Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Results 46 to 60 of 78
  1. #46
    NorthKorea's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    185
    Reputation
    -3
    Thanks
    33
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by deathr3in View Post
    north, its not cool to be happy when u got banned. not cool at all. noob fags say that. atleast i can play legit and own your ass. win PERIOD. dont talk to me or mention my name or i will come back to this stupidity thread.
    Lol? You're all talk. You can't prove shit.... I'm happy to be banned cause this game is shitty. Nexon= Gay fags who are greedy. Oh, play legit with me. I will fuck you up the ass. Add me. Don't rage quit and say i hack. BTW: I can already tell that you suck ass. Oh, what the fuck is a "stupidity thread" Learn some english.

    IGN: IVexonSMD. Or, if i'm banned on that, pm me.
    Last edited by NorthKorea; 09-10-2011 at 12:28 AM. Reason: deathr3in is a fag.

  2. #47
    Aborted's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Shitpost Defense
    Posts
    17,471
    Reputation
    3076
    Thanks
    6,394
    My Mood
    Twisted
    I once got 567 kills on Hired Guns once. No pic though. GRR
    When the earth is changed into a humid dungeon,
    In which Hope like a bat
    Goes beating the walls with her timid wings
    And knocking her head against the rotten ceiling;
    When the rain stretching out its endless train
    Imitates the bars of a vast prison
    And a silent horde of loathsome spiders
    Comes to spin their webs in the depths of our brains,
    All at once the bells leap with rage
    And hurl a frightful roar at heaven,
    Even as wandering spirits with no country
    Burst into a stubborn, whimpering cry.
    — And without drums or music, long hearses
    Pass by slowly in my soul; Hope, vanquished,
    Weeps, and atrocious, despotic Anguish
    On my bowed skull plants her black flag.

  3. #48
    NorthKorea's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    185
    Reputation
    -3
    Thanks
    33
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by Scarface97 View Post
    I once got 567 kills on Hired Guns once. No pic though. GRR
    Cool, but Hired Guns have no limit on kills....

  4. #49
    SkyLight's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    male
    Location
    Earth
    Posts
    961
    Reputation
    33
    Thanks
    1,595
    He's trying to say that he had more kills than the kill limit Not the fact that he hacks...

  5. #50
    NorthKorea's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    185
    Reputation
    -3
    Thanks
    33
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by SkyLight View Post
    He's trying to say that he had more kills than the kill limit Not the fact that he hacks...
    You just noticed that after i said it 3 TIMES...

  6. #51
    deathr3in's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Posts
    429
    Reputation
    47
    Thanks
    28
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by NorthKorea View Post
    Lol? You're all talk. You can't prove shit.... I'm happy to be banned cause this game is shitty. Nexon= Gay fags who are greedy. Oh, play legit with me. I will fuck you up the ass. Add me. Don't rage quit and say i hack. BTW: I can already tell that you suck ass. Oh, what the fuck is a "stupidity thread" Learn some english.

    IGN: IVexonSMD. Or, if i'm banned on that, pm me.
    haha noob I can beat your ass anytime, I always come first on the list oh wait I will make a youtube video and show you, noob fag.

    (at you)

    you suck
    Last edited by deathr3in; 09-10-2011 at 12:37 PM.

  7. #52
    NorthKorea's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    185
    Reputation
    -3
    Thanks
    33
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by deathr3in View Post
    haha noob I can beat your ass anytime, I always come first on the list oh wait I will make a youtube video and show you, noob fag.

    (at you)
    Lol. Prove that shit.

  8. #53
    deathr3in's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Posts
    429
    Reputation
    47
    Thanks
    28
    My Mood
    Aggressive
    Okay, noob fag. (at you) now I gtfo this thread. noob fag. Also get a life

  9. #54
    NorthKorea's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    185
    Reputation
    -3
    Thanks
    33
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by deathr3in View Post
    Okay, noob fag. (at you) now I gtfo this thread. noob fag. Also get a life
    Lol? You're cool. You say all that shit about getting out of this "stupidity" thread yet you still came back. You make me fucking laugh. We need more 9 year old trolls in here.
    Oh, if you don't like a thread, it's fucking common sense to not visit it, or even post in it.




































    But i forgot, you HAVE no COMMON SENSE. Go fuck off please and get the fuck out. Nobody here needs you you.

  10. #55
    deathr3in's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Posts
    429
    Reputation
    47
    Thanks
    28
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by NorthKorea View Post
    Lol? You're cool. You say all that shit about getting out of this "stupidity" thread yet you still came back. You make me fucking laugh. We need more 9 year old trolls in here.
    Oh, if you don't like a thread, it's fucking common sense to not visit it, or even post in it.




































    But i forgot, you HAVE no COMMON SENSE. Go fuck off please and get the fuck out. Nobody here needs you you.
    I've been here since Jan 2010

  11. #56
    alottaken's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    male
    Posts
    167
    Reputation
    10
    Thanks
    8
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by deathr3in View Post
    I've been here since Jan 2010
    Thought you were out of this thread?
    /moron detected

  12. #57
    NorthKorea's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    185
    Reputation
    -3
    Thanks
    33
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by deathr3in View Post
    I've been here since Jan 2010
    LOL? What the fuck with you being here for an year matter? Congrats! You were here for one shitty year! You deserve to be the owner of mpgh! Yay!
    Fuck off kid, you're making yourself look more of a dumbass than you are now.

  13. #58
    Taylor Swift's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Spangdahlem, Germany
    Posts
    6,384
    Reputation
    357
    Thanks
    635
    My Mood
    Buzzed
    Jesus this is just a rage thread...

  14. #59
    NorthKorea's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    185
    Reputation
    -3
    Thanks
    33
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by deathr3in View Post
    I've been here since Jan 2010


    I just love how you said "Jan 2010" And you've joined at Aug 2011.

    Gtfo.

    Quote Originally Posted by Taylor Swift View Post
    Jesus this is just a rage thread...
    Turned into a rage thread, because some people that posted in this thread, obviously can't read/see/ use their common sense. I post a pic of me getting 16 kills over 100, yet they're saying they don't care that i got banned. Idgaf if i got banned too. BUT THEN, one dumbass prick came along. His name was deathr3in. He just cracks me up.
    Last edited by NorthKorea; 09-10-2011 at 01:09 PM.

  15. #60
    7722lol's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Jersey... not where I wanna be
    Posts
    428
    Reputation
    6
    Thanks
    23
    My Mood
    Relaxed
    Sooo... pretty cool that you got 16 kills over the limit. How did you do it?

Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast

Similar Threads

  1. [Release] over 300 kills!!!
    By qepaxhiu in forum CrossFire Farming & Partner Request
    Replies: 9
    Last Post: 11-10-2010, 02:52 PM
  2. farm 100 kills rite now!
    By hamid1455 in forum CrossFire Farming & Partner Request
    Replies: 3
    Last Post: 09-08-2010, 08:15 AM
  3. I farm 100+ kills i let you farm 100+ kills!
    By sirwinalot00 in forum CrossFire Farming & Partner Request
    Replies: 3
    Last Post: 08-18-2010, 01:35 AM
  4. C++ Hackers Library v4.0 Over 100 Functions! ~Beginners
    By scriptkiddy in forum C++/C Programming
    Replies: 29
    Last Post: 12-25-2009, 07:10 AM
  5. 101 kills in a 100 kill round?
    By Wuzupmyhom in forum General
    Replies: 11
    Last Post: 03-30-2009, 02:19 PM