Page 1 of 21 12311 ... LastLast
Results 1 to 15 of 311
  1. #1
    Versa's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    🍃🔥💨
    Posts
    8,067
    Reputation
    1312
    Thanks
    1,248
    My Mood
    Mellow

    Cool I made her MPGH.net property.

    I made her mpgh.net property. I sealed the deal she is one of us now






    @Dave84311 @RJ

    also got more graphic pics of us fucking but dunno if I can post that here.


    Also here is the thread for my visit to NEXON HQ back in 2012
    http://www.mpgh.net/forum/showthread.php?t=536102
    Last edited by Versa; 09-25-2016 at 03:32 PM.

  2. The Following 65 Users Say Thank You to Versa For This Useful Post:

    2hotpwnguin (09-25-2016),Ace (09-25-2016),[MPGH]Ahlwong (09-25-2016),BeanerBoobs (10-09-2016),BreakingSerenity (4 Weeks Ago),Color (09-25-2016),[MPGH]Copperhorse (09-25-2016),Cryptic (10-29-2016),DarknzNet (09-26-2016),Dave's Ballsack Rag (09-25-2016),[MPGH]Dave84311 (09-29-2016),Doc (09-25-2016),doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016),Dot (09-25-2016),Dylan (10-18-2016),Dynasty (09-26-2016),EL Surenzo dA KK Caponeiyl (09-25-2016),Euphemistic (10-12-2016),Felix Jr (09-25-2016),Flash Refunds (09-26-2016),Gaar (09-25-2016),Gelatin-chan (09-26-2016),[MPGH]Ghost (09-25-2016),Goodfeet (09-26-2016),[MPGH]Hova (09-25-2016),[MPGH]Hugo Boss (09-25-2016),Hunter (09-25-2016),Hunter Is Daddy (11-23-2016),Insomniac (09-28-2016),irek (4 Weeks Ago),iSmexyyyyy (10-07-2016),[MPGH]JDXT (09-25-2016),Joe (09-26-2016),Keegan (10-22-2016),Lucifer (09-29-2016),Luminous (09-25-2016),Luverdark (10-13-2016),meme (09-25-2016),mymomidk (09-25-2016),nafabrown69 (09-25-2016),niggo09 (06-04-2017),OscR (09-28-2016),Paralyze (09-25-2016),[MPGH]Raple (09-25-2016),Raptor (10-23-2016),RefundKing (09-29-2016),Riigged (09-25-2016),[MPGH]RJ (09-25-2016),Rudol Von Stroheim (4 Weeks Ago),Schuba (10-02-2016),[MPGH]Shadow (09-25-2016),[MPGH]Silent (09-25-2016),Snake (09-26-2016),soeni77 (09-25-2016),Sölvi (09-25-2016),TheSilentBoot (09-25-2016),[MPGH]Travis Scott (09-25-2016),Tupac (09-25-2016),Wave (09-25-2016),xCyberxx (10-29-2016),Xiolest (09-25-2016),Z-Nation (09-25-2016),ZectixV1 (10-12-2016),ZetaDarus (09-25-2016),ZimHD (10-29-2016)

  3. #2
    Predator's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    君の名は。🌸
    Posts
    11,000
    Reputation
    2483
    Thanks
    4,717
    My Mood
    Yeehaw
    Savage.

    10/10

  4. The Following 6 Users Say Thank You to Predator For This Useful Post:

    doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016),Lxys (09-25-2016),Ogma. (09-27-2016),Raptor (10-23-2016),soeni77 (09-25-2016),Versa (09-25-2016)

  5. #3
    Jubs's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Gender
    male
    Posts
    3,289
    Reputation
    2491
    Thanks
    7,123
    What de fuk

    - - - Updated - - -

    did u drug her

  6. The Following 18 Users Say Thank You to Jubs For This Useful Post:

    [MPGH]Ahlwong (09-25-2016),Ankhr (10-29-2016),doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016),Gaar (09-25-2016),HalfBajan (09-25-2016),[MPGH]Hova (09-25-2016),Lxys (09-25-2016),mymomidk (09-25-2016),nafabrown69 (09-25-2016),Organized Chaos (09-25-2016),Paralyze (09-25-2016),Raptor (10-23-2016),[MPGH]Silent (09-25-2016),soeni77 (09-25-2016),Versa (09-25-2016),Wave (09-25-2016),Xiolest (09-25-2016),Zhico978 (09-30-2016)

