Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 46
  1. #31
    nxkun's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    My home
    Posts
    226
    Reputation
    14
    Thanks
    16
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Polo View Post


    You know what, i don't even know you.

    why would i gift you?
    yeah, you have the reason -.- why u would gift me something .. really idk im just asking :/
    thanks for time bro ^^


  2. #32
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,319
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by nxkun View Post
    yeah, you have the reason -.- why u would gift me something .. really idk im just asking :/
    thanks for time bro ^^

    lol haha sorry, but maybe if you were a bit more active in this section i'd do it

  3. #33
    kolec94's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Davenport,IA
    Posts
    1,784
    Reputation
    2
    Thanks
    104
    Quote Originally Posted by Polo View Post
    Get this.



    The case.
    Epic Case!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111


  4. #34
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,319
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by kolec94 View Post
    Epic Case!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
    Yup, i've seen better tho, like in AVGNS thread.

  5. #35
    lawlballers's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    17
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Okay, so I forgot about this thread LOL. Anways, I bought 3 Kalika Cases and got lucky. o.O (Idc about the spec stuff btw, only the guns, and the last thingy you get.) Anyways, the first one I got Vipers P90TR for 30 days, and I got 15 renewals from the case too! So I renewed it 15 times, 5 every hour, and I got 2x 90d and 2x 65d and the rest got about 1-30d, so from one Kalika I have Viper P90TR for 430d! >=D The other two though were pretty decent too, got Barons for around 30d and Meis for 7. I also have afew renewals I bought after that, I'm going to renew either Barons or Meis. :3 What do you guys think?

  6. #36
    ChronicZ's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    Bay Area , California.
    Posts
    1,328
    Reputation
    279
    Thanks
    137
    My Mood
    Doh
    i would say g36 valk if u know how to tap fire its beastz

  7. #37
    Mouzie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Saegertown
    Posts
    9,151
    Reputation
    520
    Thanks
    2,037
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by Polo View Post



    lol haha sorry, but maybe if you were a bit more active in this section i'd do it
    So you would gift me something?

    Muwhaha.

  8. #38
    nxkun's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    My home
    Posts
    226
    Reputation
    14
    Thanks
    16
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Polo View Post



    lol haha sorry, but maybe if you were a bit more active in this section i'd do it
    hahaha, don't worry i really understand ^^ I'm trying be more active in MPGH.net maybe some day i get something, btw thanks again bro


  9. #39
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,319
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Bear Jew View Post
    So you would gift me something?

    Muwhaha.
    Of course .

  10. #40
    nxkun's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    My home
    Posts
    226
    Reputation
    14
    Thanks
    16
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Polo View Post


    Of course .
    Oh! and me ? XD can you gift me something wuajajaa


  11. #41
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,319
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by nxkun View Post


    Oh! and me ? XD can you gift me something wuajajaa
    Didn't we settle this yesterday?

  12. #42
    nxkun's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    My home
    Posts
    226
    Reputation
    14
    Thanks
    16
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Polo View Post


    Didn't we settle this yesterday?
    Jajaja I think anyway i don't loose nothing asking

    PD: Ur banned ! lol


  13. #43
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,319
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by nxkun View Post


    Jajaja I think anyway i don't loose nothing asking

    PD: Ur banned ! lol
    haha not no more.

  14. #44
    nxkun's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    My home
    Posts
    226
    Reputation
    14
    Thanks
    16
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Polo View Post


    haha not no more.
    i see
    welcome back ^^


  15. #45
    Polo's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    /197/ or /335/
    Posts
    12,263
    Reputation
    723
    Thanks
    13,319
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by nxkun View Post


    i see
    welcome back ^^
    Thank you my good sir

  16. The Following User Says Thank You to Polo For This Useful Post:

    nxkun (12-03-2011)

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. What Sniper should I get Perm?
    By Amatowarrior in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 16
    Last Post: 08-18-2010, 07:00 AM
  2. What Perm Should I Get?
    By Polo in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 35
    Last Post: 07-09-2010, 12:28 PM
  3. what gun should i get?
    By randomguyme in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 11
    Last Post: 09-20-2009, 09:16 AM
  4. What Antivirus should i get?!
    By SupB in forum General
    Replies: 40
    Last Post: 09-04-2009, 01:23 PM
  5. What car should I get.
    By Khahnlehuu in forum Debate Fort
    Replies: 11
    Last Post: 08-27-2009, 01:18 PM