Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19
  1. #1
    dw3fan's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    WESTSIDE bitches
    Posts
    2,822
    Reputation
    10
    Thanks
    198
    My Mood
    Yeehaw

    weird shet going on in CA IMPORTANT.....

    ok so before the patch i applied for the clan ParoXysmE and then after the patched i logged in and it said evolved gaming and when i search that clan there is no such thing and when i go to clan its empty and when i go to clan search it says clan waiting list ParoXysmE how could i be in a clan if im in the waiting list for ParoXysmE??? i didnt even apply for evolved gaming WHAT DA f happened???
    https://soundcloud.com/pnastybeats
    Subscribe + Rate!

  2. #2
    Mouzie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Saegertown
    Posts
    9,151
    Reputation
    520
    Thanks
    2,036
    My Mood
    Happy
    Sometimes, a clan will change it name.

    I think.

  3. #3
    zlavik's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    ƵĻĆVÍĶ
    Posts
    839
    Reputation
    18
    Thanks
    103
    My Mood
    Angelic
    mine said legit gamers or something i wasnt even in any clan LOL!

  4. #4
    whtlight's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Smokin trees
    Posts
    3,116
    Reputation
    -25
    Thanks
    413
    lol thats odd lol maybe u made a mistake
    50 grand every week, fuckin' rat budget.
    I win, always.

  5. #5
    dw3fan's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    WESTSIDE bitches
    Posts
    2,822
    Reputation
    10
    Thanks
    198
    My Mood
    Yeehaw
    im in the evolved gaming clan and im on the clan waiting list for ParoXysmE because i applied for them wen i didnt have a clan witch was before the patch how do i get out of evolved gaming and no paroXysmE did not have a name change!
    https://soundcloud.com/pnastybeats
    Subscribe + Rate!

  6. #6
    Killerskillz's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Canada
    Posts
    377
    Reputation
    10
    Thanks
    28
    My Mood
    Cool
    lol happned to my bro when his patch was done he said he applied for another clan and ended up in a clueless clan that wasen't created

  7. #7
    pureflame212's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Over the rainbow
    Posts
    394
    Reputation
    10
    Thanks
    102
    My Mood
    In Love
    Its Just a glitch lol
    100% Legit Account

    [img]http://************.com/sig/012/xdweezy.jpg[/img]











    To Do List
    100 Posts []
    150 Posts []
    250 Posts []
    500 Posts []
    750 Posts []
    1000 Posts []
    Get Unbelievable []
    Get Unbelievable+ []
    Get Unbelievably++ []
    Make A Pointless Long List []
    Finish Pointless Long List []

  8. #8
    Forsaken_One's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    When you find out,tell me
    Posts
    932
    Reputation
    11
    Thanks
    100
    My Mood
    Twisted
    Yea i was in OA and apperently i switched to Nemesis?

  9. #9
    -Madara_Uchihă-'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    6,507
    Reputation
    688
    Thanks
    1,136
    My Mood
    Relaxed
    Same happend to me. I was Clan-Less, when ii logged in, I was in a Clan I'v never heard of

  10. #10
    pureflame212's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Over the rainbow
    Posts
    394
    Reputation
    10
    Thanks
    102
    My Mood
    In Love
    Lol that happened to alot of people everyone knows why that happened... and if you dont know you its cuz NEXON Fails
    100% Legit Account

    [img]http://************.com/sig/012/xdweezy.jpg[/img]











    To Do List
    100 Posts []
    150 Posts []
    250 Posts []
    500 Posts []
    750 Posts []
    1000 Posts []
    Get Unbelievable []
    Get Unbelievable+ []
    Get Unbelievably++ []
    Make A Pointless Long List []
    Finish Pointless Long List []

  11. #11
    dw3fan's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    WESTSIDE bitches
    Posts
    2,822
    Reputation
    10
    Thanks
    198
    My Mood
    Yeehaw
    lmao everytime i log in its a diff clan i was in this clan named the HACKSCLANs and ppl were saying im gonna report you and ur a hacker lmao!!!
    https://soundcloud.com/pnastybeats
    Subscribe + Rate!

  12. #12
    pureflame212's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Over the rainbow
    Posts
    394
    Reputation
    10
    Thanks
    102
    My Mood
    In Love
    LMFAOOOOOOO Haha does that clan even exist?
    100% Legit Account

    [img]http://************.com/sig/012/xdweezy.jpg[/img]











    To Do List
    100 Posts []
    150 Posts []
    250 Posts []
    500 Posts []
    750 Posts []
    1000 Posts []
    Get Unbelievable []
    Get Unbelievable+ []
    Get Unbelievably++ []
    Make A Pointless Long List []
    Finish Pointless Long List []

  13. #13
    dw3fan's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    WESTSIDE bitches
    Posts
    2,822
    Reputation
    10
    Thanks
    198
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by pureflame212 View Post
    LMFAOOOOOOO Haha does that clan even exist?
    i searched it and no it doesnt then why is it there such a big fail!!
    https://soundcloud.com/pnastybeats
    Subscribe + Rate!

  14. #14
    pureflame212's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Over the rainbow
    Posts
    394
    Reputation
    10
    Thanks
    102
    My Mood
    In Love
    Lol cuz nexon fu cked sumthin up wen patching there4 they r all choobs and shud b laffed at
    100% Legit Account

    [img]http://************.com/sig/012/xdweezy.jpg[/img]











    To Do List
    100 Posts []
    150 Posts []
    250 Posts []
    500 Posts []
    750 Posts []
    1000 Posts []
    Get Unbelievable []
    Get Unbelievable+ []
    Get Unbelievably++ []
    Make A Pointless Long List []
    Finish Pointless Long List []

  15. #15
    dw3fan's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    WESTSIDE bitches
    Posts
    2,822
    Reputation
    10
    Thanks
    198
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by pureflame212 View Post
    Lol cuz nexon fu cked sumthin up wen patching there4 they r all choobs and shud b laffed at
    i changed clans like 12 times today lmao they probably mest with the clan server or motherboard thingy lol.......... it also says this problem for many on nexon forums for bug reports lol........
    https://soundcloud.com/pnastybeats
    Subscribe + Rate!

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. my mpgh is going weird!
    By akama1 in forum Suggestions, Requests & Help
    Replies: 2
    Last Post: 09-05-2009, 03:59 PM
  2. shet going on in iran?.....
    By dw3fan in forum General
    Replies: 12
    Last Post: 06-15-2009, 12:40 AM
  3. weird...
    By gamer9191 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 2
    Last Post: 02-19-2006, 06:03 PM
  4. The Chinese are going to kill us all!
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 21
    Last Post: 01-28-2006, 10:56 AM
  5. Jan 5th - An Important Date
    By Dave84311 in forum SCI-FI
    Replies: 14
    Last Post: 01-10-2006, 05:13 PM

Tags for this Thread