Thread: Nexon's fails

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16
  1. #1
    PyrexxHero®'s Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    My house
    Posts
    4,953
    Reputation
    575
    Thanks
    493
    My Mood
    Lurking

    Nexon's fails

    First off is a nice loss by my team
    We lost by 0 points
    (We got a nade kill after they got 140)


    Next is using an unmentionable wallhack (Now patched)
    It seems as though Nexon marked lights as player textures?
    (Rattlesnake)







    Finally, I think I found Dannyboy playing CA
    His name is imsoDARK
    (Notice how well I play legit)

    SuperBadassExtraordinaire says (5:53 PM):
    babysitting is ghey
    Corndog says (5:53 PM):
    ur ghey
    Baron De Montesquieu..Wtf? [Czar] says (5:53 PM):
    you're a breaded hotdog

  2. #2
    privatebomley's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    1 Microsoft Way, Redmond, WA‎
    Posts
    317
    Reputation
    10
    Thanks
    100
    My Mood
    Cool
    No need to white out your account if you're legit, I think. Nice job on your score anyways!
    Descartes: "I think, therefore I am."

  3. #3
    h4x0rswln's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    96
    Reputation
    10
    Thanks
    13
    Quote Originally Posted by privatebomley View Post
    No need to white out your account if you're legit, I think. Nice job on your score anyways!
    it's a hacking site, nexon spies on mpgh, if they saw his username here thats reason enough to ban him, but i doubt they would. either way, your never sorry after your safe.

  4. #4
    Stephen's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Engine.exe
    Posts
    4,690
    Reputation
    184
    Thanks
    1,147
    My Mood
    Aggressive
    Always White out your account info.

  5. #5
    bacon829's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    193
    Reputation
    14
    Thanks
    36
    My Mood
    Relaxed
    LOL. 140 to 140
    YOU LOSE
    NEXOWNED!


    WOOT 100th post for me!
    Advanced member!

  6. #6
    n1kko's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH.net/DayZ
    Posts
    2,382
    Reputation
    105
    Thanks
    438
    My Mood
    Psychedelic
    nexon can suck my big dick.
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    I can ban you for whatever reason I want, faggot.

    Banned for being a faggot.

  7. #7
    mexkill's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    185
    Reputation
    13
    Thanks
    45
    My Mood
    Devilish
    looks like u got nexowned
    Send me a PM if you want hacked lock erz invites auto Z-List add me if your already a member
    http://Tiny Url.com/AutoZlister



  8. #8
    13lizzard's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    195
    Reputation
    9
    Thanks
    9
    My Mood
    Twisted
    n1 NEXOWNEDDD!!!!!

  9. #9
    JIGS4W's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,912
    Reputation
    48
    Thanks
    156
    Why be so surprised. This happens to me every 2 to 3 days...


  10. #10
    ericrud's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    430
    Reputation
    8
    Thanks
    36
    My Mood
    Cheeky
    ive been getting that bs since the first day i joines CA
    My Video Editing work





    I Have one called Forever Pjanoo Like a low G6, but it's copyrighted and idk how to upload it o.O

  11. #11
    SpaceMan's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    I forgot. :/
    Posts
    4,291
    Reputation
    162
    Thanks
    896
    My Mood
    Pensive
    I just saw "Artic Wolf is a noobie Gun" That made me Lol

  12. #12
    PyrexxHero®'s Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    My house
    Posts
    4,953
    Reputation
    575
    Thanks
    493
    My Mood
    Lurking
    I'm not ALWAYS legit, but i'm always legit on my Clan account
    i run a cleaner everytime before i loggin to my clan account

    SuperBadassExtraordinaire says (5:53 PM):
    babysitting is ghey
    Corndog says (5:53 PM):
    ur ghey
    Baron De Montesquieu..Wtf? [Czar] says (5:53 PM):
    you're a breaded hotdog

  13. #13
    djdonn's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    lol
    Posts
    35
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by WoopwoopJuggalo View Post
    First off is a nice loss by my team
    We lost by 0 points
    (We got a nade kill after they got 140)


    Next is using an unmentionable wallhack (Now patched)
    It seems as though Nexon marked lights as player textures?
    (Rattlesnake)







    Finally, I think I found Dannyboy playing CA
    His name is imsoDARK
    (Notice how well I play legit)
    You are not legit.. you are wallhacking..

  14. #14
    AVGN's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Making America Great Again.
    Posts
    15,451
    Reputation
    1549
    Thanks
    6,234
    not that uncommon, but cool tho. there have been many matches whee i have seen the winning team team have 142 kills.. but this is rare because you guys were tied (139-139) when it happened.



    ^Thanks to RJ^




  15. #15
    Bacardi151's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    102
    Reputation
    10
    Thanks
    63
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by WoopwoopJuggalo View Post
    First off is a nice loss by my team
    We lost by 0 points
    (We got a nade kill after they got 140)


    Next is using an unmentionable wallhack (Now patched)
    It seems as though Nexon marked lights as player textures?
    (Rattlesnake)







    Finally, I think I found Dannyboy playing CA
    His name is imsoDARK
    (Notice how well I play legit)

    FAIL. There's nothing legit about you lol




    http://www.myspace.com/markusdeboyer
    Viva La Trance/ Electronica!!!!!!!!!!!
    *Yu got 1 shot*Now make it count

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Nexon EU Fails..
    By MissRandomSpam in forum Combat Arms EU Discussions
    Replies: 17
    Last Post: 03-16-2010, 11:55 AM
  2. Nexon Maintence FAILS
    By JustinFatalxPassForgot in forum Flaming & Rage
    Replies: 4
    Last Post: 02-24-2010, 08:22 PM
  3. OMG lol Nexon really fails
    By dohp111 in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 25
    Last Post: 11-01-2009, 05:44 AM
  4. Nexon Epic Fail :D
    By quindo in forum Combat Arms Glitches
    Replies: 38
    Last Post: 10-29-2009, 11:02 AM
  5. Nexon Patch Fail Hacks Works !
    By rufus7 in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 9
    Last Post: 03-19-2009, 08:20 AM