Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 47
  1. #16
    bigkitty2's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Gender
    male
    Location
    kitty land :)
    Posts
    314
    Reputation
    12
    Thanks
    30
    Quote Originally Posted by OVOMobZai View Post


    Maybe, I wouldn't know, I don't make those fake cards. Either way, you're cheating the world if you use that shit, and that's kinda not cool.
    How did u friend have the balls to take all thast out of a ATM?

  2. #17
    OVOMobZai's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Gender
    male
    Location
    hell
    Posts
    209
    Reputation
    83
    Thanks
    55
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by bigkitty2 View Post
    How did u friend have the balls to take all thast out of a ATM?
    He's been doing it for years. It's actually very hard for the police or bank to trace you, cause like how I stated before, the credit card turns into a pre-paid card in a way. It's basically disconnected from the bank and seen as an invalid card but somehow the funds are still in there and can be used.
    Connect with me an shit:

    IG
    Twitter
    MySpace (jk)
    Snapchat: fadiastifan

  3. #18
    Bryan's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Location
    No Avatar FO
    Posts
    2,421
    Reputation
    1437
    Thanks
    1,081
    My Mood
    Stressed
    Where did your friend even get the cards? This is absolutely disgusting mate. Worst than newbie scammers here in mpgh

    Member since May 2010
    Donator/Premium since August 2015
    First Postban September 2016 :'(
    Premium Seller September 2016
    News Force November 2016
    Other Mmorpg Minion November 2016

  4. The Following User Says Thank You to Bryan For This Useful Post:

    nafabrown69 (09-23-2016)

  5. #19
    OVOMobZai's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Gender
    male
    Location
    hell
    Posts
    209
    Reputation
    83
    Thanks
    55
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Bryan View Post
    Where did your friend even get the cards? This is absolutely disgusting mate. Worst than newbie scammers here in mpgh
    The deep web. That place where you buy drugs and hire hitmen to kill people lol
    Connect with me an shit:

    IG
    Twitter
    MySpace (jk)
    Snapchat: fadiastifan

  6. #20
    Bryan's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Location
    No Avatar FO
    Posts
    2,421
    Reputation
    1437
    Thanks
    1,081
    My Mood
    Stressed
    How to get free cards:

    Step1: Go up to anyone whose streaming pokemon go on twitch
    Step2: mug them and run with anything thats worth to get
    Step3: get em phone to factory reset. Then...
    Step4: go to best buy and spend the debit/credit card

    sound familiar?
    Last edited by Bryan; 09-22-2016 at 10:10 PM.

    Member since May 2010
    Donator/Premium since August 2015
    First Postban September 2016 :'(
    Premium Seller September 2016
    News Force November 2016
    Other Mmorpg Minion November 2016

  7. #21
    OVOMobZai's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Gender
    male
    Location
    hell
    Posts
    209
    Reputation
    83
    Thanks
    55
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Bryan View Post
    How to get free cards:

    Step1: Go up to anyone whose streaming pokemon go on twitch
    Step2: mug them and run with anything thats worth to get
    Step3: get em phone to factory reset. Then...
    Step4: go to best buy and spend the debit/credit card

    sound familiar?
    Damn, that's even more evil, you're straight up stealing
    Connect with me an shit:

    IG
    Twitter
    MySpace (jk)
    Snapchat: fadiastifan

  8. #22
    Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Market Place
    Posts
    2,367
    Reputation
    1280
    Thanks
    1,006
    My Mood
    Happy
    Yep I've carded alot before.

  9. #23
    Gaar's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Gender
    male
    Location
    𝙎𝙪𝙞𝙘𝙞𝙙𝙖𝙡 ♥‿♥
    Posts
    6,421
    Reputation
    852
    Thanks
    1,653
    In my opinion i don't like fucking with that shit. Not only is it fucked up but it's really dangerous.

  10. #24
    OVOMobZai's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Gender
    male
    Location
    hell
    Posts
    209
    Reputation
    83
    Thanks
    55
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Gaar View Post
    In my opinion i don't like fucking with that shit. Not only is it fucked up but it's really dangerous.
    That's true. I wouldn't do it more because it's fucked up than it is dangerous.

