Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    jmend736's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Summoners Rift
    Posts
    654
    Reputation
    12
    Thanks
    78
    My Mood
    Happy

    Furter Public with ASMU Protection

    Like title says Will the future PUB have ASMU Protection o.O Just Woundering

    I’m afraid of three things: Women, snakes, and the police. They all have the ability to hurt me and make it look like it was my fault.

  2. #2
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    ASMR and MAYBE
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  3. #3
    headsup's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Pa
    Posts
    1,232
    Reputation
    8
    Thanks
    207
    My Mood
    Cynical
    Noobs. and noobs

  4. #4
    urukillora's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    872
    Reputation
    10
    Thanks
    40
    My Mood
    Angelic
    well this should stop the massive hackers in CA... im actually greatful of this.. they shouldve raised the requirement to like 50thx..
    I KNOW WAY MORE FKING ANIMES THAN U DO SO DONE MISS WITH ANIME SHET ON ME
    If u want advises on anime i will glad to help u. Just gimme what kind of anime u want
    This pic is from Code Geass. If u didnt watch it yet, go watch it. If u hate it, dont talk to me. I watched both seasons 4+ times....
    [img]http://smileyrainbow.files.*********.com/2008/10/code_geass_r2.jpg[/img]

  5. #5
    headsup's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Pa
    Posts
    1,232
    Reputation
    8
    Thanks
    207
    My Mood
    Cynical
    huh what is this actually??
    i dont get it

  6. #6
    Melikepie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,653
    Reputation
    12
    Thanks
    131
    My Mood
    Amazed
    ASMu is a program that user1 and xplictt made and it is a way of keeping leechers out. As for ASMU it is possible the people will consider putting it in for the pub

  7. #7
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    Wish I was in the GH team to help out with the security sytem. *Sniff
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  8. #8
    KING's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    10,770
    Reputation
    702
    Thanks
    3,074
    My Mood
    Angry
    MPGH should Just realease the very basic chams and wallhack---And Everything above that should be ASMU protected....And something better thank 15 thanks...Ive already seen a choob (or something slighly above it) with 15 thanks.....Potential Leech

  9. #9
    mlkey's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Under Your bed
    Posts
    442
    Reputation
    10
    Thanks
    25
    My Mood
    Mellow
    YES! make the asmu for public also! and soon make it to 30 thanks(notice i dont have 15 thanks) but i hate noob hackers!

  10. #10
    Fulfilled's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Behind you... :P
    Posts
    973
    Reputation
    14
    Thanks
    73
    My Mood
    Amused
    Yeah, choobs are just gonna spam thanks to each other and create threads just for it... maybe we should get either higher thanks or a thanks blocker after so and so thanks per day.
    Respect List
    Dave - for creating the site.
    User1 - he's an uber beast.
    Whitten - for having an emo bear on his avatar.
    Obama - for being "Obamba" rofl.
    Liz - She helps a LOT (good bye choobs...)
    Stumpy & Trunky - can't tell which is which for some reason, sorry
    ...
    Where'd they all go?

    Me - Because you have to respect yourself.

  11. #11
    CRUSTY's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    ._.
    Posts
    8,016
    Reputation
    161
    Thanks
    497
    My Mood
    Pensive
    Hopefully it will, so it wont be as much of a catastophe as the [omg cant say name] hack released earlier...

    I'll most likely be excluded, but oh well lol. Legit is more fun after a while.

  12. #12
    juanrineytor's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    Moo-chang
    Posts
    3,398
    Reputation
    0
    Thanks
    195
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by User1 View Post
    ASMR and MAYBE
    what's ASMR? is it like AMSU? will the same people still be registered?

  13. #13
    cakoman's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    MooCow City
    Posts
    498
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    My Mood
    Doh
    Well thats fkin true (i dont have any requeriments) i hate noob choobs that go around just changing names and putting [RELEASE](Username)'s Super Public Hack[RELEASE] well i hope you guys get it but why u just dont do idk maybe an ASMU that need username and password maybe?






    Respect List:
    -Dave
    -XpLiiCiT-
    -User1
    -Me (obviously)
    -Liz (she is so cool flaming)
    -Obama

Similar Threads

  1. [Release] MEga Public With CE/Debugger Bypassed
    By croner in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 53
    Last Post: 12-23-2009, 04:47 AM
  2. Zeas Public with aimbot 23/05/09
    By skatebone in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 29
    Last Post: 05-23-2009, 10:20 PM
  3. NEW CROSSFIRE PUBLIC WITH AIMBOT AND INVISIBLE
    By password456 in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 35
    Last Post: 05-04-2009, 08:08 AM
  4. [BIG RELEASE] Wr-Source Public with ASM Hacks
    By Evilbot in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 27
    Last Post: 11-27-2007, 07:46 AM
  5. Free Public with Wallhack
    By xxkillerxx1 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 16
    Last Post: 10-18-2007, 04:07 PM

Tags for this Thread