Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    NeverBorn's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    stealing from the cookie jar
    Posts
    1,569
    Reputation
    12
    Thanks
    563
    My Mood
    Pensive

    i'll be on less often

    hey guys, just wanted to tell everyone that i'm getting a PS3 and i won't be on MPGH too often because i'll be raping in battlefield or some other game. jk, but really, i won't be on as much. gordon has ruined CA which was my intentional goal after my csm1 was banned. because CA is now sharding a minimum of 2 hackers per game, i've decreased the time till i am getting a PS3. i'll probably have one within a week or two. if you want, you can post your gamer tag (whatever it's called) on my wall. i'll still get on MPGH, because, well, MPGH is just fucking amazing. great community, great mods, great website, and the rest of all that bullshit (jk). thanks a lot guys. don't bawl your eyes out thinking i'm leaving, because i'm not i'll just be on less often. having gotten this message out, i just want to say...
    FUCK NEXON



    p.s: i just found out if you google (image): fuck nexon, you can see my sig. this shows just how much i hate nexon

  2. #2
    NoloveSC's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Los Angeles, CA
    Posts
    1,746
    Reputation
    12
    Thanks
    121
    My Mood
    Twisted
    Have fun nigga.

    Add me

    SN: NoloveSC

    I think we need a neighborhood watch.
    I think thats what happened, you got robbed and the neighborhood watched!
    ------------------------------------------------------
    Press Thanks if i helped.
    Current Status: Offline.

  3. #3
    NeverBorn's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    stealing from the cookie jar
    Posts
    1,569
    Reputation
    12
    Thanks
    563
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by NoloveSC View Post
    Have fun nigga.

    Add me

    SN: NoloveSC
    i'll do that when i get my ps3 :\

  4. #4
    juanrineytor's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    Moo-chang
    Posts
    3,398
    Reputation
    0
    Thanks
    195
    My Mood
    Amused
    LOL I got my I love console games I have them all niggas. .

    Get killzone 2 so we can play 2gether.

    Yet I bought my ps3 months ago and haven't registered... to lazy...

  5. #5
    NeverBorn's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    stealing from the cookie jar
    Posts
    1,569
    Reputation
    12
    Thanks
    563
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by juanrineytor View Post
    LOL I got my I love console games I have them all niggas. .

    Get killzone 2 so we can play 2gether.

    Yet I bought my ps3 months ago and haven't registered... to lazy...
    oh great idea... i was trying to think of the good shooter games. helghasts will feel the power of my supreme combat arms default knife >.>

  6. #6
    juanrineytor's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    Moo-chang
    Posts
    3,398
    Reputation
    0
    Thanks
    195
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by NeverBorn View Post
    oh great idea... i was trying to think of the good shooter games. helghasts will feel the power of my supreme combat arms default knife >.>
    That knife fucking owns. What I hate was the ending. Made me think. WTF ??? where the hell did they came from? and rico is such a tardddd.

  7. #7
    NeverBorn's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    stealing from the cookie jar
    Posts
    1,569
    Reputation
    12
    Thanks
    563
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by juanrineytor View Post
    That knife fucking owns. What I hate was the ending. Made me think. WTF ??? where the hell did they came from? and rico is such a tardddd.
    i have no idea what the fuck you are talking about O.̣

  8. #8
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    /Closed spammer

    jk lol cya?
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  9. #9
    l0lz0rs's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    California, U.S
    Posts
    277
    Reputation
    10
    Thanks
    34
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by NeverBorn
    FUCK NEXON
    Amen man, amen...

  10. #10
    l0lz0rs's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    California, U.S
    Posts
    277
    Reputation
    10
    Thanks
    34
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by juanrineytor View Post
    LOL I got my I love console games I have them all niggas. .

    Get killzone 2 so we can play 2gether.

    Yet I bought my ps3 months ago and haven't registered... to lazy...
    Lol fail.
    Whoops sorry for double posting forgive me!

  11. #11
    NeverBorn's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    stealing from the cookie jar
    Posts
    1,569
    Reputation
    12
    Thanks
    563
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by User1 View Post
    /Closed spammer

    jk lol cya?
    notice how i said i just won't be online as often.. or did you mean cya as in oh see you in 4 hours!

    >.>

  12. #12
    geebes888's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    145
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    My Mood
    Sneaky
    we'll miss you lol.


    -Advertisements(Permanent ban)
    -Flaming(1+ day ban)
    -Nazi or Racist content/comments ( 5+ day ban)
    -Bumping old threads 1 week or older( 3 day ban)
    -Using outside download sources "Links"( 3+ day ban)
    -Spamming( 1+ day ban) -Begging for hacks ( 1 day ban)-
    No virus scan( 1 day ban)
    -Fake VirusScan ( 7+ day ban) -Posting Viruses,keyloggers (permanent ban) -
    Disrespect of Staff members (5+ day ban)




    OMfG i hate hate noobs that ask for hacks they shuld just go in a hole and die

    Thank me if i helped, or just thank me anyway


    [Respect list]

    Toymaker- for his crack hacking team.

    [MPGH]-XpliCitt-

    [MPGH]User1

    [MPGH]Liz

    [MPGH]Whitten

Similar Threads

  1. [Release] Combat Arms Trainer UPDATING OFTEN
    By LaBe1 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 46
    Last Post: 10-06-2008, 01:59 PM
  2. Combat Arms Trainer (LaBe1 CA Hacks) Updating often
    By LaBe1 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 60
    Last Post: 09-23-2008, 02:47 PM
  3. pb updates more often
    By tiagosoft in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 2
    Last Post: 02-14-2008, 02:14 PM
  4. (TUT) Make your hack less detected. (NEW)
    By JuniorD in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 3
    Last Post: 11-27-2007, 05:56 PM
  5. Warrock gold for free or less?
    By pacgamer in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 21
    Last Post: 06-03-2007, 12:50 AM