Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 25
  1. #1
    FatAssHacker123's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    male
    Location
    Who's asking?
    Posts
    513
    Reputation
    46
    Thanks
    128
    My Mood
    Hungover

    Can't believe Trump just did this!

    OH MY GOD



    Last edited by FatAssHacker123; 08-04-2016 at 11:20 AM.



    SUMO FORCE SKINNY BITCHES!!!

    JOIN NOW!


    Me diving to the pool!

  2. #2
    Drama's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Gender
    male
    Posts
    1,608
    Reputation
    223
    Thanks
    412
    My Mood
    Angelic
    Trump caught your ass.
    Quote Originally Posted by FatAssHacker123 View Post
    Fucking outside link
    Wanna advertise your shop here? PM me!

    LIKE Grand Theft Auto (GTA)? Wanna get help? enjoy the game? JOIN the official GTA group page! (CLICK GREEN BOX BELOW)


    #1 Dumbasses on MPGH.
    Knives don`t even kill a fraction compared to guns so don`t give me the knife crap.
    Quote Originally Posted by Dab1996426 View Post
    The Only Way You Can Have PC Over Console Is If You Can Build A PC With Better Hardware Than The Console At The Same Price, Which You Can't.
    Quote Originally Posted by Dab1996426 View Post
    "I Mean Sure Yeah It Makes Sense, But It's No Damn Lifesaving Medal", Makes Sense That You'd Have A Medal For Being Justifiably Injured, But It's Not The Same As Earning A Medal That Involves Saving Someones Life
    Quote Originally Posted by Dab1996426 View Post
    "Once Again, Correcting Someones Improper Grammar Is Not An Attack On Their Person."



  3. #3
    FatAssHacker123's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    male
    Location
    Who's asking?
    Posts
    513
    Reputation
    46
    Thanks
    128
    My Mood
    Hungover
    Quote Originally Posted by Drama View Post
    Trump caught your ass.
    That was actually edited by myself so it wasn't an actual outside link. lol the title is just click bait buddy



    SUMO FORCE SKINNY BITCHES!!!

    JOIN NOW!


    Me diving to the pool!

  4. #4
    Gaar Jr's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Gender
    male
    Location
    MPGH L33T
    Posts
    1,496
    Reputation
    214
    Thanks
    507
    Atleast post the original dumbass.
    Gaar is a fuckboi
    Quote Originally Posted by Hydra View Post
    Welcome to the anime side, where you can never escape. And you'll become emo very slowly.

  5. #5
    FatAssHacker123's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    male
    Location
    Who's asking?
    Posts
    513
    Reputation
    46
    Thanks
    128
    My Mood
    Hungover
    Quote Originally Posted by Sölvi Jr View Post
    Atleast post the original dumbass.
    Was the video yours? Why so offended?



    SUMO FORCE SKINNY BITCHES!!!

    JOIN NOW!


    Me diving to the pool!

  6. #6
    Gaar Jr's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Gender
    male
    Location
    MPGH L33T
    Posts
    1,496
    Reputation
    214
    Thanks
    507
    Quote Originally Posted by FatAssHacker123 View Post


    Was the video yours? Why so offended?
    No FatAssHacker123, I'm not offended.
    Atleast give some damn cred to the person that made it.
    Gaar is a fuckboi
    Quote Originally Posted by Hydra View Post
    Welcome to the anime side, where you can never escape. And you'll become emo very slowly.

  7. #7
    dextr's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Gender
    male
    Location
    Lᴇᴀɴᴡᴏʀʟᴅ ❄️
    Posts
    251
    Reputation
    10
    Thanks
    985
    My Mood
    Scared
    Yes, I can't believe either. I'm speechless, shocked.
    rawr.







  8. #8
    Sölvi's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Gender
    male
    Location
    Iceland Grindavík MANTRA マントラ
    Posts
    1,645
    Reputation
    401
    Thanks
    409
    Good job uploading videos and not giving credit smh

  9. #9
    FatAssHacker123's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    male
    Location
    Who's asking?
    Posts
    513
    Reputation
    46
    Thanks
    128
    My Mood
    Hungover
    Quote Originally Posted by Janitör View Post
    Good job uploading videos and not giving credit smh
    Wtf? That's not even my channel lol what a bunch of pussies getting offended over nothing



    SUMO FORCE SKINNY BITCHES!!!

    JOIN NOW!