    I do lots of stupid and dangerous shit either way
    Connect with me an shit:

    IG
    Twitter
    MySpace (jk)
    Snapchat: fadiastifan

  11. #25
    Ace's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Gender
    male
    Posts
    2,156
    Reputation
    817
    Thanks
    758
    My Mood
    Bored
    Carding is a bullshit. You can spend 15 years in the jail for using stolen credit cards.

    Quote Originally Posted by cuckold cancer 8=D View Post
    I identify as a piece of shit.
    History
    Member - 12 June 2016

    Premium Member - 14 August 2016
    News Force Sports News - 17 September 2016
    Premium Seller - 23 September 2016


  12. #26
    SkillaJesus's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Location
    America
    Posts
    142
    Reputation
    10
    Thanks
    32
    My Mood
    Hot
    Nah I don't deal with that kind of shit. Too serious for me. That's up to 20 years in prison. I prefer murder. Simple and clean.

  13. #27
    OVOMobZai's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Gender
    male
    Location
    hell
    Posts
    209
    Reputation
    83
    Thanks
    55
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Ace View Post
    Carding is a bullshit. You can spend 15 years in the jail for using stolen credit cards.
    oh that's hype lmao

    idk I saw a story the other day about a kid who was caught doing it for his 4th offence and the judge let him off with a "last warning"

    the kid spent $6000 from a stolen card lmfaoo.

    Btw, they're not really stolen cards, this guy just gets the info then he prints it on a custom card, so in a way it's stolen, just not physically
    Connect with me an shit:

    IG
    Twitter
    MySpace (jk)
    Snapchat: fadiastifan

  14. #28
    Ace's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Gender
    male
    Posts
    2,156
    Reputation
    817
    Thanks
    758
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by OVOMobZai View Post


    oh that's hype lmao

    idk I saw a story the other day about a kid who was caught doing it for his 4th offence and the judge let him off with a "last warning"

    the kid spent $6000 from a stolen card lmfaoo.

    Btw, they're not really stolen cards, this guy just gets the info then he prints it on a custom card, so in a way it's stolen, just not physically
    Yes, hackers re-write the info on a virgin cc to be able to withdraw the money.

    Quote Originally Posted by cuckold cancer 8=D View Post
    I identify as a piece of shit.
    History
    Member - 12 June 2016

    Premium Member - 14 August 2016
    News Force Sports News - 17 September 2016
    Premium Seller - 23 September 2016


  15. #29
    OVOMobZai's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Gender
    male
    Location
    hell
    Posts
    209
    Reputation
    83
    Thanks
    55
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Ace View Post
    Yes, hackers re-write the info on a virgin cc to be able to withdraw the money.
    Damn 15-20 years, that's fucked; (well deserved, nevertheless)
    Connect with me an shit:

    IG
    Twitter
    MySpace (jk)
    Snapchat: fadiastifan

  16. #30
    Kiesa-'s Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Gender
    male
    Location
    Jigoku
    Posts
    1,641
    Reputation
    127
    Thanks
    261
    My Mood
    Chatty
    if you wanna do this, dont buy them, most of them are just scams.

    do this on your own, trial and error. don't think this is the forum for carding

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. I am thinking about releasing my private aimbot. Any ideas before I release it?
    By Johnnboy00 in forum Combat Arms Coding Help & Discussion
    Replies: 22
    Last Post: 12-12-2013, 09:37 PM
  2. [Request] Need any account before IP's blocked
    By rjteam in forum CrossFire Discussions
    Replies: 2
    Last Post: 07-01-2012, 07:39 PM
  3. Replies: 14
    Last Post: 05-31-2012, 04:39 PM
  4. Selling almost any cards for rsgp
    By au.justin13 in forum Selling Accounts/Keys/Items
    Replies: 1
    Last Post: 08-27-2011, 03:15 AM
  5. Replies: 5
    Last Post: 12-07-2008, 08:40 PM

Tags for this Thread