Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 42
  1. #16
    ortax's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Brooklyn
    Posts
    1,593
    Reputation
    44
    Thanks
    129
    My Mood
    Breezy
    lmfao. This was funny. xD

  2. #17
    Reflex-'s Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    192.168.1.01
    Posts
    6,633
    Reputation
    584
    Thanks
    2,261
    My Mood
    Dead
    I don't believe it.

  3. #18
    Jose Miguel's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Location
    Database
    Posts
    1,113
    Reputation
    16
    Thanks
    71
    My Mood
    Cynical
    nah more proof or
    no one will belive you lol,
    why would he send you a email and not send dave or someone else
    Aim for the best, reach for success.

  4. #19
    Kprizzy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    MTOWN USA
    Posts
    6,599
    Reputation
    95
    Thanks
    292
    My Mood
    Angelic
    Hmm javascript lol.

  5. #20
    Stevenom's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Summoner's Rift
    Posts
    17,746
    Reputation
    1087
    Thanks
    1,916
    My Mood
    Doubtful
    Quote Originally Posted by Jose Miguel View Post
    nah more proof or
    no one will belive you lol,
    why would he send you a email and not send dave or someone else
    Why would Dave post here?

  6. #21
    Crunchy Bacon's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    Los Angeles, CA
    Posts
    2,117
    Reputation
    88
    Thanks
    269
    My Mood
    Amused
    .

  7. #22
    NeverHere's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    wombs
    Posts
    97
    Reputation
    -20
    Thanks
    6
    My Mood
    Asleep
    So... how many fake email programs were released already over here? like 10 ?

  8. #23
    Girlz Rule's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    female
    Posts
    255
    Reputation
    7
    Thanks
    13
    op show proof dont troll why would we believe you

  9. #24
    udp's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,233
    Reputation
    43
    Thanks
    161
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by NeverHere View Post
    So... how many fake email programs were released already over here? like 10 ?
    Don't forget the ones you can purchase. Hmm 100?
    I was inactive for a few months.
    Why? Was to lazy to renew my password. -udp

  10. #25
    Stevenom's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Summoner's Rift
    Posts
    17,746
    Reputation
    1087
    Thanks
    1,916
    My Mood
    Doubtful
    Quote Originally Posted by Girlz Rule View Post
    op show proof dont troll why would we believe you
    The screenshot?

  11. #26
    Awkwardness's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Posts
    141
    Reputation
    10
    Thanks
    8
    My Mood
    Innocent
    @Boss I can do that too. I'll send a message from admin@Nexon.net saying that you are very, very, very special.

    P.S. Nice job on your 13k posts.
    THERE ARE TWO THINGS I LIKE: THANKS FROM PEOPLE AND SMILIES!!!

  12. #27
    SmartAlley's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    CA General Section
    Posts
    14,370
    Reputation
    577
    Thanks
    1,660
    My Mood
    Hot
    Yeah sure
    I know uncle Sam



    (╮°-°)╮┳━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━┻









  13. #28
    Blitz's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    4,135
    Reputation
    619
    Thanks
    4,348

  14. The Following User Says Thank You to Blitz For This Useful Post:

    SmartAlley (10-01-2011)

  15. #29
    Jailbroken671's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    13 28 N, 144 47 E
    Posts
    9,021
    Reputation
    704
    Thanks
    2,054
    My Mood
    Devilish
    seems iffy
    but you can create a email like that, like -maplegm-@Nexon.net

  16. #30
    KingDot's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Goodbye
    Posts
    11,806
    Reputation
    1167
    Thanks
    1,333
    My Mood
    Busy
    Well hello thar Sam the Ham
    Love you all


    ~BE A PART OF MPGH. JOIN GROUPS~




    (┛◉Д◉)┛彡┻━┻
    ლ(ಠ益ಠ)ლ

    Quote Originally Posted by KingDot
    Flame bait and instigate

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. LMAO I got owned at the Nexon forum site LOL
    By zlavik in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 13
    Last Post: 08-30-2009, 08:53 PM
  2. Calling Nexon help
    By ichimarux in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 7
    Last Post: 07-31-2009, 02:26 AM
  3. Can someone call nexon for me?
    By FORCE™ in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 17
    Last Post: 07-30-2009, 07:40 AM
  4. WOW MAN LOOK AT THIS GLITCH NEXON
    By bigbadwolf in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 8
    Last Post: 06-11-2009, 09:34 AM
  5. NEXON SUCKS!!!I OWNED THEM
    By skittlznick2 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 25
    Last Post: 08-30-2008, 04:37 AM