    Me diving to the pool!

  10. #10
    Assistive's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    Posts
    6,301
    Reputation
    705
    Thanks
    1,433
    My Mood
    Amused
    I hate clickbait...

    "Dab is a Shitposting Retard" - Boombox 2016
     


  11. The Following User Says Thank You to Assistive For This Useful Post:

    [MPGH]Cursed (08-04-2016)

  12. #11
    Arenamed's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Gender
    female
    Posts
    2,185
    Reputation
    445
    Thanks
    1,729
    My Mood
    In Love
    I don't get what was cool about this. Mexican looking Pokemon people.
    Please press +Rep and/or Thanks if I assisted you or was of service in any way.



    "Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment."

    -Buddha

  13. The Following User Says Thank You to Arenamed For This Useful Post:

    rader3 (08-04-2016)

  14. #12
    FatAssHacker123's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    male
    Location
    Who's asking?
    Posts
    513
    Reputation
    46
    Thanks
    128
    My Mood
    Hungover
    Quote Originally Posted by A View Post
    I don't get what was cool about this. Mexican looking Pokemon people.
    it's snoop dog though xD



    SUMO FORCE SKINNY BITCHES!!!

    JOIN NOW!


    Me diving to the pool!

  15. #13
    Drama's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Gender
    male
    Posts
    1,608
    Reputation
    223
    Thanks
    412
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by A View Post
    I don't get what was cool about this. Mexican looking Pokemon people.
    Snoop dog is mexican?

    "Mexican looking people" pretty racist defining there race based off characteristics.
    Wanna advertise your shop here? PM me!

    LIKE Grand Theft Auto (GTA)? Wanna get help? enjoy the game? JOIN the official GTA group page! (CLICK GREEN BOX BELOW)


    #1 Dumbasses on MPGH.
    Knives don`t even kill a fraction compared to guns so don`t give me the knife crap.
    Quote Originally Posted by Dab1996426 View Post
    The Only Way You Can Have PC Over Console Is If You Can Build A PC With Better Hardware Than The Console At The Same Price, Which You Can't.
    Quote Originally Posted by Dab1996426 View Post
    "I Mean Sure Yeah It Makes Sense, But It's No Damn Lifesaving Medal", Makes Sense That You'd Have A Medal For Being Justifiably Injured, But It's Not The Same As Earning A Medal That Involves Saving Someones Life
    Quote Originally Posted by Dab1996426 View Post
    "Once Again, Correcting Someones Improper Grammar Is Not An Attack On Their Person."



  16. #14
    Arenamed's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Gender
    female
    Posts
    2,185
    Reputation
    445
    Thanks
    1,729
    My Mood
    In Love
    Quote Originally Posted by Drama View Post
    Snoop dog is mexican?

    "Mexican looking people" pretty racist defining there race based off characteristics.
    It's cause I saw myself in them.
    Please press +Rep and/or Thanks if I assisted you or was of service in any way.



    "Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment."

    -Buddha

  17. #15
    Gaar Jr's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Gender
    male
    Location
    MPGH L33T
    Posts
    1,496
    Reputation
    214
    Thanks
    507
    Quote Originally Posted by FatAssHacker123 View Post


    Wtf? That's not even my channel lol what a bunch of pussies getting offended over nothing
    Is offended the only thing you can say kiddo?
    Gaar is a fuckboi
    Quote Originally Posted by Hydra View Post
    Welcome to the anime side, where you can never escape. And you'll become emo very slowly.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. [Solved] So who of you just did this? [AMAZING]
    By qu3L in forum Reign Of Kings Discussions & Help
    Replies: 18
    Last Post: 07-31-2015, 09:03 AM
  2. First Build... Can't believe I'm doing this
    By Jabuuty671 in forum Computer Builds & Upgrades
    Replies: 22
    Last Post: 08-06-2013, 07:51 AM
  3. I can't believe what just happened...
    By Fox in forum CrossFire Discussions
    Replies: 18
    Last Post: 05-23-2012, 11:40 PM
  4. Can't believe i'm doing this... First tag
    By Jabuuty671 in forum Showroom
    Replies: 12
    Last Post: 06-28-2011, 09:11 PM
  5. LAWL... Couldn't believe Al Gore did this!!!
    By arunforce in forum Entertainment
    Replies: 1
    Last Post: 07-29-2006, 11:28 PM