Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 47
  1. #31
    FMRadio's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    261
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Luke420 View Post
    well it must still work cuz your banned and they know your on this site
    It's deleted by my anti-virus the other day... And i don't think that NEXON Game Controller is an keylogger.. I think nexon already explained what thats used for on their forums xD

  2. #32
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by FMRadio View Post
    It's deleted by my anti-virus the other day... And i don't think that NEXON Game Controller is an keylogger.. I think nexon already explained what thats used for on their forums xD
    nexon is a hoe and they need to suck mpgh .net big dick :P we be bigger then them :P

  3. #33
    ROUGHS3X's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH's resident persona non grata.
    Posts
    3,368
    Reputation
    38
    Thanks
    481
    My Mood
    Amused
    I wouldn't believe or trust Nexon as far as I can throw them. Must be the reason I don't get banned though. I use Opera and Safari. Hence, no game controller!

  4. #34
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by ROUGHS3X View Post
    I wouldn't believe or trust Nexon as far as I can throw them. Must be the reason I don't get banned though. I use Opera and Safari. Hence, no game controller!
    i will never trust nexon but i will take over the game rooms :P

  5. #35
    FMRadio's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    261
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Luke420 View Post
    nexon is a hoe and they need to suck mpgh .net big dick :P we be bigger then them :P
    Hahas.. I'm just hoping to get back my 2nd legit account back right now =)
    My main legit account ish bored =( i have 70k GP on there but the default guns suck. My 2nd legit account has 5 permanently weapons, which are fun to use doesn't make me go bored =D

  6. #36
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by FMRadio View Post
    Hahas.. I'm just hoping to get back my 2nd legit account back right now =)
    My main legit account ish bored =( i have 70k GP on there but the default guns suck. My 2nd legit account has 5 permanently weapons, which are fun to use doesn't make me go bored =D
    look at this shit bro guess who the one is hacking the shit out of ca

  7. #37
    FMRadio's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    261
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Luke420 View Post
    look at this shit bro guess who the one is hacking the shit out of ca YouTube - hacker
    I KNOW IT'S YOU!!! LOL

  8. #38
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by FMRadio View Post
    I KNOW IT'S YOU!!! LOL
    XD xD it so iss

  9. #39
    FMRadio's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    261
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Luke420 View Post
    XD xD it so iss
    That's VIP hacks right?
    Does MPGH sell Combat Arms VIP Hacks? Gonna' buy some if there is as the VIP hack(opk, etc) i'm using right now is made by my friend, which is free =D!

  10. #40
    Trunky Back-up's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    268
    Reputation
    19
    Thanks
    4
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by Luke420 View Post
    go to bed yo
    Go to Bed?
    WTF?
    It's like 8:30pm here!!!
    GAWDDD LOL

  11. #41
    FMRadio's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    261
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Trunky Back-up View Post
    Go to Bed?
    WTF?
    It's like 8:30pm here!!!
    GAWDDD LOL
    ROFL it's 5:42pm here for me..

    OFFTOPIC : Luke420 read ur PM

  12. #42
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    fuck that, if someone tells me i hack i just say i do and then everyones like he dosnt lol


    LIVERPOOL FC


  13. #43
    rifleman14's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    340
    Reputation
    10
    Thanks
    44
    My Mood
    Twisted
    ya i say that i always look there if i use chams.

  14. #44
    -James's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    MEETING TRUNKY ON XBOX. OH WAIT, HE DOESNT HAVE IT
    Posts
    4,942
    Reputation
    41
    Thanks
    817
    My Mood
    Bashful
    One time, i was playing a normal game, legit (liek always) and I died without a fight.

    First thing the killer says?

    OMG DUDE YOU DIDNT MOVE CUASE UR A HACKING AFK BOT.

    I was 50 - 9 =.=

  15. #45
    AsianNick's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    San Diego, CA
    Posts
    617
    Reputation
    14
    Thanks
    97
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Stumpy View Post
    One time, i was playing a normal game, legit (liek always) and I died without a fight.

    First thing the killer says?

    OMG DUDE YOU DIDNT MOVE CUASE UR A HACKING AFK BOT.

    I was 50 - 9 =.=
    lol wow ppl are idiots. I just never say anything anymore cause ppl have become so dumb it's pointless to argue. The biggest annoyance is with ppl I can see hacking with my chams and then when they die they scream hacker like a noob.

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. [Info] Tips for not getting caught hacking
    By sashiki in forum Combat Arms Tutorials
    Replies: 5
    Last Post: 10-31-2011, 02:33 PM
  2. How to Not get Caught: Combat Arms
    By Stevo_1066 in forum Combat Arms Help
    Replies: 22
    Last Post: 02-01-2011, 03:05 PM
  3. HOW CAN I NOT GET MY HACK DETECTED IN A GAME?
    By taker65432 in forum Anti-Cheat
    Replies: 17
    Last Post: 05-28-2010, 01:46 AM
  4. How do you get your hacks to not advertise MPGH?
    By Shamrock in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 1
    Last Post: 12-29-2008, 11:19 PM
  5. How to not get ANY hacks detected!
    By Rico760 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 7
    Last Post: 09-02-2008, 12:09 AM