Nah i just saw it there and reposted it here lol. & @Skyrim it wasnt me ..

  6. #6
    KingDot's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Goodbye
    Posts
    11,806
    Reputation
    1167
    Thanks
    1,333
    My Mood
    Busy


    Time for Nexon to massban high rank
    Love you all


    ~BE A PART OF MPGH. JOIN GROUPS~




    (┛◉Д◉)┛彡┻━┻
    ლ(ಠ益ಠ)ლ

    Quote Originally Posted by KingDot
    Flame bait and instigate

  7. #7
    spidermanftw's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    Superheros never tell there location
    Posts
    1,237
    Reputation
    21
    Thanks
    171
    My Mood
    Mellow
    no prefire either.
    Im your firendly neighborhood spiderman!

  8. #8
    Implify's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Jigsaw's Pants
    Posts
    8,383
    Reputation
    629
    Thanks
    974
    Edited for your sake
    OT : Obvious Hacker
    Last edited by Implify; 08-14-2011 at 02:50 PM.

  9. #9
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,660
    My Mood
    Hot
    LOL HE IS LEGIT



    (╮°-°)╮┳━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━┻









  10. #10
    ☬Ξη†τσρîζ Ζσ♍βîε δτσηε☬
    Former Staff
    Premium Member
    Lehsyrus's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Jersey
    Posts
    10,899
    Reputation
    1281
    Thanks
    3,064
    Quote Originally Posted by SmartAlley View Post
    LOL HE IS LEGIT
    So legit it looks like he he hacks

  11. #11
    Noovaa's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Posts
    1,611
    Reputation
    51
    Thanks
    143
    Lmfao, this is sad. i wonder how many others hack.

  12. #12
    aeronyx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    /210/
    Posts
    11,238
    Reputation
    1211
    Thanks
    4,972
    I'd like to point out that it's no spread, not no recoil, because you still see his minigun move.



    And the pattern of bullets on the wall is too tight.

    Not that it matters much.


  13. #13
    Kprizzy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    MTOWN USA
    Posts
    6,599
    Reputation
    95
    Thanks
    292
    My Mood
    Angelic
    Lmao nice bust

  14. #14
    KingDot's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Goodbye
    Posts
    11,806
    Reputation
    1167
    Thanks
    1,333
    My Mood
    Busy
    This was the dumbest idea for him to do /fp

    I mean, what a waste.
    Love you all


    ~BE A PART OF MPGH. JOIN GROUPS~




    (┛◉Д◉)┛彡┻━┻
    ლ(ಠ益ಠ)ლ

    Quote Originally Posted by KingDot
    Flame bait and instigate

Similar Threads

  1. [Patched] New Cheat For Ghost Mode Like Hack Too
    By kongsopheak in forum Mission Against Terror Hacks & Cheats
    Replies: 170
    Last Post: 10-01-2011, 11:25 PM
  2. yo guys new hack release now:)
    By sukh13 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 21
    Last Post: 10-02-2007, 10:37 PM
  3. guys my second hack ready now
    By sukh13 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 18
    Last Post: 09-30-2007, 02:29 AM
  4. 90% of hacks work now
    By blackmoon0 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 17
    Last Post: 09-06-2007, 06:24 PM
  5. All what we need simple hack for now.
    By sieko in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 10
    Last Post: 05-24-2007, 12:08 PM