Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 27 of 27
  1. #16
    ~Defalt's Avatar
    Join Date
    Oct 2015
    Gender
    male
    Location
    ~~(8:>
    Posts
    252
    Reputation
    95
    Thanks
    108
    My Mood
    Sneaky
    Quote Originally Posted by A View Post
    What the fuck... Why would someone want a diamond encrusted cap for.
    SHIT MAN
    DID YOU NEVER WANTED TO GET A DIAMOND ENCRUSTED CAP?!
    I WANT ONE SO DAMN HARD MY WHOLE LIFE ALREADY?!

    Said no normal person ever

    No seriously, thats just weird

  2. #17
    Poseidon's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Gender
    female
    Location
    6,981
    Posts
    3,202
    Reputation
    563
    Thanks
    2,097
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by ~Defalt View Post
    SHIT MAN
    DID YOU NEVER WANTED TO GET A DIAMOND ENCRUSTED CAP?!
    I WANT ONE SO DAMN HARD MY WHOLE LIFE ALREADY?!

    Said no normal person ever

    No seriously, thats just weird
    Forreal. Why not buy a car, invest, donate, something that can do more lol.
    Please press +Rep and/or Thanks if I assisted you or was of service in any way.




  3. #18
    ~Defalt's Avatar
    Join Date
    Oct 2015
    Gender
    male
    Location
    ~~(8:>
    Posts
    252
    Reputation
    95
    Thanks
    108
    My Mood
    Sneaky
    Quote Originally Posted by A View Post
    Forreal. Why not buy a car, invest, donate, something that can do more lol.
    If i wanted to have an diamond encrusted cap, i would buy one, and still would have something left from the 100k.
    So i could go and buy myself a Bottle of water, and just change the caps.


    No man for real, in some countrys you can get an island for 100k
    Or a house, a very nifty car or something else, which at least would make sense

    But the waterboiii looks like he would spend it all for the water lol

  4. #19
    Freeze's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Gender
    female
    Location
    In Alaska
    Posts
    2,067
    Reputation
    198
    Thanks
    455
    My Mood
    Angelic
    Most expensive shit is more like it tbh lol

  5. #20
    $moe$'s Avatar
    Join Date
    May 2015
    Gender
    male
    Posts
    1,433
    Reputation
    241
    Thanks
    369
    Quote Originally Posted by A View Post
    Forreal. Why not buy a car, invest, donate, something that can do more lol.
    bruh if i was a billionaire and i wanted that shit i'd buy them in 10s
    u think someone with a $4b networth is gonna care for a million?
    Not your average fuckboy


  6. #21
    AkasukeFW's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Gender
    male
    Posts
    10
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Inspired
    Is there a worse way to spend money?

  7. #22
    Gaar Jr's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Gender
    male
    Location
    MPGH L33T
    Posts
    1,505
    Reputation
    239
    Thanks
    533
    Quote Originally Posted by Catalypse View Post


    bruh if i was a billionaire and i wanted that shit i'd buy them in 10s
    u think someone with a $4b networth is gonna care for a million?
    Only because they have money doesn't m,ean that they have to waste it on useless shit.
    Gaar is a fuckboi
    Quote Originally Posted by Hydra View Post
    Welcome to the anime side, where you can never escape. And you'll become emo very slowly.

  8. #23
    $moe$'s Avatar
    Join Date
    May 2015
    Gender
    male
    Posts
    1,433
    Reputation
    241
    Thanks
    369
    Quote Originally Posted by Sölvi Jr View Post


    Only because they have money doesn't m,ean that they have to waste it on useless shit.
    who said so
    Not your average fuckboy


  9. #24
    Gaar Jr's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Gender
    male
    Location
    MPGH L33T
    Posts
    1,505
    Reputation
    239
    Thanks
    533
    Quote Originally Posted by Catalypse View Post


    who said so
    "Is Gonna Care For A Million?"

    Like this dude did, bought some shit water for 100K
    Gaar is a fuckboi
    Quote Originally Posted by Hydra View Post
    Welcome to the anime side, where you can never escape. And you'll become emo very slowly.

  10. #25
    Mr. MindBlow's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Gender
    male
    Location
    Fribourg
    Posts
    619
    Reputation
    25
    Thanks
    89
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Sölvi Jr View Post


    "Is Gonna Care For A Million?"

    Like this dude did, bought some shit water for 100K
    Water is important in life. Without it you die so. I don't see a point in NOT wasting 100k on water!

    If I helped you with anything, giving me Thanks and Reputation would be awesome!


    http://www.mpgh.net/forum/signaturepics/sigpic3123979_1.gif


  11. #26
    Poseidon's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Gender
    female
    Location
    6,981
    Posts
    3,202
    Reputation
    563
    Thanks
    2,097
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by Catalypse View Post


    bruh if i was a billionaire and i wanted that shit i'd buy them in 10s
    u think someone with a $4b networth is gonna care for a million?
    I still would. Like money is money, you can use it on more productive life things than a diamond bottle cap.
    Please press +Rep and/or Thanks if I assisted you or was of service in any way.




  12. #27
    TheRealMakan's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Gender
    male
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    1,032
    Reputation
    130
    Thanks
    187
    So... You pretty much blow 75k just on the cap?
    nice.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Justin Bieber Hit By Water Bottle AUTOTUNE REMIX
    By Brecht Algoet in forum General
    Replies: 19
    Last Post: 03-28-2011, 07:21 PM
  2. 100K Post Discussion Thread
    By arunforce in forum General
    Replies: 26
    Last Post: 07-18-2007, 01:26 AM
  3. Water is the next gasoline
    By iverson954360 in forum General
    Replies: 2
    Last Post: 09-24-2006, 06:05 PM