  7. #4
    TheJoker's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Gender
    male
    Location
    Highschool
    Posts
    4,286
    Reputation
    344
    Thanks
    3,505
    My Mood
    Angelic
    fucken 10/10 lol xd, also i think you can but have to have it 18 + or something

    Gay




     










  8. The Following 2 Users Say Thank You to TheJoker For This Useful Post:

    doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016),Versa (09-25-2016)

  9. #5
    Versa's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    🍃🔥💨
    Posts
    8,067
    Reputation
    1312
    Thanks
    1,248
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by Jubs View Post
    What de fuk

    - - - Updated - - -

    did u drug her
    Nah we just had some hella bomb sex

    Quote Originally Posted by Anime View Post
    Savage.

    10/10
    Thanks

  10. The Following User Says Thank You to Versa For This Useful Post:

    doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016)

  11. #6
    Psychotic's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Location
    @root
    Posts
    11,338
    Reputation
    3159
    Thanks
    5,282
    My Mood
    Inspired
    Real nice. Is this going to be the norm now? I'll contribute if so.





    Moderator Since 09.01.2016
    Minion+ Since 07.22.2016

    Marketplace Minion Since 06.09.2016
    Trove Minion Since 06.06.2016
    Middleman Since 04.21.2016
    Social Engineering Minion Since 02.03.2016
    News FO Freelancer From 11.08.2015 to 07.23.2016
    News FO Head Editor From 08.23.2015 to 11.08.2015
    News FO Head Editor From 07.19.2012 to 08.11.2014
    MPGH News and News FO Founder
    Programming Minion From Unknown to 04.23.2013
    Minecraft Minion From 09.19.2012 to 04.23.2013
    Member Since 05.13.2012



  12. The Following 3 Users Say Thank You to Psychotic For This Useful Post:

    doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016),Versa (09-25-2016),ZectixV1 (10-12-2016)

  13. #7
    Bernard.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    24,311
    Reputation
    2065
    Thanks
    2,940
    My Mood
    Stressed
    Quote Originally Posted by Versa View Post
    also got more graphic pics but dunno if I can post that here.
    Can always PM them.
    Rep. Power: 108

    Minion: 11/28/12-3/15/14

  14. The Following 4 Users Say Thank You to Bernard. For This Useful Post:

    doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016),Drama (09-27-2016),Versa (09-25-2016),Xiolest (09-25-2016)

  15. #8
    Ahlwong's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Gender
    male
    Location
    I love HomeScillet
    Posts
    9,045
    Reputation
    1498
    Thanks
    3,311
    My Mood
    In Love
    Ya Versa4TM




    Need an MM? Contact me now!

    You will need to add me as a friend on MPGH to PM/VM me. Any SPAM or thread approval requests will result in an unfriend.

    Donations accepted only through Steam
     

    Always confirm it is me via the MPGH VM system before dealing
    I will only contact MPGH users through Skype and MPGH!
    I will not accept contact requests unless a VM is made with a good reason

    Currently watching Sword Oratoria

  16. The Following 2 Users Say Thank You to Ahlwong For This Useful Post:

    doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016),Versa (09-25-2016)

  17. #9
    bigkitty2's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Gender
    male
    Location
    kitty land :)
    Posts
    306
    Reputation
    12
    Thanks
    30
    Quote Originally Posted by Versa View Post
    I made her mpgh.net property. I sealed the deal she is one of us now






    @Dave84311 @RJ

    also got more graphic pics but dunno if I can post that here.
    uhh god damn good job XD

  18. The Following 3 Users Say Thank You to bigkitty2 For This Useful Post:

    doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016),soeni77 (09-25-2016),Versa (09-25-2016)

  19. #10
    Travis Scott's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,509
    Reputation
    2910
    Thanks
    5,793
    You are going down in the books bro, you're a legend you join @RJ rank . Someone get this man a TM robe now!!!
    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  20. The Following 3 Users Say Thank You to Travis Scott For This Useful Post:

    doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016),soeni77 (09-25-2016),Versa (09-25-2016)

