Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    scorpoistak's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    portland oregon
    Posts
    307
    Reputation
    21
    Thanks
    191

    Messing with dumb a$$'s

    k this is for noob people who just come on this site asking the stupidest things ever (ex) free nx generator,wheres the hacks,can i get free vip,free money(etc).here to how to mess with them just do this.

    1. right click on ur comp and create a new shortcut
    2.now when it says"name the location of the file"
    put in win shutdown -s -f -t 30 -c "any thing u want the program to say" and click nxt
    3.name the file to anything u want
    4.now change the icon if u want(makes it more relistic)
    5.now upload it with a virusscan and send it to the noob u hate so much
    6.this will trigger the shutdown program on the computer and will pop up with a message saying what u put in the" " from step 2 i put in "Trojan Virus activated" so it messes with the noob thats it don't forget to thank me
    I"M NOT RESPONSIBLE FOR ANYTHING THAT HAPPENS TO U OR THE NOOB
    Last edited by scorpoistak; 12-01-2009 at 01:10 AM. Reason: idk

  2. The Following User Says Thank You to scorpoistak For This Useful Post:

    DroogMonkey (12-01-2009)

  3. #2
    curryisgood's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Posts
    372
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Dead
    Lol, this has been posted alot, and nearly everyone knows this, Thanks for trying but, Well, You probably helped a few people me? Well I already knew this lol


    If I could take your place, I would... I would die for you <3

    [Respect list]
    Daveiforgotthenumbers
    Liz
    corndog
    user1
    Me (I have to respect myself silly)
    Everyone on mpgh especially the minions, mods etc except the ones who break the rules and are fags.
    Fyrekillers
    Make my day
    thechipmyster
    Quote Originally Posted by Background Maker View Post
    STHU CHOOB
    LMAO






  4. #3
    Lolland's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Lolland!
    Posts
    3,165
    Reputation
    49
    Thanks
    868
    My Mood
    Inspired
    Dumb A$$'s....

    You need some serious grammar lessons.

    This is really old, and is well known. No big news to any of us. Plus it's in the wrong section.

  5. #4
    Alby-kun's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    你是黑人嗎?
    Posts
    4,286
    Reputation
    39
    Thanks
    428
    My Mood
    Fine
    I saw this on youtube! xD

  6. #5
    Melikepie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,653
    Reputation
    12
    Thanks
    131
    My Mood
    Amazed
    o man cute

  7. #6
    JIGS4W's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,912
    Reputation
    48
    Thanks
    156
    This has nothing to do with combat arms...


  8. #7
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    Quote Originally Posted by randomhacker View Post
    This has nothing to do with combat arms...
    and it has been posted 2425543 times


    LIVERPOOL FC


  9. #8
    JIGS4W's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,912
    Reputation
    48
    Thanks
    156
    Plus, Even I know how to make this


  10. #9
    martijno0o0's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    242
    Reputation
    10
    Thanks
    11
    My Mood
    Stressed
    pfff u need to be realy stupit if u do this... this is just shuting down your pc...

    lawlz