Thread: FML

Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    udp's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,233
    Reputation
    43
    Thanks
    161
    My Mood
    Doh

    FML

    Seen 5-shot was back, So I spent 30k on Keys... But I didn't get anything..
    D:
    I was inactive for a few months.
    Why? Was to lazy to renew my password. -udp

  2. #2
    DisturbedA7X's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    CA Modding Section + Minecraft section
    Posts
    1,382
    Reputation
    45
    Thanks
    210
    My Mood
    Lurking
    hahaha i bought one key and didnt get anything and after i activated the case, it told me i got 100% GP (which pissed me off cuz i dont need that), it d/ced. I'm playing legit with no mods or hacks and it d/cs after like 5 minutes. fuck nexon.


  3. #3
    M4ster H4cker's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Location
    Canada.
    Posts
    335
    Reputation
    -9
    Thanks
    18
    My Mood
    Aggressive
    I'd suggest waiting awhile for them. Maybe move to a blank server and check your inbox there. Inbox almost might be lagging. If still nothing, then the event isn't completely back yet.
    Thank meh if I helped you

  4. #4
    udp's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,233
    Reputation
    43
    Thanks
    161
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by Indestructible View Post
    hahaha i bought one key and didnt get anything and after i activated the case, it told me i got 100% GP (which pissed me off cuz i dont need that), it d/ced. I'm playing legit with no mods or hacks and it d/cs after like 5 minutes. fuck nexon.
    I don't DC, just lagging really, really bad. My char also lag teleporting. D:

    Quote Originally Posted by M4ster H4cker View Post
    I'd suggest waiting awhile for them. Maybe move to a blank server and check your inbox there. Inbox almost might be lagging. If still nothing, then the event isn't completely back yet.
    I've done so, going to try again though
    I was inactive for a few months.
    Why? Was to lazy to renew my password. -udp

  5. #5
    kolec94's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Davenport,IA
    Posts
    1,784
    Reputation
    2
    Thanks
    104
    thier not doing it for hisec keys now
    Combat Arms News -- Online FPS Action


  6. #6
    Reflex-'s Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    192.168.1.01
    Posts
    6,633
    Reputation
    584
    Thanks
    2,261
    My Mood
    Dead
    Hisec Keys aren't worth it Need to buy a Perm

  7. #7
    Kprizzy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    MTOWN USA
    Posts
    6,599
    Reputation
    95
    Thanks
    292
    My Mood
    Angelic
    That's a fail. You gotta earn it lol.

  8. #8
    Acidic's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    male
    Location
    teh interwebs
    Posts
    3,129
    Reputation
    41
    Thanks
    117
    My Mood
    Sneaky
    Lol its totally different this time

    successful trades:
    killingspirit, Zeus, Bubbles, BigNuts, IPhone4S, BurnRed, PooPoo12345, kolec94, Nexon, TJBRocker, xXBrokenBonezXx

    Current Games:

    MW3, Black Ops 2, TF2

    Total money spent buying CA accounts:

    200 Dollars

    Total money on CA:

    755 Dollars

  9. #9
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,265
    Reputation
    723
    Thanks
    13,318
    My Mood
    Sleepy
    You don't get 5 shot cases from keys anymore, you have to do the daily jobs

  10. The Following User Says Thank You to Polo For This Useful Post:

    udp (10-28-2011)

  11. #10
    EwanWarFox's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    548
    Reputation
    -4
    Thanks
    23
    My Mood
    Bitchy
    Read the event xd
    WANT TO RANK YOUR ACCOUNT ? NO SCAM GUARENTED.

    => http://www.mpgh.net/forum/444-combat...guarented.html

  12. #11
    Pako1009's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    Mexico city
    Posts
    285
    Reputation
    23
    Thanks
    11
    My Mood
    Psychedelic
    READ KIDS!! @udp

    "But don’t go thinking you can win by just buying a metric ton of HiSec keys this time! You’re going to have to earn your prizes!"

    Combat Arms News -- Online FPS Action

  13. #12
    Crunchy Bacon's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    Los Angeles, CA
    Posts
    2,117
    Reputation
    88
    Thanks
    269
    My Mood
    Amused
    bahaha .

  14. #13
    DisturbedA7X's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    CA Modding Section + Minecraft section
    Posts
    1,382
    Reputation
    45
    Thanks
    210
    My Mood
    Lurking
    Lol I already knew that. I meant I bought a key and after it told me what I got, the game d/ced. i bought a key cuz of the new weapons in it, but it gave me a retarded 100% gp pass for 10 games. >_>


  15. #14
    -Equinox's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Location
    Unknown
    Posts
    364
    Reputation
    10
    Thanks
    20
    My Mood
    Breezy
    Bahaha, shame
    Equinox loves you. <3

Similar Threads

  1. yo guys ragefools released the anti kick fml
    By Luke420 in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 16
    Last Post: 10-20-2009, 09:28 PM
  2. So yea..FML
    By Obama'sSon in forum General
    Replies: 12
    Last Post: 08-31-2009, 04:23 PM
  3. Fml
    By radnomguywfq3 in forum General
    Replies: 3
    Last Post: 08-18-2009, 11:20 PM
  4. fml
    By CaT- in forum General
    Replies: 71
    Last Post: 07-14-2009, 03:24 AM
  5. FML
    By Paroxysm in forum General
    Replies: 24
    Last Post: 07-03-2009, 07:10 PM