Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 26 of 26
  1. #16
    Justin's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Melbourne, Australia
    Posts
    7,012
    Reputation
    1207
    Thanks
    2,820
    My Mood
    Inspired

    Cool

    Quote Originally Posted by Flared View Post
    Cant w8 till it gets approved
    OMG! Just after me an sendi11 had a debate on this hack, this guy just comes along and posts a random thread! I agree with sendi11, read the other threads before posting!

    [EDIT-SEDNI11] True, i was gonna be like that, but I remembered how much I hated leeches when I was dling Pirated everything, so I decided to make a Mega Thread on weapon Comparisons (Coming in 5-7 days)
    Last edited by Justin; 09-09-2009 at 08:56 AM.

    Minion Statistics

    Ex-Console Minion: 13/01/2011 ~ 19/04/2011
    Console Re-Minion: 14/06/2012 ~ 27/02/2013
    AVA Minion: 22/06/2012 ~ 12/11/2012
    Battlefield Minion: 04/02/2013 ~ 27/02/2013

    Computer Specifications
    Case: NZXT Phantom 820
    PSU: Corsair HX-850W V2
    Mobo: ASUS Z87-Deluxe
    CPU: Intel Core i7-4770K
    CPU Cooling: Swiftech H220 All-In-One Liquid Cooler (Cooled by 2x Noctua NF-F12 PWM 120mm Fans)
    RAM: Corsair Platinum Dominators CMD16GX3M2A2400C10 (2x8GB DDR3 2400Mhz XMP)
    GFX: ASUS GeForce GTX 770 DirectCU II OC 2GB
    Monitor: LG 29EB93 29" Ultrawide LED IPS Panel (2560x1080)(29:1 Ratio)
    Mouse: Razer Deathadder 2012
    Keyboard: Ducky DK 9008G2 Cherry MX-Brown Mechanical Keyboard


  2. #17
    RoflMyWaffle's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Gone fishin'
    Posts
    774
    Reputation
    11
    Thanks
    39
    My Mood
    Breezy
    Lol i hate aimbots. I call them Skill Killers. when u go legit,
    you will be shitter than a choob. But if this is the aimbot we
    are all thinking about, it might get u banned i think.
    Sooo many warnings have been given out about this hack.
    Anyway, i guess ull learn. And hopefully no one will post this
    hack ever again~!!!!! D: D:

  3. #18
    kimodragon's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    MoVal
    Posts
    222
    Reputation
    11
    Thanks
    24
    My Mood
    Amused
    Also, everybody on this site has that aimbot

  4. #19
    deathninjak0's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,512
    Reputation
    12
    Thanks
    294
    My Mood
    Cool
    Remove the aimbot now noob.

  5. #20
    Ghty82 Backup's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Combat Arms Section, Sydney, Australia
    Posts
    311
    Reputation
    10
    Thanks
    93
    My Mood
    Angelic
    You can't post this man It has advertising on it from RK

  6. #21
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    Quote Originally Posted by RoflMyWaffle View Post
    Lol i hate aimbots. I call them Skill Killers. when u go legit,
    you will be shitter than a choob. But if this is the aimbot we
    are all thinking about, it might get u banned i think.
    Sooo many warnings have been given out about this hack.
    Anyway, i guess ull learn. And hopefully no one will post this
    hack ever again~!!!!! D: D:
    this aimbot has helped me with my shooting

    i dont no why but im better now


    LIVERPOOL FC


  7. #22
    sommotommo's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Italy
    Posts
    343
    Reputation
    12
    Thanks
    141
    My Mood
    Confused
    Someone approve the fkin download

  8. The Following User Says Thank You to sommotommo For This Useful Post:

    [VIP]SommoTommo (10-08-2009)

  9. #23
    jamers1160's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    thx man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. #24
    Symbol's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    316
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    Stupid choob
    Someone needs to start banning people like this. Dam leecher.

    This has been said thousands of times
    KEEP THAT AIMBOT OFF THIS SITE IDIOT.
    READ THE RULES

  11. #25
    XGelite's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Enter text here
    Posts
    1,347
    Reputation
    12
    Thanks
    274
    oh no... this has been leeched again!!! = patched soon!!! stop posting this please!

  12. #26
    whitten's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,461
    Reputation
    21
    Thanks
    491
    posted many times!!!
    many...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Working Aimbot -Wallhack
    By jasonll1234 in forum Call of Duty 4 - Modern Warfare (MW) Hacks
    Replies: 3
    Last Post: 04-16-2009, 01:17 PM
  2. i need working aimbot please
    By brianvdb in forum Soldier Front Hacks
    Replies: 1
    Last Post: 03-07-2009, 01:12 AM
  3. Working aimbot?
    By benike1 in forum Call of Duty 4 - Modern Warfare (MW) Hacks
    Replies: 6
    Last Post: 02-25-2009, 01:21 PM
  4. GBWC working Aimbot on english plz!
    By Gorlim in forum GunBound Hacks / Bots
    Replies: 7
    Last Post: 10-26-2007, 07:52 PM
  5. [RELEASE] Working AimBot
    By quin123 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 28
    Last Post: 10-22-2006, 11:07 PM

Tags for this Thread