Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 21
  1. #1
    -James's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    MEETING TRUNKY ON XBOX. OH WAIT, HE DOESNT HAVE IT
    Posts
    4,942
    Reputation
    41
    Thanks
    817
    My Mood
    Bashful

    Bye Bye For A few Days Liz =]

    Before choobs start asking

    WHY IS LIZ BANNED

    Shes hit 3000 posts, at 3000 posts, u get banned, she'l be back very soon.

  2. #2
    Lizzie_backup's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    female
    Location
    Ban lands.
    Posts
    106
    Reputation
    10
    Thanks
    31
    My Mood
    Amused
    but im watching

  3. The Following User Says Thank You to Lizzie_backup For This Useful Post:

    clee2796 (09-25-2009)

  4. #3
    Threadstarter
    MPGH Knight
    -James's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    MEETING TRUNKY ON XBOX. OH WAIT, HE DOESNT HAVE IT
    Posts
    4,942
    Reputation
    41
    Thanks
    817
    My Mood
    Bashful
    hehehehehehehe

    but seriously

    remember the day corndog hit 1337 posts.

    atleast 9 threads about why he was gone.

    So yeah just helping

  5. #4
    Lizzie_backup's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    female
    Location
    Ban lands.
    Posts
    106
    Reputation
    10
    Thanks
    31
    My Mood
    Amused
    lol Gawd ik, i made a thread on WR sec, bc ik the threads would begin.

  6. The Following User Says Thank You to Lizzie_backup For This Useful Post:

    clee2796 (09-25-2009)

  7. #5
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    Hai Liz!

    bleh
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  8. #6
    Threadstarter
    MPGH Knight
    -James's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    MEETING TRUNKY ON XBOX. OH WAIT, HE DOESNT HAVE IT
    Posts
    4,942
    Reputation
    41
    Thanks
    817
    My Mood
    Bashful
    Dw bout me user

    IM NOT IMPORTANT

    and im re-installing VB 08.... it didnt let me make a .exe file no matter what i tried...

    edit: yeah i know what u mean liz, i hate seing them everywhere, so just as a quick first off- this should be well up in the forums, for all to know

    YOU GOT BANNED
    kehehehehhehe




    liz ::




    Quote Originally Posted by PixieCorp View Post
    Off-topic: WDF why are you banned Liz??

    On-Topic, This goes in the help thread.


    my point exactly..
    Last edited by -James; 09-24-2009 at 11:55 PM.

  9. #7
    caspstaytrueXD's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Where the Bud, Flows & Graffiti be at New York
    Posts
    640
    Reputation
    10
    Thanks
    98
    My Mood
    Psychedelic
    Whats w/ the 1337 i see on ppls Sig, Name & post whats that about & why if you reach 3000 what happens im confused Lolz

  10. #8
    Kallisti's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    深い碧の果てに
    Posts
    4,040
    Reputation
    52
    Thanks
    376
    My Mood
    In Love
    when u reach a certain post count ur banned for a while.

    like 1337,2k,3k,4k,5k etc

    未来が見えなくて怖いから
    未来が見えてしまって悲しいから
    目を閉じて優しい思い出に浸ってしまう




  11. #9
    Threadstarter
    MPGH Knight
    -James's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    MEETING TRUNKY ON XBOX. OH WAIT, HE DOESNT HAVE IT
    Posts
    4,942
    Reputation
    41
    Thanks
    817
    My Mood
    Bashful
    1337, in comput-nerd launchage, meens LEET, leet is like awesome.

    SO yeah
    she hit the 3k mark, = 2 day ban i think. or 1 day. w/e

  12. #10
    Grim's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    5,362
    Reputation
    112
    Thanks
    3,781
    My Mood
    Cynical
    GRATZ LIZ!!!! your post count cant match your rep tho
    Want to see my programs?
    \/ CLICK IT BITCHES \/

  13. #11
    caspstaytrueXD's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Where the Bud, Flows & Graffiti be at New York
    Posts
    640
    Reputation
    10
    Thanks
    98
    My Mood
    Psychedelic
    Wow nice im sorry to say but im not that Nerdy [ im not even Nerdy w/ my 54.23 GPA ] lmaoo i woulda never known what that meant

    & i guess its about to be warpathsins time also

  14. #12
    Kallisti's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    深い碧の果てに
    Posts
    4,040
    Reputation
    52
    Thanks
    376
    My Mood
    In Love
    Quote Originally Posted by WarPathSin666 View Post
    GRATZ LIZ!!!! your post count cant match your rep tho
    ur pretty close to ur 1337 post ban D:

    未来が見えなくて怖いから
    未来が見えてしまって悲しいから
    目を閉じて優しい思い出に浸ってしまう




  15. #13
    Tierrize's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    C:\MPGH\General
    Posts
    1,022
    Reputation
    -6
    Thanks
    89
    My Mood
    Amused
    Even Family Gets Banned -_- Someones Not Bias...Lol Atleast She Has A Back-up!


    Hazedup is the best there ever was

  16. #14
    Grim's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    5,362
    Reputation
    112
    Thanks
    3,781
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by Tierrize View Post
    Even Family Gets Banned -_- Someones Not Bias...Lol Atleast She Has A Back-up!
    u dont remember obama getting his 6k?? after 6k he had to remake his account cuz its auto perma ban.. LMAO he went by some K name for like a week
    Want to see my programs?
    \/ CLICK IT BITCHES \/

  17. #15
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,017
    Reputation
    880
    Thanks
    2,626
    My Mood
    Lurking
    Rofl ever one go spam gogogogo. Jk looks like your coming up on your 1337 ban.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. srry i wont be here for a few days
    By ltjustas1 in forum Flaming & Rage
    Replies: 7
    Last Post: 08-02-2009, 01:52 AM
  2. Good bye for now mpgh.
    By epshreeman5 in forum General
    Replies: 16
    Last Post: 07-15-2009, 04:44 AM
  3. Bye For a week
    By NabDab in forum General
    Replies: 2
    Last Post: 04-14-2009, 03:25 PM
  4. Bye for a While
    By System79 in forum General Game Hacking
    Replies: 3
    Last Post: 09-12-2006, 04:22 PM
  5. bye for serisous this time
    By SadisticGrin in forum General
    Replies: 17
    Last Post: 08-17-2006, 09:41 PM

Tags for this Thread