  21. #11
    Aborted's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Shitpost Defense
    Posts
    17,617
    Reputation
    3137
    Thanks
    6,445
    My Mood
    Twisted
    Been gone for years and still delivers.
    gg versace
    I am the seer in the dark,
    the vagabond of yore,
    valediction.
    I am the sum of all your parts,
    and proprietor of all.
    A miasma,
    the conclusion,
    blackmonger of Inlé,
    valediction.
    Synapses fray,
    my form now vivid,
    as torpor sets and blood grows tepid.
    With every ounce of flesh now offered,
    I hold your corpse within my coffers.
    Knitted cells now split asunder,
    stand alongside me brother.

  22. The Following 2 Users Say Thank You to Aborted For This Useful Post:

    doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016),Versa (09-25-2016)

  23. #12
    Silent's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Gender
    male
    Posts
    2,486
    Reputation
    692
    Thanks
    5,358
    LMAO...

    Didn't expect anyone to actually do that...

    Game cheating scripting language: MPGH thread here





     






     

    Member - 01/31/2015
    Premium - 09/12/2016
    Call of Duty minion - 11/05/2016
    BattleOn minion - 02/28/2017
    Battlefield minion - 5/30/2017






  24. The Following 2 Users Say Thank You to Silent For This Useful Post:

    doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016),Versa (09-25-2016)

  25. #13
    Platinum's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Gender
    male
    Location
    Dave's bathroom
    Posts
    1,792
    Reputation
    74
    Thanks
    476
    My Mood
    Lurking
    And then there is me. I can't even get a girlfriend...

  26. The Following User Says Thank You to Platinum For This Useful Post:

    doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016)

  27. #14
    Silent's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Gender
    male
    Posts
    2,486
    Reputation
    692
    Thanks
    5,358
    Quote Originally Posted by Platinum View Post
    And then there is me. I can't even get a girlfriend...
    boi, you be chasing boys

    Game cheating scripting language: MPGH thread here





     






     

    Member - 01/31/2015
    Premium - 09/12/2016
    Call of Duty minion - 11/05/2016
    BattleOn minion - 02/28/2017
    Battlefield minion - 5/30/2017






  28. The Following User Says Thank You to Silent For This Useful Post:

    doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016)

  29. #15
    Versa's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    🍃🔥💨
    Posts
    8,067
    Reputation
    1312
    Thanks
    1,248
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by eithan1231 View Post
    LMAO...

    Didn't expect anyone to actually do that...
    Lmao its MPGH bro!

    Quote Originally Posted by Aborted View Post
    Been gone for years and still delivers.
    gg versace
    I always deliver

    Quote Originally Posted by Royce View Post
    You are going down in the books bro, you're a legend you join @RJ rank . Someone get this man a TM robe now!!!
    Royce said it! Its official!

    Quote Originally Posted by Ahlwong View Post
    Ya Versa4TM
    Yass

    Quote Originally Posted by Bernard. View Post


    Can always PM them.
    You want them babe

  30. The Following User Says Thank You to Versa For This Useful Post:

    doNOTpromoteHUNTER! wtf (09-25-2016)

Page 1 of 21 12311 ... LastLast

Similar Threads

  1. [Patched] MPGH.NET Public hack V3 Made by ToxiC Coder With |Wall hack And more D3d Features|
    By ToXiC Coder in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 98
    Last Post: 01-31-2012, 05:56 AM
  2. [Patched] MPGH.NET Public hack V2 Made by ToxiC Coder With |LOADER|
    By ToXiC Coder in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 75
    Last Post: 01-30-2012, 08:39 AM
  3. The Youtube Vid I Made For Mw2 :) ( MPGH.NET )
    By Comet in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Discussions
    Replies: 10
    Last Post: 02-12-2010, 06:37 PM
  4. Mpgh.net crosshair/spammer made by Dark_Goliath in vb 08
    By Dark_Goliath in forum Visual Basic Programming
    Replies: 22
    Last Post: 11-09-2009, 04:16 AM
  5. Replies: 36
    Last Post: 01-26-2008, 06:15 AM