Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 30 of 30
  1. #16
    Ameer's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    14,664
    Reputation
    2240
    Thanks
    6,275
    Oil your hair, don't wash with shampoo for a while, find what haircut fits your face.

    League of Legends Minion - 08/25/16


  2. #17
    Heaven's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Gender
    male
    Posts
    4,320
    Reputation
    120
    Thanks
    1,395
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by SkillaJesus View Post
    Don't wash your hair with shampoo. Only use conditioner once in a while. THOROUGHLY wash your hair with plain water with your hands.
    Thanks Mate. Going to give it a try.
    BTC Address | Be sure to use this adress to prevent scammers!
    "On earth there is no heaven, but there are pieces of it." -Jules Renard

     
    Joined: 04-06-2016
    Premium: 09-25-2016


    Contact me via ||



    Shops/Services/Accounts



  3. #18
    Vice's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Gender
    female
    Location
    👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹
    Posts
    1,513
    Reputation
    140
    Thanks
    1,118
    My Mood
    Stressed
    well dont use gel or any other shit, it will ruin your hair the best hair style is after you are sweaty like this http://prntscr.com/cl1jux
    Selling cheap Spotfiy/Hulu/WWE/Fitbit accounts
    PM, accounts as low as 0.2$

  4. #19
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    15,962
    Reputation
    2770
    Thanks
    5,594
    Quote Originally Posted by Justin View Post
    Such a shame you can't have a sweet hightop fade like myself

    damn justin, nice drinks bae, wanna link up one day
    BEWARE: Imposter alert



    Helpful threads
    List of Known Scammers | New to Hacking RotMG? | Posting proof confirmation
    New to using RotMG private servers? | DO NOT BUY ANY "GOLD METHOD" Updated

    Contact me via | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again since ??.??.??
     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc

    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  5. #20
    Heaven's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Gender
    male
    Posts
    4,320
    Reputation
    120
    Thanks
    1,395
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Dynasty's slave View Post
    well dont use gel or any other shit, it will ruin your hair the best hair style is after you are sweaty like this http://prntscr.com/cl1jux
    Well thanks mate, that hair is legit, gave it a try, but sadly it didn't look that good.
    BTC Address | Be sure to use this adress to prevent scammers!
    "On earth there is no heaven, but there are pieces of it." -Jules Renard

     
    Joined: 04-06-2016
    Premium: 09-25-2016


    Contact me via ||



    Shops/Services/Accounts



  6. #21
    Vice's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Gender
    female
    Location
    👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹
    Posts
    1,513
    Reputation
    140
    Thanks
    1,118
    My Mood
    Stressed
    Quote Originally Posted by High View Post
    Well thanks mate, that hair is legit, gave it a try, but sadly it didn't look that good.
    Bro I wish I had hair like him
    Selling cheap Spotfiy/Hulu/WWE/Fitbit accounts
    PM, accounts as low as 0.2$

  7. #22
    Zekida's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Gender
    male
    Location
    Croatia
    Posts
    589
    Reputation
    24
    Thanks
    229
    My Mood
    Flirty

  8. #23
    Ace's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Gender
    male
    Posts
    2,070
    Reputation
    804
    Thanks
    729
    My Mood
    Bored


    History
    Member - 12 June 2016

    Premium Member - 14 August 2016
    News Force Sports News - 17 September 2016
    Premium Seller - 23 September 2016


  9. #24
    kevinvdz's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Location
    You Dont Wanna Know
    Posts
    704
    Reputation
    10
    Thanks
    198
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by Ace View Post
    omg i want this haircut

  10. #25
    Heaven's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Gender
    male
    Posts
    4,320
    Reputation
    120
    Thanks
    1,395
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by kevinvdz View Post
    omg i want this haircut
    Same, I wish I had a hair like that.
    BTC Address | Be sure to use this adress to prevent scammers!
    "On earth there is no heaven, but there are pieces of it." -Jules Renard

     
    Joined: 04-06-2016
    Premium: 09-25-2016


    Contact me via ||



    Shops/Services/Accounts



  11. #26
    Kiesa-'s Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Gender
    male
    Location
    Jigoku
    Posts
    1,643
    Reputation
    127
    Thanks
    260
    My Mood
    Chatty
    i always prefer bald

  12. #27
    Chanchanbimy's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Gender
    male
    Location
    Hell's Garden
    Posts
    1,546
    Reputation
    109
    Thanks
    194
    Legit was just gonna ask a similar question about hard, curly hair xD


  13. #28
    Adrian's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Gender
    male
    Location
    128.0.0.1
    Posts
    1,249
    Reputation
    71
    Thanks
    2,779
    My Mood
    Relaxed
    Wax Wax Wax, put alot of that shit in and make sure you dont let your hair get dry and just towel dry it. Then use your wax, get the hair dryer and it will get hard trusttt meee!

  14. #29
    RefundKing's Avatar
    Join Date
    Aug 2016
    Gender
    male
    Posts
    145
    Reputation
    10
    Thanks
    41
    My Mood
    Amazed

  15. #30
    cuckold cancer 8=D's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Gender
    male
    Location
    Forever Ville.
    Posts
    10,117
    Reputation
    1726
    Thanks
    5,034
    Pomade is the way to go. For me atleast.
    Previous Names
    Eternity
    Azathoth


    Please press +Rep or Thanks if you find my work or found something I said helpful

    "Everyone dies but only a few truly live"
    -Me


Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Any tips on fast Euros? xD
    By daninja100 in forum Alliance of Valiant Arms (AVA) Hacks & Cheats
    Replies: 20
    Last Post: 05-19-2010, 10:34 PM
  2. Any tips on pin-pointing?
    By omg12156 in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 14
    Last Post: 03-06-2010, 12:23 AM
  3. Any tips on texture modding?
    By Solley in forum Combat Arms Mod Discussion
    Replies: 9
    Last Post: 02-14-2010, 03:04 AM
  4. Any tips?= <3
    By matrin12 in forum Combat Arms Help
    Replies: 1
    Last Post: 02-11-2010, 04:56 AM
  5. is there any tips on how to get more unbelievables?
    By iwillownu in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 13
    Last Post: 05-05-2009, 06:26 PM