View Poll Results: Do you still think i hack?

Voters
9. This poll is closed
  • Yea... you hack.

    5 55.56%
  • NO WAY! HES GOOOD!

    1 11.11%
  • Nice Rpg-7 & LAW Combo!

    3 33.33%

Thread: Proof.

Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    recon276's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    I'm living in your house 10 years from now. Yes, i'm from the future. And no. There is no Apocalypse
    Posts
    231
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Aggressive

    Talking Proof.

    This is pics of my legit guy in action. notice it has no hacks names at the top corner. that should be proof enough. All my names are replaced by my RECON276's name. So HAHA NEXON SPYS!
    I CAN OWN NOOBS WITH OR WITHOUT HACKS!

    (the rpg-7 kinda gives away my rank status.)

  2. #2
    JIGS4W's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,912
    Reputation
    48
    Thanks
    156
    21-7 is definitely not a hard score to get. I got 57-7 legit when I created a new account and played in recruit


  3. #3
    recon276's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    I'm living in your house 10 years from now. Yes, i'm from the future. And no. There is no Apocalypse
    Posts
    231
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by randomhacker View Post
    21-7 is definitely not a hard score to get. I got 57-7 legit when I created a new account and played in recruit
    yea... i've gotten something like that before.. but after playing a month with hacks, i still did preaty good legitly.

  4. #4
    th3vis's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    Philadelphia, PA
    Posts
    106
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    My Mood
    Sleepy
    :'( where's the Maybe radio-button?

  5. #5
    ROUGHS3X's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH's resident persona non grata.
    Posts
    3,368
    Reputation
    38
    Thanks
    481
    My Mood
    Amused
    Here's the problem. Well your biggest problem. It wouldn't be hard to figure out that last name. Nexon could simply look up each game and figure out who you are. Just saying. I usually block out like 8 names and block mine as well. That makes it harder.

  6. #6
    KING's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    10,770
    Reputation
    702
    Thanks
    3,074
    My Mood
    Angry
    1 V 1 me-and ill show you how your supposed to own..PM me

  7. #7
    JIGS4W's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,912
    Reputation
    48
    Thanks
    156
    Yes 1 v 1 me legit. Add my acc in my sig


  8. #8
    Grim's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    5,362
    Reputation
    112
    Thanks
    3,781
    My Mood
    Cynical
    i personally think everyone hacks.. and if you want to post proof do a video \/ FrameBuilder
    Want to see my programs?
    \/ CLICK IT BITCHES \/

  9. #9
    mxshwarz's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    sadas
    Posts
    202
    Reputation
    12
    Thanks
    5
    ur not that good why do u even post this shit come on man god

  10. #10
    recon276's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    I'm living in your house 10 years from now. Yes, i'm from the future. And no. There is no Apocalypse
    Posts
    231
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Aggressive
    I would Play you guys 1v1 but i don't want to use my Legit incase of spys and i can't use my hackers becuz they don't have my Legit's Nexon Weps!!!!

  11. #11
    King Voodoo's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Choobville
    Posts
    13
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Nice photo shop #cough#fail#cough#

  12. #12
    recon276's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    I'm living in your house 10 years from now. Yes, i'm from the future. And no. There is no Apocalypse
    Posts
    231
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by King Voodoo View Post
    Nice photo shop #cough#fail#cough#
    shut up choob. only choobs like you do that. i'm all truth.

  13. #13
    mxshwarz's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    sadas
    Posts
    202
    Reputation
    12
    Thanks
    5
    wats with u and spys god its just a game someone plays u 1 on 1 and ur gunna get banned haha ya right

  14. #14
    BARON's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,304
    Reputation
    11
    Thanks
    514
    If That Really Was You..WHy Did U COver the nams with ur username

  15. #15
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    Apparently you didn't read the TOS... -.-X
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




Tags for this Thread