Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 51
  1. #31
    Zendor's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    In your ass living with ur mum -.-
    Posts
    42
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Mouzie View Post
    I'm a rat. :<

    Mice have smaller tail and they are smaller.
    lol ok
    lets flame him ^^ or just ever join his room and permtap only him haha

  2. #32
    Mouzie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Saegertown
    Posts
    9,151
    Reputation
    520
    Thanks
    2,036
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by Zendor View Post
    lol ok
    lets flame him ^^ or just ever join his room and permtap only him haha
    Jim did that to me. -.-


    I STILL KICKED HIS ASS>

  3. #33
    Rike73's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Texas
    Posts
    360
    Reputation
    18
    Thanks
    22
    My Mood
    Yeehaw
    Legit players just randomly just come in here to see what is going on. That is my guess. Could have been a choob with 2 posts.

  4. #34
    Jimmy's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Jersey
    Posts
    4,575
    Reputation
    70
    Thanks
    647
    ahhahahah checked saalaam has never been reported

  5. #35
    Mouzie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Saegertown
    Posts
    9,151
    Reputation
    520
    Thanks
    2,036
    My Mood
    Happy
    I acutally have been reported a lot.

  6. #36
    Jimmy's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Jersey
    Posts
    4,575
    Reputation
    70
    Thanks
    647
    lol well they just say that

  7. #37
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    Hmmm. I'm from Nexon and I don't report to CBL. I just perma ban.

    Sha!
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  8. #38
    pureflame212's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Over the rainbow
    Posts
    394
    Reputation
    10
    Thanks
    102
    My Mood
    In Love
    Most choobs make accounts just to get the hacks and post some where else to get thnx and rep -_- i hate ppl like tht
    100% Legit Account

    [img]http://************.com/sig/012/xdweezy.jpg[/img]











    To Do List
    100 Posts []
    150 Posts []
    250 Posts []
    500 Posts []
    750 Posts []
    1000 Posts []
    Get Unbelievable []
    Get Unbelievable+ []
    Get Unbelievably++ []
    Make A Pointless Long List []
    Finish Pointless Long List []

  9. #39
    mongoose5697's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Atlantis
    Posts
    530
    Reputation
    13
    Thanks
    446
    My Mood
    Sneaky
    i agreee yay

    Quote Originally Posted by Obama View Post
    You are a modding god
    You heard it from obama.











    Remember to thank me for my mods or if i helped you.

  10. #40
    pureflame212's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Over the rainbow
    Posts
    394
    Reputation
    10
    Thanks
    102
    My Mood
    In Love
    Lol But it is true dont u think most choobs just make accounts 2 leech and get credit from a diff website -_-
    100% Legit Account

    [img]http://************.com/sig/012/xdweezy.jpg[/img]











    To Do List
    100 Posts []
    150 Posts []
    250 Posts []
    500 Posts []
    750 Posts []
    1000 Posts []
    Get Unbelievable []
    Get Unbelievable+ []
    Get Unbelievably++ []
    Make A Pointless Long List []
    Finish Pointless Long List []

  11. #41
    satindemon4u's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,192
    Reputation
    12
    Thanks
    260
    My Mood
    Lonely
    That dirty little bitch lol.

    The snitch that is.

  12. #42
    Banned4life's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    1,256
    Reputation
    12
    Thanks
    111
    My Mood
    Buzzed
    lol word....

  13. #43
    monsterthejuggalo's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Rockford,Il
    Posts
    280
    Reputation
    10
    Thanks
    28
    My Mood
    Twisted
    broly is one of them snitches rember on the post about one of the aimbots he posted a screen shot and said i posted this to nexon and shit like that
    Goals List

    [x] get 10 posts
    [x] get 50 posts
    [x] get 100 posts
    [x] get 200 posts WOOT
    [ ] get 300 posts FANTASTIC
    [ ] get 400 posts UNBELIEVABLE
    [ ] get 500 posts UNBELIEVEABLE +
    [x] buy vip
    [x] buy vip again
    [ ] starting to learn C++
    [ ] master C++
    [ ] make own hacks
    [x] get called a hacker while legit
    [x] get called hacker
    [x] get called hacker by another hacker
    [x] get banned
    [ ] finish this list
    [x] get a 30% headshot record
    [x] have 2.0 KD legit
    [x] have 3.0 KD public hacks
    [ ] Become Moderator for MPGH

    Vote MoNsTeR for Mod





  14. #44
    ~Katlyn~'s Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In A Box
    Posts
    333
    Reputation
    10
    Thanks
    170
    My Mood
    Cheerful
    I Really Thought The Person Meant "Remote Access Trojan"...
    Quote Originally Posted by M 3 R K 3 D
    Uhhh, can you send me a pic of you naked i would very much appreciate it (:









  15. #45
    Ian's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    ส้้้้้้้้้้้้้
    Posts
    5,828
    Reputation
    506
    Thanks
    892
    it's ur own fault for posting ur pic and showing the name of using a hack.. u should've crossed ur name when u posted that pic in here. there r lots of people that knows this site and nexon also so do not show ur name in public at mpgh especially a pic of using a hack...

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. is there going to be a mpgh oub and vip for CA
    By zmansquared in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 37
    Last Post: 09-20-2009, 08:11 PM
  2. There should be no more MPGH public hack [Come in if you want some e-drama]
    By Hyperion in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 20
    Last Post: 05-30-2009, 12:49 PM
  3. Is there an MPGH logo?
    By noobi4life in forum General
    Replies: 12
    Last Post: 11-03-2007, 09:23 PM
  4. hey this is a challenge for all u mpgh coders out there!!!
    By prox32 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 3
    Last Post: 05-17-2007, 12:18 PM
  5. [WARNING] there are trolls on MPGH
    By Kyojiro in forum General
    Replies: 24
    Last Post: 01-27-2006, 08:02 PM

Tags for this Thread